Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Legendy měly sraz: padesátnice Škoda 1203 byla ještě loni ve výrobě

Majitelé a příznivci užitkových vozů Škoda 1203 se o uplynulém víkendu sjeli na 18. ročníku srazu v Dolní Kalné na Trutnovsku. Přijeli ze všech koutů České republiky, někteří i ze Slovenska, Německa, jeden dokonce ze Slovinska. Letos jich podle pořadatele akce Romana Jirouše bylo víc než obvykle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla to naprosto skvěla akce. Klobouk dolů před těmi, kteří ta auta tehdy navrhovali... Nedá se to srovnat s tím, co je dostupné dnes, duši nikde uměle nepřidá. Co můžu dělat, spokojím se s tím, že aspoň škodovku na skládání od De Agostini můžu mít.

0 0
možnosti

V Trnave se vyrabely 1203 a se svarenou karoserii bez jakekoliv povrchove ochrany se jezdilo kamsi do lakovny, kde se standartne strikala na cihlove hnedou - aby brzy prorazejici rez - nebyla tak patrna.

0 0
možnosti

Dvanactsettroska je příhodnější :-)

0 0
možnosti

P86e39t79r 79M35i22c48h62a50l

31. 8. 2018 16:24

To je. Ale na to, že ji projektovali v 50. letech, byla dobrá. Že se dostala do výroby až o deset let později nebyla vina projektantů, ale komunistického systému. Totéž platí pro motor a pro následující výrobu prakticky bez inovací.

0 0
možnosti
Foto

J20i45ř48í 92E93r46b85e89n

28. 8. 2018 21:32

Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci s podporou města zasloužilo.

2 0
možnosti
Foto

J70i54ř82í 47E22r89b50e30n

28. 8. 2018 21:31

Pěkná akce s téměř nulovou publicitou. Kdo není fanda vozu a nesleduje denně vrchlabský facebook, neměl šanci se o akci dozvědět. Ani automobilka nic nepropagovala, i když padesát let od začátku sériové výroby jediné české bezkapotové dodávky by si pořádnou akci ta podpory města zasloužilo.

0 0
možnosti

akzvané dvanáctsettrojky byly v Československu velmi rozšířené a populární užitková vozidla jezdila v mnoha úpravách, například jako sanitky nebo pohřební vozy, ale i v provedení valník.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/skoda-1203-c5b-/auto_ojetiny.aspx?c=A180827_160547_auto_ojetiny_fdv

No, populární byly pro nás, kteří jsme se živili jejich servisem.

Stále bylo co dělat, jen byl u něčeho dost velký problém z čeho dělat.

Kulové čepy řízení byly vzácnější, než lanýže.

Ale ostatního bylo celkem dost a tak se opravovalo, až se z mechaniků kouřilo.

A to si ještě tenkrát řidiči dělali plno věcí sami a po cestě, aby dojeli.

Jezdit se s tím dalo, když jste věděli jak. Pak v tom autě byla občas i sranda.

2 0
možnosti

J31a32n 65D85l33o47u52h56ý

28. 8. 2018 8:39

Tohle auto byl neskutecnej kram. Pokud byl clovek automechanik, tak budiz, nejak to zbastlil a dojel. Ale pro analfabeta to byl kram co nikam nedojede...

3 0
možnosti

Tak analfabet tenkrát nebyl běžným řidičem.

Ten musel něco umět.

(kdo se současných "řidičů" by zařadil, 1, 3 , natož zpátečku a jezdil by ?)

1 0
možnosti

Zážitek z jedné služební 1203. Vibrace a rámus kardanovky byly natolik intenzivní, že při dosažení určitého rozsahu rychlosti u mne opakovaně došlo k úplnému zahlcení sluchu do té míry, že jsem měl pocit absolutního ticha.

0 1
možnosti

Kardanka vibrovala zejména , když nebyla zatížena, tzv. na vyhozenej.

Pak mizel obraz v zrcátkách.

1 0
možnosti

M65a47r31t59i98n 78Z12u71b17r

27. 8. 2018 23:40

Takzvané dvanáctsettrojky... - aka dvanáctsettrosky R^

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, ale hovořit o populárním autě. Nic jiného tu nebylo. Přijde mi to asi jako tvrdit že populární byly i fronty na hajzlpapir

8 0
možnosti

Ano, nic jiného nebylo.

Tedy pokud jste nechtěli jezdit Źukem, kompletně plechová bouda s tříkvaltem s pákou pod volantem a zimou v zimě.

Pak ještě Barkas s Wartburgem mezi sedačkami.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč