Diskuze
První milionová škodovka šla do výroby už notně zastaralá. Slaví 50 let
Děkujeme za pochopení.
M82a68r69t16i71n 79N21e27b64e86s49k81ý
"a zadní čelo se vyloženě nepovedlo – situování zadních světel a mřížky odvětrávacích štěrbin motorového prostoru je oproti finálnímu řešení „prohozené“.
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/historie/skoda-100-vyroci-narozeniny.A190509_002412_auto_ojetiny_erp
Zadní čelo bylo hnusné i v konečné verzi, protože budilo dojem, že designérovi už úplně došly nápady, případně to vyvinul a vyráběl průměrně zručný amatér doma.
Stovka byla oproti "embéčku" alespoň nápad a "ksicht",
stovka byla jen levnou inovací za každou cenu
a auto vypadalo strašně nedodělaně a levně,
slepené z univerzálních dílů a spínačů .
M46a68r73t44i87n 67P27r52a52v87d71a
Škoda 100/110 byla ne příliš zásadní modernizace Škody 1000/1100 MB.
U některých západních firem, včetně italské OSI (Officina Stampaggi Industriali) vedené Sergiem Sartorellim, však měly být objednány také rozsáhlejší návrhy na náhradu MB. Toto vytvořil v roce 1967 Paul Breuer:
Š55i71m60o83n 76M38a55r36t84y83n19e31k
Stovka byla pěkné auto v době svého vzniku i celkem moderní (motor, brzdová soustava.....).
Ale kvalita dost pokulhávala (tak jako u všeho v soc. bloku).
P81e41t62r 69Č32e46r84m95á67k
Moderní už právě moc ne, ale snažila se vyždímat maximum z té v té dobé už přežité koncepce vše vzadu, jinak řečeno těma drobnýma změnama vycizelovala embéčko.
P95e85t80r 39M57i19c62h60a39l
Nostalgická vzpomínka. Stovku jsme měli doma, táta ji koupil hned v roce 1969.
T96o59m98á28š 36L50e35t40a22v95k73a
Výborné video. Hlavně ti závodníci. Jeden jezdí v sandálech, druhý cigárko v hubě :D
J47i17n16d16ř35i64c81h 30Š50k85o58p13e64k
Líbí se mi, jak se kritizuje nový model, který vznikl modernizací předešlého.
Přitom v dnenšní době opět automobilky nic jiného nedělají, na vyvinutou platformu, kterou navíc sdílí X značek lepí pouze různé karoserie.
P97e97t27r 31Č32e79r49m67á78k
No ale to je něco jiného - ta platforma se mezigeneračně modernizuje výrazně, tady se právě nemodernizovalo v podstatě skoro nic.
M81a23r35t29i95n 15M72u10s93i68l
Nádrž v předu - geniální. Kolikrát jsem bral pumpičku a profukoval ucpané potrubí, když šťáva z nádrže do motoru kvůli nějaké nečistotě prostě "netekla".
J47a73r33o51m83í97r 78P19e39t21l10a95c63h
Včera musel být nějaký sraz, viděl jsem 3 Škody 110R. :-)
Z38d54e37n42ě93k 74W50e56r96n48h36a33r21t
Teď v létě je takových akcí nespočet, každý den někde něco. Auta, motorky... Bývá to hezký pohled, jak si to lidi užívají...
T38o62m33á45š 22H58r18u95b59ý
Podle mého názoru Š100 ve své době zas tak přežité auto nebylo. Jasně, motor vzadu znemožňoval udělat kombíka a další variace, ale na druhé straně byla výsledkem velmi jednoduchá konstrukce, která v našich tehdejších podmínkách sloužila hodně dobře. A když se připočte zmíněný objem výroby, který učinil auta celkem běžně dostupnými, tak pozitiva dál rostou. Tohle si mladí už neumí představit, ale v té době to prostě byla obrovská změna, před Š100 bylo pořízení auta (kromě peněz) o pořadnících a shánění, od 70 tých let se ale dalo auto zkrátka koupit celkem standardním způsobem.
Malér byla až následující řada Š105/120, tam už se opravdu ta stará koncepce recyklovala už do extrému a ač i tato auta sloužila relativně slušně, tak už šlo o vyloženou stagnaci.
M31a74r56t43i33n 53N70e19b56e77s85k59ý
Při pohledu na 105/120 zejména z boku je vidět, že auto bylo už vymýšleno pro motor vředu, jen na to jaksi došly prachy, tak se tam zas nacpala stará Š100/1000MB.
P96e73t68r 71J77a35n53á21s50e34k
Stovka byla tak "úžasná" koncepce, že když se jelo na houby, houby se vysypaly do kufru a košík se musel zahodit! Kvůli tomu, jak ničemně malý byl u tohodle křápu kufr!!!
M96a27r71t68i26n 84N93e97b50e86s67k77ý
Kdo vyhodil rezervu, měl o kousek kufru víc....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč