Diskuze

Aby jízda autem nebolela, dělejte přestávky, cvičte a správně seďte

Dlouhodobé sezení podle odborníků škodí našemu zdraví podobně jako kouření. Vsedě na židli trávíme během celého roku většinu pracovního dne, první den dovolené se pak téměř polovina z nás přesune na sedadlo auta, kde tráví v neměnné poloze další dlouhé hodiny. Jak cestu zvládnout, aby záda co nejméně trpěla?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... tak jeďte Pendolinem.

0 0
možnosti

A hlavne nejezdete skodovkami...

3 0
možnosti

P32e66t16r 73M48i12c82h89a86l

27. 6. 2018 21:20

Opěrka hlavy neslouží k pohodlí, ale jako bezpečnostní prvek. Takže hlava se o ni opírat nedá a nemá.

Pauza každých 45 minut je pitomost, stačí cca po dvou hodinách, protáhnout se atd.

Jo, dneska jsem cestou z Prahy stál snad každou půlhodinu. Ale měl jsem za sebou patnáct hodin v letadle, protože nás při mezipřistání v Dakaru nepustili ven.

0 0
možnosti

J92a96n 15P52a23l19á94t

27. 6. 2018 18:15

Prestavky kazdych 45 min jsou zbytecne. Staci kazde 2 hodiny - jointa, pivko a jede se dal.

4 1
možnosti

"Opěrka" hlavy ve správné výšce je sice důležitá, ale abych si hlavu opřel, tak se musím zaklonit.

Taky jsem nepochopil, proč bych měl při držení volantu jednou rukou tu ruku strkat před airbag.

0 0
možnosti

P37e57t44r 22B78á83č11a

27. 6. 2018 16:40

Podle slavnych odborniku bych nemohl delat pomale nic a nic ani jist.

Naprosto zoufaly clanky.

3 1
možnosti

Já myslím, že by byli i proti dělání nic;-D

1 0
možnosti

Krok č. 1 - zvolte správně velké auto. Zejména, když máte 185+ cm.

5 0
možnosti

P36a34v87e47l 12L72a24n59d44a

27. 6. 2018 13:40

Hance Kynychové bych během jízdy klidně masíroval záda. Třeba i zepředu.

5 1
možnosti

Mě ty silikony teda neberou.

3 1
možnosti

Víc bych ocenil, kdyby předcvičoval Jirka Parubek. To je spíš takový průměrný vzorek českého řidiče...

7 0
možnosti

Ta Kynychová je snad čím dál hezčí R^

U lidí, kteří jsou vyššího vzrůstu taky hraje roli to, jaké mají auto a hlavně, zda (a kdo) jede na sedadle za nimi. Pamatuji si, že když jsme jeli ve 4 lidech na dovolenou ve focusu, tak jsem byl za volantem jako skrčenec s nohou nepříjemně opřenou o středový tunel. Ten za mnou zase měl moje sedadlo mezi koleny. Nic moc.

Úplně nejvíc nejlepší cestování bylo v odporném Fiatu Multipla. Jak byl hnusný, tak byl ergonomicky geniální.

Ta frekvence zastávek á 45 minut je asi zdravá. Ale na mě by to mělo spíše stresující vliv. Cesta by se šíleně protáhla a to by mě štvalo asi víc než bolavá záda. Stavím tak po dvou až třech hodinách. Kafe, cigáro, voda a něco k jídlu. Trocha protažení a frčí se dál.

12 0
možnosti

Stačí i po čtyřych hodinách, (pro toho, kdo hodně spěchá) ale po pěti je už zaručený mikrospánek a bum prásk a pohřebák.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...