Diskuze
Před 60 lety představili v Brně Škodu 450, předchůdkyni Felicie
Děkujeme za pochopení.
V42l12a66d58i37m24í72r 26H72a26v80r97á80n60e87k
Vše krásné už bylo dávno vyrobené...
A40n85d36r27e21j 34M30a48s41a39r42y10k
takove šlapaci autičko :) ja nevim... proste tomu asi nikdy neprijdu na chut.... ja na tom nic nevidim.
J45a72r52o39m18í66r 41K62r33á12l
Dnes Vám to tak připadá, ale koncem 50. let byla situace úplně jiná. Lepších aut se moc nevyrábělo.
V96l32a23d20i27m78í46r 24K53r73u35p73k31a
Byl to nějak plodný rok v "socialistických zemích", když vezmeme v úvahu, že na jaře téhož roku v Lipsku východní Němci představili Wartburg 313 Sport - https://i.wheelsage.org/pictures/w/wartburg/313-1_sport/wartburg_313-1_sport.jpeg - nebo https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/40/c0/0a/40c00ab591ed463f8cebae4bf874187e.jpg.
J61i39ř80í 66N54e22č63á34s29e93k
Tohle mě dostalo: "...cestující oceňovali suverénní jízdní vlastnosti roadsteru i na špatných cestách...”. Kdo jste (ještě?) stihnul pojezdit s Feldou? Taky jste tak krásně smykovali zadkem (aniž by to šlověkl chtěl)? DFéšť a mokré dlažky - to byl fakt zážitek na výmkěnu prádla :-)
J23i37ř53í 29E86r71b41e49n
No, v 50. letech ještě nebylo nezávislé zavěšení všech kol moc běžné. Československo v této věci patřilo k průkopníkům už od 20. let (Tatra 11), Škoda 450 1957 pak měla skoro stejný podvozek s modelem Škoda Rapid 1934 nebo Škoda Popular 1938.
M97i64r37o88s14l14a11v 16S51t11e26i84n68e73r
Hezké auto, následující MB byly zrovna opak. Chybu ale ta Felicia i Spartak měly- svislé čepy se vpředu musely mazat tekalemitkou každých 1000 km. Na západě tehdy už měly všechny vozy hermeticky uzavřené čepy, nemusely se mazat.
V důsledku toho si zahraniční zákazníci čepů nevšímali, byly velmi rychle vytlučené. Pětiletých Spartaků bylo třeba v Německu plné šrotoviště. Tam se to auto ale jmenovalo Popular.
V70o50k90o98u37n 10V85l50a68d76i76m38i98r
Ta Felicia bylo to nejkrasnejsi auto ktere kdy v Ceskoslovensku vzniklo. Na evropskych setkani veteranu je vzdy obklopena hroznem zvedavcu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč