Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SK SIGMA OLOMOUC

aktualizováno 
Přišli: Rojka, Čep a Večeřa přeřazeni z béčka.
Přišli: Rojka, Čep a Večeřa přeřazeni z béčka.

Odešli: Ujfaluši do Hamburku, Švestka do Drnovic, Barbořík do Reutlingenu (Německo - II. liga), König na hostování do Blšan, Ryška na hostování do Jihlavy, Hendrych na hostování do Neratovic.

brankáři

30 Miloš Buchta 19. 7. 1980 0 0
1 Tomáš Bureš 27. 9. 1978 21 0
20 Pavol Kamesch 9. 12. 1974 16 0

obránci

11 David Čep 4. 10. 1980 0 0
4 David Kotrys 3. 6. 1977 27 0
15 Radoslav Kováč 27.11. 1979 64 0
2 Michal Kovář 8. 9. 1973 231 7
13 Radim Kučera 1.3. 1974 154 11
10 Oldřich Machala 4. 8. 1963 414 18
5 David Rozehnal 5. 7. 1980 5 0

záložníci

12 Václav Jordánek 30. 10. 1979 0 0
11 David Kobylík 27. 6. 1981 32 4
6 Josef Mucha 10. 7. 1967 223 30
25 Patrik Siegl 26. 2. 1976 166 20
19 Radek Špiláček 10. 1. 1980 53 1
9 Aleš Urbánek 25. 5. 1980 53 4
8 Pavel Zbožínek 5. 4. 1974 85 2

útočníci

22 Pavel Hapal 27. 7. 1969 160 47
16 David Rojka 27. 9. 1981 0 0
7 Stanislav Vlček 28. 2. 1976 206 36
23 Luděk Zdráhal 12. 9. 1969 61 9

Hvězda mužstva: Pavel Hapal

"Ligu mistrů už jsem si zahrál se Spartou. Klidně bych ji zkusil ještě s Olomoucí. Máme to skvěle rozehrané."

Trenér: Leoš Kalvoda (26. 3. 1958), smlouva do 30. 6. 2002.

Asistent: Jiří Vaďura.

Ideální sestava: Kamesch - Kovář - Zbožínek, Rozehnal, Kučera - Kobylík, Kováč, Siegl, Urbánek - Vlček, Hapal.

Do kádru také patří: záložník Tomáš Večeřa.

Umístění po podzimu: 2. místo.


Témata: Liga mistrů


Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.