Diskuze
Přehled slev: Se starým autem i do značkového servisu
Děkujeme za pochopení.
V59í71t 46K28o69u92b62a
Z článku až vyplývá, že většina automobilek dá slevu, ale za tu slevu použije při opravě použíté a repasované díly? To doufám nemyslí vážně.
P59e75t89r 58Č63e90r16m80á41k
Ne to ne, používají normálmí a nebo economy díly, princip je na tom že automobilka (resp.dovozce) zadotuje servisům cenu dílu (což pro ně není takový problém protože je mají za velmi výhodných podmínek) a servis normálně dostane zaplaceno.
P15e82t66r 38H58o34r51á62k
Mám podezření, že i mnohé neautorizované servisy jsou spřažené s nějakými místními dodavateli a mají společně přirážku jenom na dílech až 100 %. Když jsem přišel do servisu, že těm podvodníkům od vedle nedám 100 % navíc a jestli by mi namontoval díl, co objednám na netu, tak začal blábolit, že by odpovídal za díl a takové nesmysly. Tak jsem ten díl vzal a v autorizovaném servisu mi ho kupodivu nasadili.
P75e57t50r 18Č53e92r40m39á14k
Tak je to vcelku pochopitelný přístup, servis žije z marže co si nasadí na díl, takže to že odmítne ten čecháčkovský přístup není nic divného. Autorizákům je to vcelku jedno - ty mají normohodiny a vydělají i tak, navíc se díky lepšímu zázemí umí vypořádat s tím že pak nemusí plnit záruku za neznámý díl.
P12e42t29r 29S47p29a69t73z86i14e32r49e73r
jo takové ty autorizované servisy jako má třeba VW? zrovna dneska jsme viděli s klukama v našem servisu díl černých ovcí, kde zákazník od nás z města měl u půl roku starého golfa závadu na laku...očividně špatný lakovací proces ve výrobě. Nejdřív zajel k nám, kolik by stálo přelakování...my jsme ho poslali na reklamaci do autorizovaného servisu. Tam mu před jeho očima udělali mřížkovou metodu...o kus vedle na laku co byl v pořádku..a řekli mu, že je vše v pořádku a reklamaci neuznávají. Podle postupů by měli ten díl přelakovat, protože ta mřížková metoda je dost destruktivní..prakticky podrápu mřížkou díl cca 5x5 cm. Ale to neudělali a ještě mu řekli, že to přelakujou za cca 11 tis Kč. No servis si stojí za svým...importér se postavil na stranu servisu...a tak chlap jel do autorizáku s malým problémem na laku a odjel ze zcela podřeným nárazníkem....takže jedině prej soud....to je super autorizák.
P71e34t95r 14S30p14a90t23z35i29e83r21e92r
a ještě bych dodal, že si pro svou obhajobu sehnal posudky od dvou soudních znalců, kteří potvrdili chybu při výrobním procesu a pak i chybu v postupu při zjišťování závady.
L45u21k51á32š 95S28á33g85n14e48r
Zase neuplne informace. Ford ma mimo jine program 5+ kdy na vozy starsi 5 let dava slevu 20% na dily a zvyhodnenou hodinovou sazbu.
J22i84ř44í 47Z67ý83k46a
chybí tu i Volvo kde, pokud mě paměť neklame, je systém slev nastavený takto:
4-5let = 15% sleva na díly, 5-8let = 20%, 8let a starší = 25% sleva na díly ...
P47e39t66r 12Č84e25r21m49á72k
Jo tyhle prohramy pro staší auta nejsou špatný, cenově skutečně srovnatelný, kvalitní díly, záruka, prokazatelná servisní historie.
Bohužel paradoxně čím dál častěji je návštěva autorizáku nutnost, protože neuatorizované servisy sice umí mnoho specializovaných činností se kterýma má autorizák problém, ale naopak ztroskotávají na banálních úkonech ke kterým nemají koupenou servisní dokumentaci a potřebné přípravky - a tento problém je u nových aut častější a častější.
