Diskuze
Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem
Děkujeme za pochopení.
K30a92r25e40l 92M48a21z14a92č
Nucené zavedení elektromobilů bruselskými neomarxisty je za současného technologického stavu nesmysl! Co nás čeká?
- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)
- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém, o kterém se moc nemluví - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)
- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití
- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)
- cena
- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv
- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou-sdílení?
- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů)
J57a77n 45V66á38c44l37a34v72í12k
- dobíjení elektromobilů by nejspíš pokryl i současný vývoz elektřiny z ČR (což neznamená, že by se neměl dostavět Temelín atd.)
- soustava je celkem v pohodě a postupně se prostě bude posilovat, jako se to dělalo vždy
- pro mnoho lidí jsou dojezd i rychlost nabíjení dostatečné už dnes
- v bytových domech žije méně než polovina Čechů
- na ceně to stojí a padá - auta můžou být sebelepší, ale dokud budou výrazně dražší, tak z toho nic nebude
- rozšiřování bude tak pomalé, že se cen elektřiny moc nedotkne. stát vybere daně jinak (např. za ujetou vzdálenost)
- buď jim město vybuduje infrastrukturu nebo použijí jinou motorizaci ... nebo prostě nebudou mít auto a pojedou sockou
- podobně byste argumentoval proti parním lokomotivám? co budou dělat topiči?
R58o67b58e51r62t 83P24e96l79n68á22ř
Ze budoucnost patri elektromobilum bylo jasny uz davno, cca pred deseti lety se mi jeste lide smali kdyz sem popisoval jak bude vypadat situace za par let. Dnes uz jen uboze argumentuji budoucim nedostatkem energie pro elektromobily, pritom vetsina tech lidi ani nema predstavu kolik energie elektromobil spotrebuje. Staci si precist tuto diskuzi.
Kazdopadne to neznamena ze budem jezdit levneji, elektrina podrazi a naklady na provoz auta budou relativne vetsi nez jsou dnes. Predpokladam ze az se to trochu rozjede tak to brutalne zregulujou danema.
G76e89o24r64g 82K65o37m20b46e15r38e50c
prani otcem myslenky
M33a63r46t63i75n 34K90o66u86š10a
Podle mne by bylo lépe tuto slepou větev vývoje přenechat německým zeleným fanatikům.
G35e56o47r71g 51K61o56m78b51e40r45e80c
dejte pokoj, staci se ted budou strasit ve vlade.
P79a86v30e12l 55K77l10í24m36a
To Škodovku položí! Je to záměr! A bude se propouštět!
J95i29ř26í 35Z87ý25k30a
nepoloží. Ale propouštět se asi bude. Nebude potřeba vyrábět tolik převodovek a spalovacích motorů. I kompletace takového auta by mohla být jednodušší, což opět snižuje počet potřebných zaměstnanců.
A71n88t11o35n76í63n 67S26e21b24e74r63a
To zase bude prejetych chodcu, kteri neslyseli prijizdet eletricke auto.
V66í63t 96O15ž52a82n58a
Elektřinou poháněné auto není slyšet jen do 30km/h na dokonale hladké silnici.
J42a72n 78B22l65a72n72a
Chce to ještě vyřešit nabíjení na dálku.
B38o36h30u45s62l45a35v 39B78i51n44k54a
Elektromobilita je prostě realita. Pár čísel: v současnosti se v česku nabízí necelých 300 modelů vozů (nepočítám sportovní nebo ultra-luxuní auta - čímž nemyslím A8) do čtyř let nabídnou světové automobilky stejný počet modelů elektromobilů. Poslední Tesla bude za cenu kolem 800 tisíc s možnostmi a výbavou odpovídající stejné Octávii, dojezd přes 400 km. Já ví, že v Čechách je zvykem nadávat a pak jít za vozem těch, kteří využili příležitosti, ale až tolik zpátečnictví jako v této diskusi bych tedy nečekal.
M14a66r86t75i92n 75K44o61u14š35a
Nejdříve pane zelený fanatiku je třeba postavit další elektrárny a novou rozvodnou síť, a sběrná místa pro desetisíce tun baterek.
Až to budeme mít, můžeme začít s masovou výrobou elektromobilů.
BLIK
K40a94r74e60l 38P37l37š83e55k
To není dobrá zpráva, protože:
- díky převaze výroby elektřiny z hnědého uhlí u nás i sousedů nedojde ke snížení emisí, ale jen k jejich přesunu na jiná místa, podle některých odborníků celkově i k jejich nárůstu
- díky součástkové jednoduchosti elektropohonu oproti spalovacím motorům musí zákonitě dojít k výraznému propouštění zaměstnancú v této oblasti.
B97o96h31u89s67l12a95v 32B41i57n75k50a
To je tedy argumentace: Ad1. - Elektřina se u nás vyrábí z jádra, uhlí a obnovitelných zdrojů - podíl uhlí bude na 100% klesat. Především však potřebujeme ulevit velkým městům, ve kterých doprava odpovídá za podstatnou část emisí. To elektromobilita řeší. Ad2. - Ano pokud bychom přešli na středověký způsob hospodaření, budeme mít víc než plnou zaměstnanost. K tomu pokles životní úrovně asi o 85 procent. Zpátečnictví jako řešení problémů nefungovalo nikdy a nikde ...
D14a48n11i39e35l 85T22e12n59č87l
To spíš v práci, kde to jde do nákladů, navíc ve větších firmách bývá lepší tarif, cenový rozdíl včetně daňového tak 50% .
D48a41n73i37e58l 94T53e96n67č94l
Patřilo pod jiný příspěvek, který psal, že "tankovat" se bude doma.
M13i55r98e45k 43K66o58n94e78č81n51ý
Článek má znít oslavně, ale tak úplně se to nepovedlo. Mimo jiné i proto, že budoucnost elektromobilů zatím stále závisí na dotacích a asi to tak ještě dlouho zůstane.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...