- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je tam ve střeše výhod na instalaci kamen na dřevo, na zimní jízdy ? Dá se vyndat půlka zadních sedadel pro instalaci kamen ? Kolik 30 cm polínek se vleze do kufru ?
v Česku už umí ve 21.století vyrobit hybrid?
Když se v EU zakáží vyrábět a prodávat spalovací motory, může to mít i jakýsi hodně pofiderní úspěch. Ovšem kvalita cestování autem klesne skoro na nulu.
EU je schopné zakázat auta se spalovacími motory. Ta je schopná všeho a vaši mazlíčkové v garážích i u chodníků budou k ničemu.
Ale jak se dostat s elektroautem do Bratislavy? Do Paříže? Do Británie?
160 kW a 400 Nm a zrychlení 0-100 za mizerných 8 s?
po zkušenostech s Lexusem, hybrid je fajn do města, rozjedy na elektřinu a pak jede normální motor. Jenže Lexus pochopil, že elektromotor je doplněk spalovacího motoru a ne naopak. Takže Lexus má normální třílitr a ne motorek ze stěračů jako u Supa.
není to nějakém "chápání" ale o tom, že ten Lexus stojí dvakrát tolik. Aneb "za peníze v Praze dům...."
Do práce to mám (z velké části z kopce) 18km. Olej je plně zahřátý při okolní teplotě 0°C za cca 14km (zpět cca 8km), kdy auto začíná i topit. Přijde mi, že v těchto hybridech běhá motor velkou část svého života podchlazený, což musí mít neblahý vliv jednak na spotřebu, ale hlavně jeho životnost. Ale asi je to jen můj laický dojem...
Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.
To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?
Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!
Pojďme si konečně přestat lhát:
- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.
- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.
Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.
Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.
Tak ono to není stavěné tak že má spalovací motor dobíjet baterie, to jsou v principu u tohoto řešení dva nezávislé pohony, baterie se primárně dobíjí rekuperací při brzdění a nebo právě přímo ze sítě.
Jinak souhlas že to je do značné míry hlavně hra na splnění flotilových emisí, u citigoe eauto smysl dává, u superba hybrid podstatně méně.
Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.
Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.
Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.
To ze ten hybrid ma vyssi emise nez klasicky benzin pri nenabite baterce mate necimm podlozene? Protoze klasicky hybrid, ktery ma z tohoto pohledu vybitou baterku porad zere podstatne mene nez klasicky benzin
Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet?
no asi žádnýho neprodají, tak to přestanou dělat a začnou dělat něco jinýho, taky co jinýho jim zbyde, že když je to automobilka, tak něco co jezdí dělat budou muset i po tom, co žádnýho hybrida neprodají