Diskuze
Motorkaření ve velkém stylu. Nové Šestiválcové cesťáky BMW
Děkujeme za pochopení.
Rambo-x
Vypadá pěkně:-)
Já sice nejsem zas takový fanda motorek,ale tohle mě opravdu zaujalo,V6 na motorce se opravdu nevidí.....takový stroje dokáží rozpatlat gumy po asfaltu jak nic........určitě se to nedá srovnat s Jawou 21 na které občas jezdím na ryby
Co se týče autora článku,no nechci ho soudit,ale moc tomu asi nerozumí,zaměřil se hlavně na venek,ale o tom unikátním šestiválci se skoro vůbec nezmínil
Baky
Re: Vypadá pěkně:-)
Nebuďte na chudáka tak přísný, tihle hoši opisují tiskové zprávy výrobce/dovozce...
kníže Sternenhoch
BMW moc nemusím
To bude motka pro páprdy.
Osobně bych šel do Midalu,ale ten bude asi ještě dražší,cena zatím nezveřejněna.
http://www.motofgr.com/parametryv6
btw:k amtétismu recenzisty raděj nic dodávat nebudu,když mu za tohle někdo zaplatí je to jeho chyba ne autora
Housmuťátko
Diletant
:oD já snad umřu....tento článek má hodnotu testu vložek od KROMAŇONKY
Georgik-I
Jsem nevěděl,
že to nejdůležitější je vidět zepředu - xenony. Nejstrašnější je, když se do hodnocení čehokoliv pustí amatér. Nejdůležitější je samozřejmě ten šestivál a jeho kompaktnost. Řadovejch šestiválů už v historii pár bylo, např. Benelli, Kawa, ale byla to hrozná monstra, jinak 6 je z hlediska uspořádání kliky asi opravdu ideál, takže o kultivovanosti motoru nebude pochyb. To ovšem autor odbyde jednou větou. Poté, co se rozplynul nad xenonama jsem přestal číst. Také zmínka o masívním výkonu je srandovní, to má dnes kdejakej litr, o špičkový výkon u tohohle motoru opravdu nešlo, aspoň že zmínil ten krouťák. Jinak svezení to bude asi pěkný, ale osobně bych to viděl na věk 50+, nejlépe pro obtloustlého skopčáka a s obtloustlou Hildičkou. Ale nic proti nim, v Alpách je s nima docela sranda. Motka krásná!!!
paja.butcher
Re: Jsem nevěděl,
Teda každý máme asi jiné nároky.
Já třeba jezdím na motorce nejen v létě a nejen ve dne. A jezdím poklidně. Takže mě opravdu neirituje že mám dvouválec o 62 kW. Zato mě irituje, že toho v noci moc nevidím, zvláš´t ne když se mi světlo naklápí s motorkou.
Pro mě třeba na této motorce je 6 válec spíš na závadu. Tam už si člověk ani neseřídí ventily. Rovněž tak stupidní japonské ovládání blinkrů.
Ale kvůli tomu adaptivnímu xenonu si jí jednou rozhodně koupím.
kluvi
tempomat?
Tempomat na motorke mi prijde FAKT ako pekné zverstvo....Mám ho v aute a dobré, len občas: "Vy ste se zas kochal, že pane doktore?"
Georgik-I
Re: tempomat?
no, můžu Ti říct, že když se přesouváme po dálnici do Alp, tak bych ho bral i na svým GSXRu, abych si občas mohl ulevit pravé ruce, na normální ježdění je na motce k prdu
Hynek Vilém Jarmila reloaded
spolujezdkyně s velkou výbavou byly vždycky moje volba
Nebo jak to autor myslel ?
Chudým bral,bohatým dával (5)
Nádhera ! Mít ji v garáži, počkat si na slunnou sobotu
přijdeš tam, čeká na tebe, očima polaskáš její křivky, cítíš vůni vysušených mušek na motoru, pak se na ni vyhoupneš a slastně zmáčkneš knoflík startéru jj
BohusII
CENA
cena K 1600 GT - cca 530´000 Kč vč DPH a cena K 1600 GTL - cca 640´000 vč DPH.
tak kdo do toho půjde?? co?
good_luck!
co na to říct?
Já mám jediné - Pěkné! Je to radost vidět takovýto stroj.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.