Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Nejstrašnější silnice světa

Na horské dráze platíme za zábavný adrenalin. Tady je výběr z šílených tras, kde je mrazení v zádech zadarmo. Místní by ho jistě rádi vyměnili za nudu českých silnic, na které často nadáváme kvůli stavu povrchu a chování řidičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Nádherná silnice je i v Černé hoře z vnitrozemí do boky Kotorské a s krásným výhledem na moře a ostrovy v něm. Je to silnice P1 a má šestnáct vraceček vede z Lovčenu ze 1749 metrů až dolů k moři!

1 0
možnosti
LK

Asi jsem divný, ale ty silnice bych si naopak rád projel (ty asfaltové, na ty štěrkové co jsou na fotkách bych asi neměl)

0 0
možnosti
DD

D71a59l12e 56D33a13l40e

1. 2. 2019 7:30

Vůbec nechápu proč je Atlantic road v Norsku označena za nebezpečnou... Pochybuju ze tam autor někdy byl. Ta cesta je prekrasna a nebezpečná rozhodně není!

0 0
možnosti
LK

Cesta se hodnotí jako bezpečná/nebezpečná podle počtu nehod, které se tam staly. I v česku je pár křižovatek vedených jako nebezpečné, i když jsou naprosto normální (jen lidi na nich neumí jezdit)

0 0
možnosti

Úžasné jsou i serpentiny na italské Stelvio, nebo u švýcarského městečka Maloja. Hlavně je to blíž, než do Rumunska.

0 0
možnosti
JZ

Zdravím, projel jsem obě trasy v Rumunsku, a obě jsou užasné a hlavně krajina kolem, ale jeden detail, myslím že máte u nich přehozeny fotky. minimalně fotka s textem Transaplina je Transfagaraš ;) jo a ještě mimochodem, mezi oběmi je spojince, která se dá projet, ale pouze něčím co je aspoň 4x4 a přes zimu ani tím ne ;) ale tuhle zkratku doporučuji

0 0
možnosti

I79v85o 20Ž61i44ž88k83a

31. 1. 2019 20:50

Taky jsem je obě projel - fotky jsou prohozené, ta s lesem je Transalpina a s širokým výhledem Transfagaraš. Jinak kde je ta spojnice? Mezi zmíněnými silnicemi přece vede nazáživná údolní č. 7 z Pitešti do Sibiu, která tu spojnici musí protnout.

1 0
možnosti
VM

Tady si asi někdo plete pojem a průjem, jinak by nemohl Trollstigen zařadit mezi "nejstrašnější" silnice světa a nebo je to trotl co umí jezdit jen po rovné dálnici a ještě je mu úzká. Trollstigen totiž patří mezi nejkrásnější.

8 0
možnosti
AK

A Passo di Stelvio ste prečo vynechali?

0 0
možnosti
MK

Protože to nemá být seznam nejhezčích silnic světa ale těch nejnebezpecnejsich. Stelvio není nebezpečné

3 0
možnosti
IZ

I20v54a37n 57Z51y28k22á25n

30. 1. 2019 11:52

Jak Trollstigen, oblast kolem něj, i celé Norsko je dle mne Mekkou všech řidičů, kteří milují řízení svého vozidla. Pestré, neustále členité (horizontálně i vertikálně) silnice, které jsou ale výborně značené, v kvalitním stavu. Samostatnou kapitolou jsou norští řidiči. Mají obecně vysoký skill, jsou vyježdění, mimo obec dokáží jezdit nad rychlostní limit, ale přesto odpovědně a hlavně, nejsou to bezmozci a např. pokud registrují, že je chcete předjíždět, automaticky ubírají plyn, abyste je předjeli co nejsnadněji. Jak ostře to kontrastuje s některými českými "experty".

Prostředí, příroda kolem cest, to je dechberoucí zážitek. Kdo neviděl, nepochopí. Norsko nelze nedoporučit. Pokud někdo má za svůj cíl Nordkapp, chce to 3 týdny dovči, aby se z toho nestala jízda zběsilým úprkem tam i zpět bez šance se kochat. I tak připadají na každý den přejezdy kolem 300-500km, a to není málo a lze to naštěstí realizovat s pomocí polárního dne. Jezdit takové porce den za dnem na norských silnicích, to je výživná řidičská škola.

1 1
možnosti
MK

Pravda, jen jsem byl překvapen že norsti řidiči dost troubí

0 0
možnosti
RV

R78o17m44a74n 10V12o29l22f

30. 1. 2019 11:49

Staci si zajet do Rakouska na HochAlpenstrasse ... zacina v ZellAmZee a vyjizdka je to paradni ! Take na severu Italie (Forno di Sotto, Forno di Sopro) se daji zazit napinave okamziky, kdyz se na serpentyne potka bus a neni kam uhnout....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...