Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SK SLAVIA PRAHA

aktualizováno 
Přišli: Müller z Drnovic, Sankovič z NK Celje (Slovinsko), Suchopárek z TeBe Berlín, Lička z Ostravy.
Přišli: Müller z Drnovic, Sankovič z NK Celje (Slovinsko), Suchopárek z TeBe Berlín, Lička z Ostravy.

Odešli: Rada do Eintrachtu Frankfurt, Nečas do Slovanu Bratislava, Svoboda na hostování do Budějovic.

brankáři

24 Radek Černý 18. 2. 1974 103 1
20 Michal Václavík 3. 4. 1976 31 0

obránci

4 Lukáš Došek 12. 9. 1978 87 3
27 Martin Hyský 25. 9. 1975 113 4
22 Libor Koller 3. 12. 1969 168 9
3 Luboš Kozel 16. 3. 1973 131 9
26 Martin Müller 6. 11. 1970 150 4
17 Adam Petrouš 19. 9. 1977 84 2
31 Goran Sankovič 18. 6. 1979 0 0
23 Jan Suchopárek 23. 9., 1969 188 31
14 Darko Šuškavčevič 28. 4. 1974 4 0

záložníci

8 Richard Dostálek 26. 4. 1974 193 40
29 Tomáš Kuchař 25. 8. 1976 140 11
32 Marcel Lička 17. 7. 1977 87 12
2 Jiří Lerch 17. 10. 1971 243 9
15 Lumír Sedláček 13. 6. 1978 89 10
18 Jiří Skála 10. 10. 1973 194 19
7 Ivo Ulich 5. 9. 1974 175 27

útočníci

5 Tomáš Došek 12. 9. 1978 86 27
21 Pavel Kuka 19. 7. 1968 172 76
12 Petr Švancara 5. 11. 1977 69 12
9 Luděk Zelenka 11. 9. 1973 155 34

Hvězda mužstva: Pavel Kuka "Nechci říkat, co je ve Slavii špatně. Dám ale ruku do ohně za to, že hráči přes zimu udělali maximum, abychom se v tabulce zvedli."

Trenér: Karel Jarolím (23. 8. 1956), smlouva do 30. 6. 2001.

Asistenti: Dušan Uhrin ml. a Pavel Řehák.

Ideální sestava: Černý - Suchopárek - Müller, Sankovič - L. Došek, Ulich, Dostálek, Kuchař - T. Došek, Kuka, Zelenka.

Do kádru také patří: brankář Jindřich Skácel a záložníci Daniel Tchuř a Ján Kozák.

Umístění po podzimu: 8. místo.





Nejčtenější

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: ze rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Další z rubriky

Tatrabus
Tatrabus: ze rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.