Diskuze

Náhrada za TDI pro manažerský superb. První kilometry s hybridní škodou

Škody míří k zásuvce. V roce 2025 má být čtvrtina prodávaných aut české značky elektrifikovaná. První dvě škodovky vozící označení iV jsou tady. Plně elektrické citigo a hybridní superb startují. Do konce roku 2022 dorazí ještě aspoň dalších osm škodovek do zásuvky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je tam ve střeše výhod na instalaci kamen na dřevo, na zimní jízdy ? Dá se vyndat půlka zadních sedadel pro instalaci kamen ? Kolik 30 cm polínek se vleze do kufru ?

0 0
možnosti

v Česku už umí ve 21.století vyrobit hybrid?

0 0
možnosti

Když se v EU zakáží vyrábět a prodávat spalovací motory, může to mít i jakýsi hodně pofiderní úspěch. Ovšem kvalita cestování autem klesne skoro na nulu.

EU je schopné zakázat auta se spalovacími motory. Ta je schopná všeho a vaši mazlíčkové v garážích i u chodníků budou k ničemu.

Ale jak se dostat s elektroautem do Bratislavy? Do Paříže? Do Británie?

0 0
možnosti

Naprosto bez problémů.

0 0
možnosti

160 kW a 400 Nm a zrychlení 0-100 za mizerných 8 s?

0 2
možnosti

J57a56n 17L75á69n52i91k

3. 12. 2019 22:25

po zkušenostech s Lexusem, hybrid je fajn do města, rozjedy na elektřinu a pak jede normální motor. Jenže Lexus pochopil, že elektromotor je doplněk spalovacího motoru a ne naopak. Takže Lexus má normální třílitr a ne motorek ze stěračů jako u Supa.

3 2
možnosti

není to nějakém "chápání" ale o tom, že ten Lexus stojí dvakrát tolik. Aneb "za peníze v Praze dům...."

3 0
možnosti

Za nulu se opravdu jezdit nedá

0 0
možnosti

Do práce to mám (z velké části z kopce) 18km. Olej je plně zahřátý při okolní teplotě 0°C za cca 14km (zpět cca 8km), kdy auto začíná i topit. Přijde mi, že v těchto hybridech běhá motor velkou část svého života podchlazený, což musí mít neblahý vliv jednak na spotřebu, ale hlavně jeho životnost. Ale asi je to jen můj laický dojem...:-/

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.

To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?

Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!

Pojďme si konečně přestat lhát:

- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.

- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.

Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.

Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.

3 0
možnosti

Tak ono to není stavěné tak že má spalovací motor dobíjet baterie, to jsou v principu u tohoto řešení dva nezávislé pohony, baterie se primárně dobíjí rekuperací při brzdění a nebo právě přímo ze sítě.

Jinak souhlas že to je do značné míry hlavně hra na splnění flotilových emisí, u citigoe eauto smysl dává, u superba hybrid podstatně méně.

0 0
možnosti

Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.

Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet! A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.

Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.

4 2
možnosti

To ze ten hybrid ma vyssi emise nez klasicky benzin pri nenabite baterce mate necimm podlozene? Protoze klasicky hybrid, ktery ma z tohoto pohledu vybitou baterku porad zere podstatne mene nez klasicky benzin

1 0
možnosti

Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet? :-P

12 0
možnosti

no asi žádnýho neprodají, tak to přestanou dělat a začnou dělat něco jinýho, taky co jinýho jim zbyde, že když je to automobilka, tak něco co jezdí dělat budou muset i po tom, co žádnýho hybrida neprodají

1 0
možnosti