Diskuze

Silnice bez čar jsou nebezpečné. Jsme horší než rozvojové země, říká expert

Je hustá mlha, světla auta ji sotva prosvítí a řidič má co dělat, aby nesjel z krajnice nebo nevjel do protisměru. To je situace, která se může stát na mnoha úsecích silnic nižších tříd. Bílé vodicí pruhy nejsou vidět, Středočeský kraj totiž šetří a neobnovuje je.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

akro

29. 10. 2010 11:53
čáryfuk

Jinak řečeno, pan Rath vyhodí ročně na vracení zdravotnických poplatků ve svém kraji částku, za kterou by mohli obnovit 4000km vodicích čar.......

0 0
možnosti

Keni

1. 11. 2010 12:38
Re: čáryfuk

kolik osob tim pripravil o zivot? Predpokladam ze hodne. Vcera jsem v noci jezdil na Melnicku a hranice spinava vozovka a nezpevnena krajnice byla spatne viditelna. Opravdu je to horsi, nez jsem si myslel. Ne ze by to neslo, ale vymejskeji se kraviny na entou pro bezpecnost a na zakladni prvky se kasle.

0 0
možnosti

NumLock

29. 10. 2010 9:51
bezpečnost až na posled

Jsem rád, že konečně někdo odhalil, že u nás o bezpečnost nikomu nejde. Jde jen o výběr peněz z pokut. Vždyť si stačí spočítat, že ty kbílé krajnice by stály sotva 1,5 milionu, kdyby je dělali na všech silnicích! To je i pro Středočeský kraj směšná částka! Jistě by to zachránilo více řidičů, než pravidelné kontroly lékárniček!

0 0
možnosti

Deleter

29. 10. 2010 21:50
Re: bezpečnost až na posled

2368+6251=8619km což při 50 kč/km (krajnice jsou 2) mně osobně teda vychází na 215 milionů.

0 0
možnosti

Pavel57

27. 10. 2010 15:47
hezký ceník, ale ... ty čáry nejsou 25 cm

Ceník je moc hezký, ale středová čára není široká 25 cm. Je tedy ve skutečnosti levnější? A navíc může být plná nebo přerušovaná - kolik potom stojí ta mezera?? V každém případě ale jde o částky nesrovnatelně menší než je za opravy výtluků ...

0 0
možnosti

Lev-z-Rožmitálu

27. 10. 2010 10:33
řidiči kteří neumí řídit bez čar

jsou nebezpeční:-P

0 0
možnosti

nelde

27. 10. 2010 10:57
Re: řidiči kteří neumí řídit bez čar

Jenže v provozu jste závislí na ostatních "nebezpečných" řidičích.

Mimochodem, jak může metr čáry stát 25,- Proč se na to malování čar nevezmou nezaměstnaní? Stačí plechovka barvy, štětec a reflexní vesta (-;

0 0
možnosti

jendabenda

26. 10. 2010 23:55
kupecké počty

za Dr.áthovu pracovnu by se pořídilo 153 km čar, kolik za jízdné zadarmo a proplacené poplatky ve zdravotnictví? A to když přebíral hejtmanství tak bylo v rezervních fondech 70mil. tj. 2692 km čar. Kam socan vstoupí, tam tráva neroste.

0 0
možnosti

FastDriver

27. 10. 2010 8:15
Re: kupecké počty

bohužel poslední volby jasně ukázali, že lidé jsou nepoučitelní.

0 0
možnosti

qitto

26. 10. 2010 23:30
Lány?

No nevím jestli Lány byl ten správný příklad. Vyrostl tam pěkný předimenzovaný obchvat!

0 0
možnosti

Jozxyqk

26. 10. 2010 21:43
silnice

hlavně, že se to značení dělá na zimu kdy se asi nejvíc opotřebovává...možná by pomohla i obnova odrazek na cestách, protože i na některých 1. tř. chybí, dřív to bylo na každém rohu i na 2. tř., ty by možná byly přednější než postraní čáry

0 0
možnosti

wrah

26. 10. 2010 20:51
Metr čáry

Ano, metr čáry sice vyjde na 25 kč, ale taková maličkost: On se na normální vozovce ten metr maluje jen občas, říká se tomu přerušovaná čára. Takže v reálu je to o dost méně.

0 0
možnosti

(db)

26. 10. 2010 22:26
Re: Metr čáry

i postranní?

0 0
možnosti

martin_simek

26. 10. 2010 20:39
Stredoceska GUBERNIE

utraci penize na jine "bohulibe" taskariny ...

0 0
možnosti

expat47

28. 10. 2010 23:07
Re: Stredoceska GUBERNIE

....žeby za tím bylo těch 30Kč co se vracelo............????????????

0 0
možnosti

martin_simek

26. 10. 2010 20:38
Pane Kaspare

nesmite jezdit kolem zamku, ale po lanskem okruhu ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!