- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U mě za vlastnictví vozů Škoda vždy vyvolala emoce návštěva značkového i neznačkoveho servisu. U značkového hned věděli, kam sáhnout, oprava byla drahá ale rychlá. U neznačkoveho servisu byla oprava pomalejší, ale tím, že déle laborovali, to vyšlo taky draze. Následně jsem si závadu vyhledal na internetu a zjistil, že to patří k "typickým" vlastnostem škodovek.
Řekl bych, že dnes si kluci dají do pokoje plakát úplně něčeho jiného (až po 22. hod.)
Škodovka je v rámci koncernu konzervativní značka a i kdyby se v Bolce stavěli na hlavu, VW jim žádné lepší věci nepovolí.
Ta barva skutečně není šťastná. Tyto vozy kupují lidé s nižším příjmem, kteří nechtějí investovat do opravdového auta. Přivítají raději nějaký odstín šedé.
Zrovna ta pastelová šedá docela podtrhuje "hranaté" tvary škodovek. Mně se líbí.
Pekna barva, takova zaludecni stava
František Šťastný na Jawě žádné emoce při závodech neměl. Možná když byl na stupních vítězů.A tak by to mělo být i u aut.
Například takový Rapid, ten vbuzuje emocí až až :-D
Tak ten předek je špageťáku asi to nejhnusnější na celém autě. Tipnu si že nový "šéf" tam narouboval to pouťové lízátko a zhranatil gril
tak hlavně ať to nevypada jak kopie činských kopií :)
Uberte ještě jeden válec od každýho typu motoru,a máte emocí,až až...
Za to nemůžou designéři, ale zhovadilý socialistický systém EU s EKOpošuky v popředí.