Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Od června začínají pokuty za úpravy aut, servis je musí majiteli hlásit

Od června vstoupí v platnost novela zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Její součástí je povinnost autoservisů oznámit majiteli při zásadních zásazích do vozu, například při odstranění filtru pevných částic, že tím vozidlo ztrácí způsobilost k provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedna věc je, že opravdu jezdí u nás smradící vraky a druhá jsou vymazlené tuningové úpravy, mám obavu, že tohle opatření rozhodně ty smradiče z cest nedostane. Efekt bude stejný, jak u "zpřísněných" STK, vraky jezdí po silnicích i nadále a všem slušným řidičům podražilo STK a vytvořily se delší fronty, tahle ptákovina vypadá na stejný konečný efekt.

0 0
možnosti

Při Ťukově silničním bolševismu jsem už automaticky čekal, že ty servisy to budou muset hlásit rovnou místnímu PSVB. To až v příští novele. S heslem "i kdyby to mělo zachránit je jeden lidský život" se dá buzerovat a diktovat donekonečna.

3 1
možnosti

Hurvínkov zase jede na plné obrátky. Přece jestli mám na autě namontované něco nelegálně tak za to nesu odpovědnost pouze já a nikdo jiný (ve vztahu k státu). A to dokonce i přesto, když mě ten někdo jiný přesvědčí, že je vše v pořádku. Pak ho sice můžu soudit, že mě třeba v rámci vztahu profík-laik uvedl v omyl a žádám proto kompenzaci, ale to státní orgány nemusí vůbec zajímat, natož aby od něj (třetí strany) požadovaly jakási nesmyslná prohlášení. Za konečné porušování zákonů zodpovídám výlučně já jako majitel auta (a neznalost zákonů mě neomlouvá).

Přirovnal bych to k prodejci čehokoliv na můj barák a k jeho modifikaci (bazén, pergola, střílna, startovací rampa, přistávací molo na ponorky...) který musí zároveň s prodejem podepsat papír, že beru na vědomí nutnost získat na vše minimálně stavební a jiná povolení.

2 0
možnosti

Hlavně by se měly udělovat pokuty nikoli za nějaké stupidní plastové doplňky, ale za to, když dotyčný frustrát úmyslně upraví výfukový systém, aby dělal do největší kravál, ať už se jedná o auto nebo motorku. Za tenhle teror vůči okolí by mělo kromě likvidační pokuty následovat také odebrání ŘP a povinné psychiatrické vyšetření.

9 0
možnosti

A to opravdu nějakej servis vykuchává DPF z aut bez vědomí jejich majitelů? Pokud ano, zajímal by mě důvod. Ale spíš to vypadá, že Ťokova banda nemá co dělat, tak vymejšlí další nesmysly a buzeraci.

11 1
možnosti

Ano příkazy, zákazy, to by nám šlo. Stačilo by pouze zveřejnit a spojit dopravní inspektoráty všech zemí EU a dát veřejně podle VIN evidenci všech vozidel. Ale to by poslanci v EU museli mít jinačí zájmy. Oni radši zakazují a to třeba názvy Olomouckých syrečků, pomazánkové máslo apod.

7 1
možnosti

A jak z těch propojených dopravních inspektorátů vyčtete, že na vozidle byla udělána nepovolená úprava, třeba ohrožující ostatní účastníky provozu?

2 0
možnosti

neni dne, aby se neobjevil nejaky novy zakon, ktery opet neco zakazuje a nejlepe pod pokutou...

Kdy se naposled objevil nejaky zakon, ktery lidem naopak neco usnadnuje nebo chrani jejich zajmy.. ?

13 1
možnosti

P24a38v65e51l 27B39í42n91a

2. 6. 2017 20:49

A kdy konečně milý Ťoku dořešíš dálnice? Narozdíl od rozpadajících se vozidel ohrožují mnohem větší masy lidí.

8 0
možnosti

Dalnice ho prestali zajimat v momente co prestal byt reditel stavebni firmy...

8 0
možnosti

Proc jdou tedy ty upravy vubec delat, kdyz pak auto nesmi na silnici?

1 0
možnosti

Ale smí, né každá úprava ne nepovolená.

0 0
možnosti

Tak jo, kuraci zsikanovani, ridici zsikanovani a koho si vezmou na paskal ted?

5 0
možnosti

Kuřáky v autech bez DPF :-P

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...