Diskuze
Aby jízda autem nebolela, dělejte přestávky, cvičte a správně seďte
Děkujeme za pochopení.
V85l58a65s10t51i40m10i97l 11K56o17c96u66r41e17k
... tak jeďte Pendolinem.
M68i33r68o23s43l54a12v 57Š35i27p65u39l98a
A hlavne nejezdete skodovkami...
P32e66t16r 73M48i12c82h89a86l
Opěrka hlavy neslouží k pohodlí, ale jako bezpečnostní prvek. Takže hlava se o ni opírat nedá a nemá.
Pauza každých 45 minut je pitomost, stačí cca po dvou hodinách, protáhnout se atd.
Jo, dneska jsem cestou z Prahy stál snad každou půlhodinu. Ale měl jsem za sebou patnáct hodin v letadle, protože nás při mezipřistání v Dakaru nepustili ven.
J92a96n 15P52a23l19á94t
Prestavky kazdych 45 min jsou zbytecne. Staci kazde 2 hodiny - jointa, pivko a jede se dal.
J63a83r24o19s83l11a40v 81L84e10b10e20d74a
"Opěrka" hlavy ve správné výšce je sice důležitá, ale abych si hlavu opřel, tak se musím zaklonit.
Taky jsem nepochopil, proč bych měl při držení volantu jednou rukou tu ruku strkat před airbag.
P37e57t44r 22B78á83č11a
Podle slavnych odborniku bych nemohl delat pomale nic a nic ani jist.
Naprosto zoufaly clanky.
R26o94b74e40r71t 21M69a42t30u60l86a
Já myslím, že by byli i proti dělání nic
M85a78r40t64i73n 48K43ř77í31ž
Krok č. 1 - zvolte správně velké auto. Zejména, když máte 185+ cm.
P36a34v87e47l 12L72a24n59d44a
Hance Kynychové bych během jízdy klidně masíroval záda. Třeba i zepředu.
P47a71v40e97l 61M33a23t23o41u44š71e83k
Víc bych ocenil, kdyby předcvičoval Jirka Parubek. To je spíš takový průměrný vzorek českého řidiče...
J94a77n 10K62o73n90v16a37l38i98n96k20a
Ta Kynychová je snad čím dál hezčí
U lidí, kteří jsou vyššího vzrůstu taky hraje roli to, jaké mají auto a hlavně, zda (a kdo) jede na sedadle za nimi. Pamatuji si, že když jsme jeli ve 4 lidech na dovolenou ve focusu, tak jsem byl za volantem jako skrčenec s nohou nepříjemně opřenou o středový tunel. Ten za mnou zase měl moje sedadlo mezi koleny. Nic moc.
Úplně nejvíc nejlepší cestování bylo v odporném Fiatu Multipla. Jak byl hnusný, tak byl ergonomicky geniální.
Ta frekvence zastávek á 45 minut je asi zdravá. Ale na mě by to mělo spíše stresující vliv. Cesta by se šíleně protáhla a to by mě štvalo asi víc než bolavá záda. Stavím tak po dvou až třech hodinách. Kafe, cigáro, voda a něco k jídlu. Trocha protažení a frčí se dál.
V96l67a68s23t57i70m60i96l 64K64o95c16u90r38e72k
Stačí i po čtyřych hodinách, (pro toho, kdo hodně spěchá) ale po pěti je už zaručený mikrospánek a bum prásk a pohřebák.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...