Diskuze
Setrvačníky z Formule 1 budou pohánět i lokomotivy a metro
Děkujeme za pochopení.
rafol
Gyro
Jsem zvedavy, jak si poradi v zatackach s gyroskopickym efektem.
Antonín, topič
Re: Gyro
Zřejmě podobně, jak u té F1.
honzasl
Kde jste, řvouni???
Kde jste, řvouni.
Vy kteří řvete při každné vhodné příležitosti, že by se peníze investované do kosmického výzkumu, nebo utracené za závodní nesmysly měly vrazit do zdravotnictví nebo na chudou Afriku, kde jste?
proost
Setrvačníky
Kdysi se setrvačníky skutečně používaly třeba i u malých lokomotiv. Mělo to ovšem jedem háček. DOcházelo občas i ke ztrátám na životech pokud došlo k poruše a setrvačník se takříkajíc "kousnul", takže se místo něj roztočila ta lokomotiva. Protože energie je potvora a jenom tak nevyšumí.
ivoš
Já mám jen divný pocit
z toho, co takový x kg vážící setrvačník udělá v případě havárie. Na druhou stranu ve F1 je havárií spousta, ještě se nestalo nic. Ovšem ty setrvačníky nemají metráky. Jinak - taky jsem uvažoval o tom, že by se takhle dala akumulovat energie třeba pro rodinný dům, setrvačník pod zemí na dvorku.
Antonín, topič
Re: Já mám jen divný pocit
Jaká energie? V jakém cyklu?
Racionální mi přijde skladovat tepelnou energii, a na to se setrvačník nehodí.
Deph
Ilustrační fotka
Jako velkého fandu metra v New Yorku mě nadchla ilustrační fotografie. Soupravy složené z vozů R-36WF zvaných Redbirds již sice od roku 2003 nejezdí, ale fotografie, pořízená z horního nástupiště stanice Queensborough Plaza, je efektní.
Martin Soušek
F1 jako zdroj nových technologií je odepsaná
No to se tedy divím. Protože F1 je natolik svázaná tolika umělými pravidly, že přijít s nějakou technickou inovací je téměř nereálné.
.
Dřív se zkoušely mnohé zajímavosti, které se následně dostaly do sériové výroby. Teď je všechno zakázané a výrobci mají smůlu.
baloun
Lehčí setrvačník?
To je něco jako sušší voda, sladší sůl nebo studenější teplo?
polto
Re: Lehčí setrvačník?
proc ne? rychleji rotujici setrvacnik muze uchovac stejne mnozstvi energie jako tezsi ale pomaleji rotujici setrvacnik...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej, byt 2+1, 54 m2, Ostrava - Poruba, ul. Francouzská
Francouzská, Ostrava - Poruba
2 870 000 Kč