Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Legendy měly sraz: padesátnice Škoda 1203 byla ještě loni ve výrobě

Majitelé a příznivci užitkových vozů Škoda 1203 se o uplynulém víkendu sjeli na 18. ročníku srazu v Dolní Kalné na Trutnovsku. Přijeli ze všech koutů České republiky, někteří i ze Slovenska, Německa, jeden dokonce ze Slovinska. Letos jich podle pořadatele akce Romana Jirouše bylo víc než obvykle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla to naprosto skvěla akce. Klobouk dolů před těmi, kteří ta auta tehdy navrhovali... Nedá se to srovnat s tím, co je dostupné dnes, duši nikde uměle nepřidá. Co můžu dělat, spokojím se s tím, že aspoň škodovku na skládání od De Agostini můžu mít.

0 0
možnosti

V Trnave se vyrabely 1203 a se svarenou karoserii bez jakekoliv povrchove ochrany se jezdilo kamsi do lakovny, kde se standartne strikala na cihlove hnedou - aby brzy prorazejici rez - nebyla tak patrna.

0 0
možnosti

Dvanactsettroska je příhodnější :-)

0 0
možnosti

P86e39t79r 79M35i22c48h62a50l

31. 8. 2018 16:24

To je. Ale na to, že ji projektovali v 50. letech, byla dobrá. Že se dostala do výroby až o deset let později nebyla vina projektantů, ale komunistického systému. Totéž platí pro motor a pro následující výrobu prakticky bez inovací.

0 0
možnosti
Foto

J20i45ř48í 92E93r46b85e89n

28. 8. 2018 21:32

Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci s podporou města zasloužilo.

2 0
možnosti
Foto

J70i54ř82í 47E22r89b50e30n

28. 8. 2018 21:31

Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci ta podpory města zasloužilo.

0 0
možnosti

akzvané dvanáctsettrojky byly v Československu velmi rozšířené a populární užitková vozidla jezdila v mnoha úpravách, například jako sanitky nebo pohřební vozy, ale i v provedení valník.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/skoda-1203-c5b-/auto_ojetiny.aspx?c=A180827_160547_auto_ojetiny_fdv

No, populární byly pro nás, kteří jsme se živili jejich servisem.

Stále bylo co dělat, jen byl u něčeho dost velký problém z čeho dělat.

Kulové čepy řízení byly vzácnější, než lanýže.

Ale ostatního bylo celkem dost a tak se opravovalo, až se z mechaniků kouřilo.

A to si ještě tenkrát řidiči dělali plno věcí sami a po cestě, aby dojeli.

Jezdit se s tím dalo, když jste věděli jak. Pak v tom autě byla občas i sranda.

2 0
možnosti

J31a32n 65D85l33o47u52h56ý

28. 8. 2018 8:39

Tohle auto byl neskutecnej kram. Pokud byl clovek automechanik, tak budiz, nejak to zbastlil a dojel. Ale pro analfabeta to byl kram co nikam nedojede...

3 0
možnosti

Tak analfabet tenkrát nebyl běžným řidičem.

Ten musel něco umět.

(kdo se současných "řidičů" by zařadil, 1, 3 , natož zpátečku a jezdil by ?)

1 0
možnosti

Zážitek z jedné služební 1203. Vibrace a rámus kardanovky byly natolik intenzivní, že při dosažení určitého rozsahu rychlosti u mne opakovaně došlo k úplnému zahlcení sluchu do té míry, že jsem měl pocit absolutního ticha.

0 1
možnosti

Kardanka vibrovala zejména , když nebyla zatížena, tzv. na vyhozenej.

Pak mizel obraz v zrcátkách.

1 0
možnosti

M65a47r31t59i98n 78Z12u71b17r

27. 8. 2018 23:40

Takzvané dvanáctsettrojky... - aka dvanáctsettrosky R^

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, ale hovořit o populárním autě. Nic jiného tu nebylo. Přijde mi to asi jako tvrdit že populární byly i fronty na hajzlpapir

8 0
možnosti

Ano, nic jiného nebylo.

Tedy pokud jste nechtěli jezdit Źukem, kompletně plechová bouda s tříkvaltem s pákou pod volantem a zimou v zimě.

Pak ještě Barkas s Wartburgem mezi sedačkami.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...