Diskuze
Přehled slev: Se starým autem i do značkového servisu
Děkujeme za pochopení.
V57í61t 38K93o53u15b52a
Z článku až vyplývá, že většina automobilek dá slevu, ale za tu slevu použije při opravě použíté a repasované díly? To doufám nemyslí vážně.
P85e71t35r 48Č66e57r57m33á16k
Ne to ne, používají normálmí a nebo economy díly, princip je na tom že automobilka (resp.dovozce) zadotuje servisům cenu dílu (což pro ně není takový problém protože je mají za velmi výhodných podmínek) a servis normálně dostane zaplaceno.
P36e59t97r 10H86o97r84á67k
Mám podezření, že i mnohé neautorizované servisy jsou spřažené s nějakými místními dodavateli a mají společně přirážku jenom na dílech až 100 %. Když jsem přišel do servisu, že těm podvodníkům od vedle nedám 100 % navíc a jestli by mi namontoval díl, co objednám na netu, tak začal blábolit, že by odpovídal za díl a takové nesmysly. Tak jsem ten díl vzal a v autorizovaném servisu mi ho kupodivu nasadili.
P14e66t64r 96Č42e43r92m14á53k
Tak je to vcelku pochopitelný přístup, servis žije z marže co si nasadí na díl, takže to že odmítne ten čecháčkovský přístup není nic divného. Autorizákům je to vcelku jedno - ty mají normohodiny a vydělají i tak, navíc se díky lepšímu zázemí umí vypořádat s tím že pak nemusí plnit záruku za neznámý díl.
P47e78t63r 34S17p51a79t52z76i62e75r93e38r
jo takové ty autorizované servisy jako má třeba VW? zrovna dneska jsme viděli s klukama v našem servisu díl černých ovcí, kde zákazník od nás z města měl u půl roku starého golfa závadu na laku...očividně špatný lakovací proces ve výrobě. Nejdřív zajel k nám, kolik by stálo přelakování...my jsme ho poslali na reklamaci do autorizovaného servisu. Tam mu před jeho očima udělali mřížkovou metodu...o kus vedle na laku co byl v pořádku..a řekli mu, že je vše v pořádku a reklamaci neuznávají. Podle postupů by měli ten díl přelakovat, protože ta mřížková metoda je dost destruktivní..prakticky podrápu mřížkou díl cca 5x5 cm. Ale to neudělali a ještě mu řekli, že to přelakujou za cca 11 tis Kč. No servis si stojí za svým...importér se postavil na stranu servisu...a tak chlap jel do autorizáku s malým problémem na laku a odjel ze zcela podřeným nárazníkem....takže jedině prej soud....to je super autorizák.
P19e17t33r 44S70p78a53t92z96i58e76r69e88r
a ještě bych dodal, že si pro svou obhajobu sehnal posudky od dvou soudních znalců, kteří potvrdili chybu při výrobním procesu a pak i chybu v postupu při zjišťování závady.
L49u55k53á37š 42S43á22g20n77e69r
Zase neuplne informace. Ford ma mimo jine program 5+ kdy na vozy starsi 5 let dava slevu 20% na dily a zvyhodnenou hodinovou sazbu.
J28i56ř20í 45Z18ý73k75a
chybí tu i Volvo kde, pokud mě paměť neklame, je systém slev nastavený takto:
4-5let = 15% sleva na díly, 5-8let = 20%, 8let a starší = 25% sleva na díly ...
P56e56t73r 96Č71e23r60m60á50k
Jo tyhle prohramy pro staší auta nejsou špatný, cenově skutečně srovnatelný, kvalitní díly, záruka, prokazatelná servisní historie.
Bohužel paradoxně čím dál častěji je návštěva autorizáku nutnost, protože neuatorizované servisy sice umí mnoho specializovaných činností se kterýma má autorizák problém, ale naopak ztroskotávají na banálních úkonech ke kterým nemají koupenou servisní dokumentaci a potřebné přípravky - a tento problém je u nových aut častější a častější.
