Diskuze
Automobilky drží na skladě víc aut než obvykle, levnější však nebudou
Děkujeme za pochopení.
P21e13t27r 73V79a45c38e12n32o77v65s89k55ý
Mnoho z těch aut už má svého majitele, jenom nemůžou být dodaná než se uzavřou homologační testy podle nové normy.
P54ř53e42m14y51s97l 54H31r49o29m21a60d85a
Tak určitě se to pozná na cenách ojetin. V současnosti je ojetin naprostý nedostatek. Zjevně mnoho lidí čeká na své nové auto a zatím neprodává to staré. Již měsíc v nabídkách autobazarů nepřibývají téměř žádné nové nabídky. Ceny ojetin tak letí nahoru a to nejen u nás, ale i v Německu.
Každopádně nikdy nebylo tak výhodně kupovat nové auto v porovnáním s ojetinou, jako dnes. Srovnatelná auta - nové v ceně 530 tisíc a 10 let stará ojetina s nájezdem 200 tisíc za 210 tisíc korun
A85n89t91o76n53í28n 56K80a50t12z54e32r
p.Král,měl by jste vědět,že každá automobilka každý měsíc takto ukládá různý počet aut.Pohybuje se to od 1100 až po 2000 vozů měsíčně.Jenže se na to musí vše vyrobyt což stojí peníze a pracovní sílu!!Jen proto aby nemuseli jít s cenou dolů!!
M91i29r41e54k 33G70a60j71e82r
Tak já si počkám, až zlevní. Stejně teď není na trhu žádné auto, které bych takříkajíc "musel mít".
A92n84t75o31n28í92n 76K11a12t33z33e55r
Tak to se načekáte.Oni nezlevní ani ty co jim budou stát rok někde na plochách.
A24n59t31o10n12í92n 48S70e58b41e36r69a
Skladovky jsou vzdy levnejsi nez si podle sebe o objednat zcela novy vuz a cekat pul roku.
Š59i72m38o65n 28M91a58r46t79y76n97e90k
Jak jezdí TSI, zatím spokojenost?
I77s95a38b86e73l11a 51S98t68o72j27k94o11v69a
Jen počkejte jen co změří kolik vyprodukuje kyslíku a čisté vody na 100km tak to začne.
F3 1.0tsi trojhrnek + startstop + LL olej bez volantu 400 000.
Volant +15 000.
Do 4 let se auto rozpadne a šup pro nové 0,25 qtsi se 4 turby+ SLL olej na 100 000km. Cena s volantem 600 000.
M57i77l44a44n 63K60e58b15l70ů55š64e20k
Možná se blíží doba, kdy auto si budou moci dovolit zase jen inteligentní bohatí lidé, to se to bude jezdit.
Š19i73m86o74n 46M60a40r31t15y64n60e96k
Proč? Auta pořád zlevňují. Třeba fabia zlevnila od dob první generace o 40%.
P10e85t54r 43S64p57a44t79z11i44e23r46e42r
Nj..tak muselo něco vyjít...nějak si to omluvit přeci musí...je jasné, že na venek se pustí zcela jiná zpráva než při interních jednáních, kde si tak můžou říkat jak je to v ...zadní části těla. Přeci nemůžou takovou negativní zprávu pustit mezi lidi.
Asi tak jako by politici nikdy veřejně nepřiznali, že se blíží nějaká katastrofa, ekonomický propad nebo válečný konflikt. Drží to pod pokličkou dokud to jde. A teprve až to je neudržitelné, tak musí z pravdou ven...a to ještě mnohdy dost zkreslenou....
Tohle bude něco podobného.
P71e34t81r 32P62o28s41p35í81š97i79l
Mně to zní zase jako článek na objednávku, kde se říká - rychle kupujte, nezlevníme. Logicky však, jestli mají desetitisíce aut na odstavných plochách, tak aby je prodali, budou muset vymyslet nějakou prodejní strategii. Zvlášť teď, když se blíží konec roku a ta auta už budou rok stará.
P44e69t48r 51Č23e82r47m16á70k
Realita je spíše opačná - drtivá většina těchto aut čekají na homologace, čím déle je dostanou tím větší se mezitím vytvoří poptávka a auta budou pryč velmi rychle. U skladovek pak skutečně nejde o nic extra, automobilky se jen trochu předzásobili kvůli dočasnému výpadku některých modelů v souvislosti s wltc, aby mohli uspokojit zákazníky kteří nechtějí čekat na homologace.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.