Diskuze
Slavné škodovácké erko má znovu ožít, základ dodá Audi R8
Děkujeme za pochopení.
S11t27a74n56i33s52l45a57v 84T90e15s33a52ř
myslím že by bylo lepší vzít a přetvarovat RS-Oktávku do šikmý zádě
S56t69a21n59i31s42l61a82v 81T87e31s98a71ř
Fakt by mě zajímalo, kdo si zaplatí za to, aby mu někdo vyšperkovanou audinu přestavěl na opuchlý erko.
R55i46c44h71a53r64d 16B51r37y75c74h78t43a
Jako malý kluk jsem erko obdivoval a toužil po něm, jako dospělý jsem si ho ojeté pořídil. Bylo to krásné, přitom jednoduché a spolehlivé auto, které výborně jezdilo. Toto je ovšem neotesaný humpolácký paskvil, který má k ladnosti a eleganci původního erka hodně daleko. A Novague z Prague, to zní jako "michugue" ...
D98a95v82i44d 57M61u74n27z59a97r
no, ten predek prosim vas vyhodte….Petr Novak….Umelecke jmeno Petr Novague..
V19i60k66t22o37r 48W29o39l52f
Z profilu ucházející, zepředu a zezadu velmi ošklivé auto.
A navíc, jak to může být "škodovácký erko", když má být zbastlený z Audi a kde čeho dalšího?
P56e60t95r 97Š22t23e47f49k27a
moc pěkný nápad, ale chce to snížit příď :-D
A11l28e92x46a79n87d43r 65K98o46s39t69k33a
Nějak mi na tom hodně nesedí ta kulatá světla. Ale opravdu hodně moc.
P54a94v48e35l 20K85r52e78j13č17í46ř
Nechápu, co furt někdo má s tou Škodou 110 R, vždyť to žádný zázrak nebyl. V podstatě zbastlenina na stejně ničemné š 100. Jízdní vlastnosti příšerné, design příšerný. A to už i na svou dobu. Dělat na tohle nějaký revial mi přijde na palici.
J31a31n 81F12r96o70l31í20k
Byl to výplod své doby. Když si vzpomenu jak k nám jezdili dederoni s vyšlechtěnými Trabanty tak to přesně do ducha doby zapadá.
M21i57c26h40a14e72l 79K78o78n70e48č81n98ý
Mně se to líbí. Předek i zadek zachovávají ducha původního a ve skutečnosti pak vše vypadá lépe než na papíře.
J82a33n 16B10e59n86h13á60k
A spíš bych fandil tomu, aby se postavilo na bázi "tétéčka". R8 je moc velká a drahá. Staré erko taky nebylo žádný supersport.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...