Diskuze
Silnice bez čar jsou nebezpečné. Jsme horší než rozvojové země, říká expert
Děkujeme za pochopení.
akro
čáryfuk
Jinak řečeno, pan Rath vyhodí ročně na vracení zdravotnických poplatků ve svém kraji částku, za kterou by mohli obnovit 4000km vodicích čar.......
Keni
Re: čáryfuk
kolik osob tim pripravil o zivot? Predpokladam ze hodne. Vcera jsem v noci jezdil na Melnicku a hranice spinava vozovka a nezpevnena krajnice byla spatne viditelna. Opravdu je to horsi, nez jsem si myslel. Ne ze by to neslo, ale vymejskeji se kraviny na entou pro bezpecnost a na zakladni prvky se kasle.
NumLock
bezpečnost až na posled
Jsem rád, že konečně někdo odhalil, že u nás o bezpečnost nikomu nejde. Jde jen o výběr peněz z pokut. Vždyť si stačí spočítat, že ty kbílé krajnice by stály sotva 1,5 milionu, kdyby je dělali na všech silnicích! To je i pro Středočeský kraj směšná částka! Jistě by to zachránilo více řidičů, než pravidelné kontroly lékárniček!
Deleter
Re: bezpečnost až na posled
2368+6251=8619km což při 50 kč/km (krajnice jsou 2) mně osobně teda vychází na 215 milionů.
Pavel57
hezký ceník, ale ... ty čáry nejsou 25 cm
Ceník je moc hezký, ale středová čára není široká 25 cm. Je tedy ve skutečnosti levnější? A navíc může být plná nebo přerušovaná - kolik potom stojí ta mezera?? V každém případě ale jde o částky nesrovnatelně menší než je za opravy výtluků ...
nelde
Re: řidiči kteří neumí řídit bez čar
Jenže v provozu jste závislí na ostatních "nebezpečných" řidičích.
Mimochodem, jak může metr čáry stát 25,- Proč se na to malování čar nevezmou nezaměstnaní? Stačí plechovka barvy, štětec a reflexní vesta (-;
jendabenda
kupecké počty
za Dr.áthovu pracovnu by se pořídilo 153 km čar, kolik za jízdné zadarmo a proplacené poplatky ve zdravotnictví? A to když přebíral hejtmanství tak bylo v rezervních fondech 70mil. tj. 2692 km čar. Kam socan vstoupí, tam tráva neroste.
FastDriver
Re: kupecké počty
bohužel poslední volby jasně ukázali, že lidé jsou nepoučitelní.
qitto
Lány?
No nevím jestli Lány byl ten správný příklad. Vyrostl tam pěkný předimenzovaný obchvat!
Jozxyqk
silnice
hlavně, že se to značení dělá na zimu kdy se asi nejvíc opotřebovává...možná by pomohla i obnova odrazek na cestách, protože i na některých 1. tř. chybí, dřív to bylo na každém rohu i na 2. tř., ty by možná byly přednější než postraní čáry
wrah
Metr čáry
Ano, metr čáry sice vyjde na 25 kč, ale taková maličkost: On se na normální vozovce ten metr maluje jen občas, říká se tomu přerušovaná čára. Takže v reálu je to o dost méně.
martin_simek
Stredoceska GUBERNIE
utraci penize na jine "bohulibe" taskariny ...
expat47
Re: Stredoceska GUBERNIE
....žeby za tím bylo těch 30Kč co se vracelo............????????????
martin_simek
Pane Kaspare
nesmite jezdit kolem zamku, ale po lanskem okruhu
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...