Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sex & ride: více soukromí pro prostitutky

aktualizováno 
Curyšská policie eviduje množství stížností obyvatel "vykřičených" čtvrtí na prostitutky. Policejní šéf Daniel Leupi tedy vymyslel sex-boxy.

Diskrétní sex-boxy v Německu. | foto: Daily Mail

V Česku se na parkovištích obvykle odkládají auta, když nejsou potřeba. Mimopražští je na u stanic metra mohou nechat na parkovištích P&R (park and ride). Auto může být i místem potěšení, Češi ale zrovna nejsou přeborníky v automobilovém sexu. Ve Švýcarsku, které mnozí odborníci na dopravu považují za vzor ctností, teď řeší problém, kam uklidit prostitutky a jejich motorizované kunčafty.

Podobného komfortu už se dočkaly prostitutky v německém Essenu a Kolíně nad Rýnem. Ve švýcarském městě přiznávají, že se v Německu inspirovali, aby houpající se auto se zadýchanými skly nepohoršovalo ostatní.

Policejní mluvčí Reto Casanova ke staronovému vynálezu dodává: "Neumíme se prostituce zbavit, tak se musíme naučit, jak ji ovládat."

Za poslední rok Curychu, který je jedním z finančních center Švýcarska, zaznamenala policie dvacetiprocentní nárůst prostituce. V okolí Bahnhofstrasse, kde mají svá původní hlavní sídla tři čtvrtiny švýcarských velkých bank, napočítali víc než 3 700 prostitutek. Historickým centrem prostituce a kriminality je pak v Curychu západní část města kolem ulice Langstrasse

Rozhodnutí, jestli speciální parkovací místa s plechovými ohradami v Curychu budou, leží na městské radě. Zatím se například neví, jak to bude s placením za parkování. Podle Casanovy se zatím chystá policejní exkurze do německých měst, kde mají se sex-boxy dobré zkušenosti.

V Kolíně nad Rýnem mají studovat konstrukci boxů. Prostitutky tam mají připravené i tlačítko s alarmem, které je po ruce spolujezdci. Uspořádání boxu navíc nutí řidiče zajet do něj tak, že spolujezdec může z auta lehce vystoupit, zatímco řidič téměř nemá šanci se z něj dostat.

Švýcarsko se potýká s přílivem prostitutek z východu. Prostituce je v zemi legální, v některých částech země už od 16 let. Například v Ženevě je ale placený pohlavní styk nelegální úplně. Politici se snaží věkovou hranici posunout na 18 let. "Švýcarsko riskuje, že se stane cílem sexuální turistiky," říká pro server swisster politik Luc Barthassat. V prostituci se podle odhadů ve Švýcarsku ročně protočí skoro tři miliardy švýcarských franků.

O klienty prostitutek je ve Švýcarsku vůbec dobře postaráno. Začátkem tohoto roku například některé dostaly kvůli starším klientům defibrilátory - více čtěte ZDE

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.