Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SK ČESKÉ BUDĚJOVICE

aktualizováno 
Přišli: Seman z Košic, Plocek na hostování ze Žižkova, Svoboda na hostování ze Slavie, Opravil na hostování z Olomouce, Zakopal na hostování ze Sparty, Veselý ukončil hostování v Dunajské Stredě.
Přišli: Seman z Košic, Plocek na hostování ze Žižkova, Svoboda na hostování ze Slavie, Opravil na hostování z Olomouce, Zakopal na hostování ze Sparty, Veselý ukončil hostování v Dunajské Stredě.

Odešli: Pěnička do Hoiswerdy (Německo - oberliga), Fujdiar do Pergu (Rakousko), Praženica do Šoproně (Maďarsko), Jakubech ukončil hostování z Ružomberoku, Káník a Obšitník si hledají angažmá.

brankáři

1 Jaroslav Drobný 18. 10. 1979 35 0
30 Miroslav Seman 14. 1. 1973 0 0

obránci

23 David Horejš 19. 5. 1977 12 0
5 Martin Leština 25. 4. 1981 7 0
7 Stanislav Marek 1. 2. 1970 195 3
21 Leoš Mitas 6. 6. 1973 18 0
3 Jan Pejša 27. 5. 1970 131 8
19 Miloslav Penner 9. 5. 1972 107 3
2 Jiří Pospíšil 10. 9. 1972 82 3
20 Vladimír Veselý 8. 7. 1976 0 0
14 Jan Zakopal 22. 10. 1977 61 0

záložníci

22 Michal Brozman 17. 3. 1978 4 0
10 Richard Jukl 13. 6. 1968 213 35
18 Marek Kopecký 19. 2. 1977 34 0
6 Jaromír Plocek 14. 12. 1974 131 4
14 Stanislav Rožboud 12. 4. 1981 17 0
15 Martin Vozábal 8. 11. 1978 67 3

útočníci

8 Tomáš Janda 27. 6. 1973 124 26
12 Tomáš Klinka 24. 4. 1977 66 5
4 David Lafata 18. 9. 1981 22 0
11 Ivo Svoboda 8. 5. 1977 11 3
9 Karel Vácha 2. 8. 1970 216 69

Hvězda mužstva: Karel Vácha "Máme těžký los, nesmíme zpanikařit, kdyby přišly neúspěchy. Už takhle jsme namočení. Další nervozita by byla zlá."

Trenér: Jindřich Dejmal (3. 7. 1948), smlouva do 30. 6. 2002

Asistenti: Miroslav Krieg a Pavol Švantner.

Ideální sestava: Seman - Zakopal - Marek, Pejša, Leština - Plocek, Jukl, Vozábal, Kopecký - Vácha, Klinka.

Do kádru také patří: záložník Petr Vybíral.

Umístění po podzimu: 14. místo.




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.