Diskuze
Slavné škodovácké erko má znovu ožít, základ dodá Audi R8
Děkujeme za pochopení.
S36t11a37n16i45s88l92a78v 29T74e42s29a69ř
myslím že by bylo lepší vzít a přetvarovat RS-Oktávku do šikmý zádě
S90t25a77n37i62s91l59a55v 65T30e96s12a23ř
Fakt by mě zajímalo, kdo si zaplatí za to, aby mu někdo vyšperkovanou audinu přestavěl na opuchlý erko.
R81i82c17h66a79r88d 51B67r76y94c91h83t27a
Jako malý kluk jsem erko obdivoval a toužil po něm, jako dospělý jsem si ho ojeté pořídil. Bylo to krásné, přitom jednoduché a spolehlivé auto, které výborně jezdilo. Toto je ovšem neotesaný humpolácký paskvil, který má k ladnosti a eleganci původního erka hodně daleko. A Novague z Prague, to zní jako "michugue" ...
D59a71v13i95d 90M79u10n29z97a80r
no, ten predek prosim vas vyhodte….Petr Novak….Umelecke jmeno Petr Novague..
V73i28k44t55o67r 66W69o79l40f
Z profilu ucházející, zepředu a zezadu velmi ošklivé auto.
A navíc, jak to může být "škodovácký erko", když má být zbastlený z Audi a kde čeho dalšího?
P32e17t20r 70Š61t93e52f77k11a
moc pěkný nápad, ale chce to snížit příď :-D
A24l30e84x52a45n41d87r 52K69o39s26t12k93a
Nějak mi na tom hodně nesedí ta kulatá světla. Ale opravdu hodně moc.
P82a11v42e48l 45K43r83e11j16č25í61ř
Nechápu, co furt někdo má s tou Škodou 110 R, vždyť to žádný zázrak nebyl. V podstatě zbastlenina na stejně ničemné š 100. Jízdní vlastnosti příšerné, design příšerný. A to už i na svou dobu. Dělat na tohle nějaký revial mi přijde na palici.
J79a94n 51F61r41o43l95í36k
Byl to výplod své doby. Když si vzpomenu jak k nám jezdili dederoni s vyšlechtěnými Trabanty tak to přesně do ducha doby zapadá.
M32i28c82h59a88e75l 98K23o79n23e10č49n23ý
Mně se to líbí. Předek i zadek zachovávají ducha původního a ve skutečnosti pak vše vypadá lépe než na papíře.
J38a33n 18B38e23n58h18á93k
A spíš bych fandil tomu, aby se postavilo na bázi "tétéčka". R8 je moc velká a drahá. Staré erko taky nebylo žádný supersport.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....