Samozřejmě vždy je to o lidech, takže problém může nastat vždy a všude.
P30e86t64r 27H63o39r96á32k
Jasně, třeba sleva na spojkovou sadu 20 %, ale ta sada tam stojí 11 tisíc. Prvovýroba na netu 3.000 Kč. Takové to jsou programy.
M42a59r26e98k 38J62a62n51e70č34k45a
Značkový servis? Z vlastní zkušenosti vím, že značkové servisy Škoda tragédie, Subaru o malinko lepší, ale taky žádná sláva. Renault servis mě vždy leda tak pobavil cenama za díly a opravy Neznačkové servisy to je dnes to samé v bledě modrém a mnohdy ještě chtějí za opravy více, než značkové servisy, protože cenová přirážka za díly v nic moc kvalitě 150% nebo 200%, žádný problém. Jistota je vlastní garáž a co zvládnu již dělám sám, protože na nekvalitu servisů a těch měničů dílů, co si říkají servisáci už nemám nervy. Opravu nebo výměnu spotřebáku mám o 1/2 nebo až 3/4 levnější a to nakupuji pouze lepší značky autodílů a hlavně vím, že když to udělám jednou, už to nebudu muset dělat za chvíli znova a taky vím, co tam za díl opravdu je. Ze značkových servisů má dobrý program pro ojetiny za zajímavé ceny taky Honda a zatím vyčuhují i v kvalitě odvedené práce i při servisu a ta ve článku paradoxně chybí.
J86a23n 67F95r23i40d92r80i56c65h
Já mám zachovalý 1990 seat ibiza, mám zkusit autorizovaný servis?
K82a61r68e57l 81N26o11v53o87t58n86y
Vrakoviste
A20n74t23o59n57í28n 20S43e30b52e35r24a
Já jezdím mimo autorizovaný servis i v záruce. Tam mi umí poradit, opravit "divné závady" a je to i levné. Klepání něčeho někde atd.
V autorizáku umí jen měnit díl za díl a často zcela zbytečně
M63a16r28t68i14n 33K46a26r75á68s23e75k
No tak v zaruce vam zavadu vymeni v autorizaku zadarmo, trochu mi unika smysl toho neuatorizaku.
Pominme ze uroven drtive vetsiny neuatorizaku je velmi mizerna - co jeste vesme funguje dobre jsou "specializovane servisy" - neni to auorizak, ale aprta lidi co delaji hlavne jednu dve znacky, kdyz takove mate tak umi opravit casto kvalitneji a levneji nez autorizak, ale najit takove je umeni.
J63a39n 79K79r46p49e26c
je tomu asi 2 mesice co jsem daval sveho postarsiho prassata (2.0 TSFI automat) fkombyku do servisu. samozrejme autorizovaneho. rozvody, naplne, filtry (vc. automatu) + dalsi blbiny co se casem nasbiraly a otravne pipajici EPB - vadny motorek, pripojeni na server a nove udelana technicka, v souctu 27 tis. Kc. pri vyzvednuti vse funkcni bez problemu a se zarukou, originalni dily. osobne jsem cekal cenu tak o 10k vyse a bez mrknuti oka bych to zaplatil s ohledem na to, ze garazservis mi to predtim spocital na 30 tis + a jeste k tomu s nejasnou lhutou opravy a puvodem dilu.
K46a85r98e12l 92N81o63v82o73t69n22y
Soukromy majitel 8 let stareho auta by mel hledat nove auto a ne servis.
T45o76m57á46š 15R51ů63ž57i96č30k51a
Jsou i lidé, kteří mají tak nízké příjmy (důchodci, mladá rodina - táta dělník, máma doma a 2 děcka na krku,...) že 8let staré auto je pro ně luxus a nemohou si dovolit nic novějšího.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...