Samozřejmě vždy je to o lidech, takže problém může nastat vždy a všude.
P35e48t89r 76H22o44r18á53k
Jasně, třeba sleva na spojkovou sadu 20 %, ale ta sada tam stojí 11 tisíc. Prvovýroba na netu 3.000 Kč. Takové to jsou programy.
M83a57r31e64k 17J14a25n86e67č84k83a
Značkový servis? Z vlastní zkušenosti vím, že značkové servisy Škoda tragédie, Subaru o malinko lepší, ale taky žádná sláva. Renault servis mě vždy leda tak pobavil cenama za díly a opravy Neznačkové servisy to je dnes to samé v bledě modrém a mnohdy ještě chtějí za opravy více, než značkové servisy, protože cenová přirážka za díly v nic moc kvalitě 150% nebo 200%, žádný problém. Jistota je vlastní garáž a co zvládnu již dělám sám, protože na nekvalitu servisů a těch měničů dílů, co si říkají servisáci už nemám nervy. Opravu nebo výměnu spotřebáku mám o 1/2 nebo až 3/4 levnější a to nakupuji pouze lepší značky autodílů a hlavně vím, že když to udělám jednou, už to nebudu muset dělat za chvíli znova a taky vím, co tam za díl opravdu je. Ze značkových servisů má dobrý program pro ojetiny za zajímavé ceny taky Honda a zatím vyčuhují i v kvalitě odvedené práce i při servisu a ta ve článku paradoxně chybí.
J28a84n 65F32r38i87d80r53i54c90h
Já mám zachovalý 1990 seat ibiza, mám zkusit autorizovaný servis?
A76n90t63o20n61í81n 40S35e50b24e26r39a
Já jezdím mimo autorizovaný servis i v záruce. Tam mi umí poradit, opravit "divné závady" a je to i levné. Klepání něčeho někde atd.
V autorizáku umí jen měnit díl za díl a často zcela zbytečně
M36a31r87t68i26n 61K87a40r89á63s62e33k
No tak v zaruce vam zavadu vymeni v autorizaku zadarmo, trochu mi unika smysl toho neuatorizaku.
Pominme ze uroven drtive vetsiny neuatorizaku je velmi mizerna - co jeste vesme funguje dobre jsou "specializovane servisy" - neni to auorizak, ale aprta lidi co delaji hlavne jednu dve znacky, kdyz takove mate tak umi opravit casto kvalitneji a levneji nez autorizak, ale najit takove je umeni.
J61a90n 81K83r21p40e90c
je tomu asi 2 mesice co jsem daval sveho postarsiho prassata (2.0 TSFI automat) fkombyku do servisu. samozrejme autorizovaneho. rozvody, naplne, filtry (vc. automatu) + dalsi blbiny co se casem nasbiraly a otravne pipajici EPB - vadny motorek, pripojeni na server a nove udelana technicka, v souctu 27 tis. Kc. pri vyzvednuti vse funkcni bez problemu a se zarukou, originalni dily. osobne jsem cekal cenu tak o 10k vyse a bez mrknuti oka bych to zaplatil s ohledem na to, ze garazservis mi to predtim spocital na 30 tis + a jeste k tomu s nejasnou lhutou opravy a puvodem dilu.
K40a58r17e50l 93N12o21v75o15t50n28y
Soukromy majitel 8 let stareho auta by mel hledat nove auto a ne servis.
T13o75m43á64š 13R60ů45ž32i67č43k48a
Jsou i lidé, kteří mají tak nízké příjmy (důchodci, mladá rodina - táta dělník, máma doma a 2 děcka na krku,...) že 8let staré auto je pro ně luxus a nemohou si dovolit nic novějšího.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Zrekonstruovaná chata s terasou a udržovanou zahradou
Krňany, okres Benešov
2 990 000 Kč