náhledy
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Závodní tisícovka za sebou nemá klasickou rallyovou kariéru. Účastnila se v devadesátých letech dálkových závodů z Panamy na Aljašku a z Londýna do Mexika.
Autor: Škoda
Nejopatrnější je třeba být v Alpských kopích na brzdy. Malinké kotoučky brzd vepředu se brzy přehřejí, začnou vibrovat a přestanou brzdit.
Autor: Škoda
Uvnitř nechybí bezpečnostní rám, anatomické závodní sedačky a vícebodové pásy.
Autor: Škoda
1000 MB Rally má vzadu uložený čtyřválcový motor o objemu 1 300 cm³ s karburátorem Weber.
Autor: Škoda
Do cíle závodu dojela tisícovka na 97 místě. Ve své kategorii byla čtyřiadvacátá.
Autor: Škoda
Poslední etapa končila městskou meřenou zkouškou.
Autor: Škoda
Maximální výkon čtyřválce uloženého vzadu je 90 koní. Prý s ním umí škodovka uhánět stosedmdesátkou.
Autor: Škoda
Na Silvrettě používají profesionální vybavení. Čas měří přesně pomocí fotobuňky.
Autor: Škoda
Na závodní speciál přestavěli tisícovku až v devadesátých letech.
Autor: Škoda
Zadní sedačky má škodovka vymontované, na předku dělá velkou parádu ochranný rám a světelná rampa.
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Silvretta je tradiční závod, kterým žije celý Montafon. Závod zajíždí i do Švýcarska a Lichtenštejnska.
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Organizátoři chystají různé poťouchlosti. Jedna speciální rychlostní zkouška se jela pozpátku. Spolujezdec se stopkami, který odpočítává čas, visí ze dveří, aby viděl na konec auta.
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally na veteránském závodu Silvretta Classic
Autor: Škoda
Tradiční alpská kulisa. Krávy potkáváte na každém kilometru. Pasou se úplně všude.
Autor: Škoda
Motor se dočkal několika úprav. Má karburátory Weber a modifikované sání s otevřeným filtrem.
Autor: Škoda
Role šoféra a navigátora si střídali zástupci automobilky a redakce iDNES.cz.
Autor: Škoda
Itinerář je psaný jasně a srozumitelně, ale je lepší ho prostudovat před závodem.
Autor: Škoda
Průměrnou spotřebu v závodě jsme dopočítali na nějakých šestnáct litrů benzinu na sto kilometrů.
Autor: Škoda
Nakřáplý zvuk výfuku se publiku moc líbil.
Autor: Škoda
Škodovka má správnou závodní patinu. Není to žádný načančaný muzeální exponát.
Autor: Škoda
Startovní pole je rozmanité. Jedou auta z dvacátých let minulého století i sporťáky z devadesátýh let.
Autor: Škoda
Ti nejlepší jezdí s přesností na setinu sekundy.
Autor: Škoda
Kromě itineráře potřebujete několikery stopky a kalkulačku. To je základ. Profíci mají ještě speciální tachometry (tripmaster) a další nádobíčko.
Autor: Škoda