Diskuze
Před 60 lety představili v Brně Škodu 450, předchůdkyni Felicie
Děkujeme za pochopení.
V86l78a21d97i74m88í22r 47H71a70v39r43á77n74e55k
Vše krásné už bylo dávno vyrobené...
A18n30d48r63e81j 36M70a83s76a74r30y51k
takove šlapaci autičko :) ja nevim... proste tomu asi nikdy neprijdu na chut.... ja na tom nic nevidim.
J78a74r66o48m92í45r 76K73r62á27l
Dnes Vám to tak připadá, ale koncem 50. let byla situace úplně jiná. Lepších aut se moc nevyrábělo.
V34l39a87d74i64m23í72r 78K50r24u24p39k82a
Byl to nějak plodný rok v "socialistických zemích", když vezmeme v úvahu, že na jaře téhož roku v Lipsku východní Němci představili Wartburg 313 Sport - https://i.wheelsage.org/pictures/w/wartburg/313-1_sport/wartburg_313-1_sport.jpeg - nebo https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/40/c0/0a/40c00ab591ed463f8cebae4bf874187e.jpg.
J98i45ř77í 25N94e43č33á54s47e43k
Tohle mě dostalo: "...cestující oceňovali suverénní jízdní vlastnosti roadsteru i na špatných cestách...”. Kdo jste (ještě?) stihnul pojezdit s Feldou? Taky jste tak krásně smykovali zadkem (aniž by to šlověkl chtěl)? DFéšť a mokré dlažky - to byl fakt zážitek na výmkěnu prádla :-)
J71i14ř31í 45E96r10b10e91n
No, v 50. letech ještě nebylo nezávislé zavěšení všech kol moc běžné. Československo v této věci patřilo k průkopníkům už od 20. let (Tatra 11), Škoda 450 1957 pak měla skoro stejný podvozek s modelem Škoda Rapid 1934 nebo Škoda Popular 1938.
M89i94r19o74s17l70a57v 20S96t33e15i36n48e90r
Hezké auto, následující MB byly zrovna opak. Chybu ale ta Felicia i Spartak měly- svislé čepy se vpředu musely mazat tekalemitkou každých 1000 km. Na západě tehdy už měly všechny vozy hermeticky uzavřené čepy, nemusely se mazat.
V důsledku toho si zahraniční zákazníci čepů nevšímali, byly velmi rychle vytlučené. Pětiletých Spartaků bylo třeba v Německu plné šrotoviště. Tam se to auto ale jmenovalo Popular.
V27o92k10o98u57n 67V82l11a83d50i41m91i19r
Ta Felicia bylo to nejkrasnejsi auto ktere kdy v Ceskoslovensku vzniklo. Na evropskych setkani veteranu je vzdy obklopena hroznem zvedavcu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...