Diskuze
Seznamte se: šest válců, objem 2,5 litru. Nová královna motorek z východu Čech
Děkujeme za pochopení.
hipik76
Midalu
Koukám, že tu diskutují samí zkušení motorkáři.. :D
Tvrdit, že to je složenina je dost odvážné. Motor opravdu nekoupili, moc firem nevyrábí V6 tku. A navíc takhle lehkou. Rám si taky dělají sami, zadní vidlici, přepáčko taky. Ano přední vidlice a zadní tlumič a brzdy jsou nakoupený. Protože by bylo potřeba víc kapříků aby vymysleli lepší brzdy než jsou Bremba.. Takže některý věci prostě koupili. Ale drtivá většina dílů je vyráběná tady v čechách. Doufám, že je už jasně patrný rozdíl mezi tímto motocyklem a již zmiňovanými stavbami. Otázka vzhledu je dost individuální. Mě osobně přijde krásná, příhradový rám bude vždy připomínat Ducati, kulaté světlo může připomínat starýho Bandita. Dneska udělat jednoduchý klasický vzhled, který nebude připomínat něco jiného je dost nemožné. Každý tu jen remcá, a nikdo si nedovede ty tisíce hodin, které tomu věnovali a vytvořili fakt exkluzivní záležitost. U mě mají konstruktéři ohromný respekt!!
Lobos
Kdo to pasoval na kralovnu motorek?
Asi jenom ti, co to vyrobili...?.pojezdeni na tom bude urcite zajimave, ale co takhle jet na tom 100 nebo vice km? Myslim, ze by kazdy rad presedlal na neco pohodlnejsiho a urcite hezciho....
reilly
Dotace ..
.. tyjo.. oni na to fakt dostali 32 mega dotaci. To ovsem na "fanouskovsky" projekt vrha trosku jine svetlo. Jeste, ze se nerozhodli postavit neco vetsiho, to by ty prachy museli palit v kamnech.
Podrazza
Na tomhle se dokáže zabít každý jelito..
Správnej českej motorkář se umí zabít i na stojícím čínským jednoskoku
dodo-dodo
kopie
predek vcetne stitku je cela ducati monster asi se mel autor clanku voce rozepsat o vybaveni tohoto stroje, ale takhle na tom stroji nic vyjimecneho nevidim, aby to stalo takove penize
Tomi480
Hmotnost
Podle oficiálních stránek motofgr.com ta legrace váží 270 kg. To je pro opravdu zkušeného jezdce. Když tohle někdo položí, aby si objednal autojeřáb
jijiagiss
Re: Hmotnost
moje Suzuki vazi [sucha hmotnost] 340kg a autojerab mi doprovod nedela....
KarelV
Klucí americký...
si podobné speciály staví takhle na zakázku docela běžně - co kus, to originál... a tolik povyku kolem toho nenadělají..
mikaz
.....a opět mnoho povyku pro nic
A kdo vrátí státu ty desítky milionů dotací na vývoj motocyklu a jeho motoru, když se to nakonec seriově vyrábět nebude? To si jako za peníze daňových poplatníků někdo zařídil existenci na pár let, při stavbě svého koníčka? Nejsou to pak jenom vyhozené peníze a zbytečné egoistické machrování. Není náhodou podmínkou dotace vývoj produktu pro seriovou výrobu a tvorba nových pracovních míst? Možná právě proto se motocykl představuje téměř potichu v Ústí nad Orlicí, jinak by se představil s velkou pompou na nějakém motosalonu, ale když se se seriovkou nepočítá, tak asi není důvod se přehnaně chlubit. Ono totiž až seriová výroba dokáže jak moc je ta paráda dobrá a jestli to nakonec není jen pastva pro oči.
OK313
Re: .....a opět mnoho povyku pro nic
Ona ta firma dostala nějaké desítky milionů korun dotací od státu na vývoj?
computer
Na ježdění to není,
téměř žádná kapotáž, přední plexištít je moc malý, ten trubkový rám a zadní neblatník semi taky moc nelíbí. Zajímala by mě výkon motoru, počet otáček a i výdrž motoru. Ale jinak je to asi povedený technický unikát. Zlaté české hlavy a ručičky. Klobouk dolů.
EU Man
Krása
bude vyrobena jen v několika kusech, takže to bude spíše velice dobrý a drahý sběratelský kousek.
Je opravdu nádherná...
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...