Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Silnice bez čar jsou nebezpečné. Jsme horší než rozvojové země, říká expert

Je hustá mlha, světla auta ji sotva prosvítí a řidič má co dělat, aby nesjel z krajnice nebo nevjel do protisměru. To je situace, která se může stát na mnoha úsecích silnic nižších tříd. Bílé vodicí pruhy nejsou vidět, Středočeský kraj totiž šetří a neobnovuje je.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

akro

29. 10. 2010 11:53
čáryfuk

Jinak řečeno, pan Rath vyhodí ročně na vracení zdravotnických poplatků ve svém kraji částku, za kterou by mohli obnovit 4000km vodicích čar.......

0 0
možnosti

Keni

1. 11. 2010 12:38
Re: čáryfuk

kolik osob tim pripravil o zivot? Predpokladam ze hodne. Vcera jsem v noci jezdil na Melnicku a hranice spinava vozovka a nezpevnena krajnice byla spatne viditelna. Opravdu je to horsi, nez jsem si myslel. Ne ze by to neslo, ale vymejskeji se kraviny na entou pro bezpecnost a na zakladni prvky se kasle.

0 0
možnosti

NumLock

29. 10. 2010 9:51
bezpečnost až na posled

Jsem rád, že konečně někdo odhalil, že u nás o bezpečnost nikomu nejde. Jde jen o výběr peněz z pokut. Vždyť si stačí spočítat, že ty kbílé krajnice by stály sotva 1,5 milionu, kdyby je dělali na všech silnicích! To je i pro Středočeský kraj směšná částka! Jistě by to zachránilo více řidičů, než pravidelné kontroly lékárniček!

0 0
možnosti

Deleter

29. 10. 2010 21:50
Re: bezpečnost až na posled

2368+6251=8619km což při 50 kč/km (krajnice jsou 2) mně osobně teda vychází na 215 milionů.

0 0
možnosti

Pavel57

27. 10. 2010 15:47
hezký ceník, ale ... ty čáry nejsou 25 cm

Ceník je moc hezký, ale středová čára není široká 25 cm. Je tedy ve skutečnosti levnější? A navíc může být plná nebo přerušovaná - kolik potom stojí ta mezera?? V každém případě ale jde o částky nesrovnatelně menší než je za opravy výtluků ...

0 0
možnosti

Lev-z-Rožmitálu

27. 10. 2010 10:33
řidiči kteří neumí řídit bez čar

jsou nebezpeční:-P

0 0
možnosti

nelde

27. 10. 2010 10:57
Re: řidiči kteří neumí řídit bez čar

Jenže v provozu jste závislí na ostatních "nebezpečných" řidičích.

Mimochodem, jak může metr čáry stát 25,- Proč se na to malování čar nevezmou nezaměstnaní? Stačí plechovka barvy, štětec a reflexní vesta (-;

0 0
možnosti

jendabenda

26. 10. 2010 23:55
kupecké počty

za Dr.áthovu pracovnu by se pořídilo 153 km čar, kolik za jízdné zadarmo a proplacené poplatky ve zdravotnictví? A to když přebíral hejtmanství tak bylo v rezervních fondech 70mil. tj. 2692 km čar. Kam socan vstoupí, tam tráva neroste.

0 0
možnosti

FastDriver

27. 10. 2010 8:15
Re: kupecké počty

bohužel poslední volby jasně ukázali, že lidé jsou nepoučitelní.

0 0
možnosti

qitto

26. 10. 2010 23:30
Lány?

No nevím jestli Lány byl ten správný příklad. Vyrostl tam pěkný předimenzovaný obchvat!

0 0
možnosti

Jozxyqk

26. 10. 2010 21:43
silnice

hlavně, že se to značení dělá na zimu kdy se asi nejvíc opotřebovává...možná by pomohla i obnova odrazek na cestách, protože i na některých 1. tř. chybí, dřív to bylo na každém rohu i na 2. tř., ty by možná byly přednější než postraní čáry

0 0
možnosti

wrah

26. 10. 2010 20:51
Metr čáry

Ano, metr čáry sice vyjde na 25 kč, ale taková maličkost: On se na normální vozovce ten metr maluje jen občas, říká se tomu přerušovaná čára. Takže v reálu je to o dost méně.

0 0
možnosti

(db)

26. 10. 2010 22:26
Re: Metr čáry

i postranní?

0 0
možnosti

martin_simek

26. 10. 2010 20:39
Stredoceska GUBERNIE

utraci penize na jine "bohulibe" taskariny ...

0 0
možnosti

expat47

28. 10. 2010 23:07
Re: Stredoceska GUBERNIE

....žeby za tím bylo těch 30Kč co se vracelo............????????????

0 0
možnosti

martin_simek

26. 10. 2010 20:38
Pane Kaspare

nesmite jezdit kolem zamku, ale po lanskem okruhu ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...