Diskuze
Legendy měly sraz: padesátnice Škoda 1203 byla ještě loni ve výrobě
Děkujeme za pochopení.
M98i35l17a32n 12N71o63v86o96t54n42ý
Byla to naprosto skvěla akce. Klobouk dolů před těmi, kteří ta auta tehdy navrhovali... Nedá se to srovnat s tím, co je dostupné dnes, duši nikde uměle nepřidá. Co můžu dělat, spokojím se s tím, že aspoň škodovku na skládání od De Agostini můžu mít.
K11a80r88l 85R98i29e90g30e63l
V Trnave se vyrabely 1203 a se svarenou karoserii bez jakekoliv povrchove ochrany se jezdilo kamsi do lakovny, kde se standartne strikala na cihlove hnedou - aby brzy prorazejici rez - nebyla tak patrna.
P93a27v78e83l 57K75u68b36i27š77t32a
Dvanactsettroska je příhodnější :-)
P23e43t16r 53M36i53c40h12a58l
To je. Ale na to, že ji projektovali v 50. letech, byla dobrá. Že se dostala do výroby až o deset let později nebyla vina projektantů, ale komunistického systému. Totéž platí pro motor a pro následující výrobu prakticky bez inovací.
J75i77ř17í 19E30r38b33e82n
Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci s podporou města zasloužilo.
J37i97ř98í 37E30r51b58e55n
Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci ta podpory města zasloužilo.
M43a45r46t18i73n 40N98e93b37e61s41k67ý
akzvané dvanáctsettrojky byly v Československu velmi rozšířené a populární užitková vozidla jezdila v mnoha úpravách, například jako sanitky nebo pohřební vozy, ale i v provedení valník.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/skoda-1203-c5b-/auto_ojetiny.aspx?c=A180827_160547_auto_ojetiny_fdv
No, populární byly pro nás, kteří jsme se živili jejich servisem.
Stále bylo co dělat, jen byl u něčeho dost velký problém z čeho dělat.
Kulové čepy řízení byly vzácnější, než lanýže.
Ale ostatního bylo celkem dost a tak se opravovalo, až se z mechaniků kouřilo.
A to si ještě tenkrát řidiči dělali plno věcí sami a po cestě, aby dojeli.
Jezdit se s tím dalo, když jste věděli jak. Pak v tom autě byla občas i sranda.
J26a41n 27D97l36o50u10h75ý
Tohle auto byl neskutecnej kram. Pokud byl clovek automechanik, tak budiz, nejak to zbastlil a dojel. Ale pro analfabeta to byl kram co nikam nedojede...
M54a39r12t43i50n 34N24e15b85e12s76k97ý
Tak analfabet tenkrát nebyl běžným řidičem.
Ten musel něco umět.
(kdo se současných "řidičů" by zařadil, 1, 3 , natož zpátečku a jezdil by ?)
B66o22h93u91m36i76l 82V79a57n87ě70k
Zážitek z jedné služební 1203. Vibrace a rámus kardanovky byly natolik intenzivní, že při dosažení určitého rozsahu rychlosti u mne opakovaně došlo k úplnému zahlcení sluchu do té míry, že jsem měl pocit absolutního ticha.
M16a50r19t10i71n 85N29e74b21e10s13k42ý
Kardanka vibrovala zejména , když nebyla zatížena, tzv. na vyhozenej.
Pak mizel obraz v zrcátkách.
M66a49r26t92i18n 35Z83u43b69r
Takzvané dvanáctsettrojky... - aka dvanáctsettrosky
P59a29v33e16l 10K73o26z95i89n66a
Já nevím, ale hovořit o populárním autě. Nic jiného tu nebylo. Přijde mi to asi jako tvrdit že populární byly i fronty na hajzlpapir
M68a94r91t40i33n 51N28e65b37e65s97k92ý
Ano, nic jiného nebylo.
Tedy pokud jste nechtěli jezdit Źukem, kompletně plechová bouda s tříkvaltem s pákou pod volantem a zimou v zimě.
Pak ještě Barkas s Wartburgem mezi sedačkami.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...