Diskuze
Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem
Děkujeme za pochopení.
K91a95r52e93l 85M49a71z14a34č
Nucené zavedení elektromobilů bruselskými neomarxisty je za současného technologického stavu nesmysl! Co nás čeká?
- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)
- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém, o kterém se moc nemluví - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)
- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití
- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)
- cena
- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv
- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou-sdílení?
- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů)
J18a29n 50V62á55c56l83a65v96í88k
- dobíjení elektromobilů by nejspíš pokryl i současný vývoz elektřiny z ČR (což neznamená, že by se neměl dostavět Temelín atd.)
- soustava je celkem v pohodě a postupně se prostě bude posilovat, jako se to dělalo vždy
- pro mnoho lidí jsou dojezd i rychlost nabíjení dostatečné už dnes
- v bytových domech žije méně než polovina Čechů
- na ceně to stojí a padá - auta můžou být sebelepší, ale dokud budou výrazně dražší, tak z toho nic nebude
- rozšiřování bude tak pomalé, že se cen elektřiny moc nedotkne. stát vybere daně jinak (např. za ujetou vzdálenost)
- buď jim město vybuduje infrastrukturu nebo použijí jinou motorizaci ... nebo prostě nebudou mít auto a pojedou sockou
- podobně byste argumentoval proti parním lokomotivám? co budou dělat topiči?
R67o68b79e35r83t 46P67e14l96n68á63ř
Ze budoucnost patri elektromobilum bylo jasny uz davno, cca pred deseti lety se mi jeste lide smali kdyz sem popisoval jak bude vypadat situace za par let. Dnes uz jen uboze argumentuji budoucim nedostatkem energie pro elektromobily, pritom vetsina tech lidi ani nema predstavu kolik energie elektromobil spotrebuje. Staci si precist tuto diskuzi.
Kazdopadne to neznamena ze budem jezdit levneji, elektrina podrazi a naklady na provoz auta budou relativne vetsi nez jsou dnes. Predpokladam ze az se to trochu rozjede tak to brutalne zregulujou danema.
M53a17r38t15i87n 13K97o93u14š29a
Podle mne by bylo lépe tuto slepou větev vývoje přenechat německým zeleným fanatikům.
G31e93o77r21g 70K67o56m27b44e74r44e69c
dejte pokoj, staci se ted budou strasit ve vlade.
P85a42v69e13l 14K21l40í18m67a
To Škodovku položí! Je to záměr! A bude se propouštět!
J83i52ř68í 35Z28ý54k40a
nepoloží. Ale propouštět se asi bude. Nebude potřeba vyrábět tolik převodovek a spalovacích motorů. I kompletace takového auta by mohla být jednodušší, což opět snižuje počet potřebných zaměstnanců.
A79n11t97o73n59í12n 64S85e81b38e73r83a
To zase bude prejetych chodcu, kteri neslyseli prijizdet eletricke auto.
V98í21t 69O49ž64a82n30a
Elektřinou poháněné auto není slyšet jen do 30km/h na dokonale hladké silnici.
B61o46h50u19s85l51a22v 25B46i43n75k69a
Elektromobilita je prostě realita. Pár čísel: v současnosti se v česku nabízí necelých 300 modelů vozů (nepočítám sportovní nebo ultra-luxuní auta - čímž nemyslím A8) do čtyř let nabídnou světové automobilky stejný počet modelů elektromobilů. Poslední Tesla bude za cenu kolem 800 tisíc s možnostmi a výbavou odpovídající stejné Octávii, dojezd přes 400 km. Já ví, že v Čechách je zvykem nadávat a pak jít za vozem těch, kteří využili příležitosti, ale až tolik zpátečnictví jako v této diskusi bych tedy nečekal.
M20a82r77t82i31n 75K46o56u18š55a
Nejdříve pane zelený fanatiku je třeba postavit další elektrárny a novou rozvodnou síť, a sběrná místa pro desetisíce tun baterek.
Až to budeme mít, můžeme začít s masovou výrobou elektromobilů.
BLIK
K24a13r13e51l 96P58l94š94e13k
To není dobrá zpráva, protože:
- díky převaze výroby elektřiny z hnědého uhlí u nás i sousedů nedojde ke snížení emisí, ale jen k jejich přesunu na jiná místa, podle některých odborníků celkově i k jejich nárůstu
- díky součástkové jednoduchosti elektropohonu oproti spalovacím motorům musí zákonitě dojít k výraznému propouštění zaměstnancú v této oblasti.
B21o21h62u50s27l45a72v 52B32i70n83k73a
To je tedy argumentace: Ad1. - Elektřina se u nás vyrábí z jádra, uhlí a obnovitelných zdrojů - podíl uhlí bude na 100% klesat. Především však potřebujeme ulevit velkým městům, ve kterých doprava odpovídá za podstatnou část emisí. To elektromobilita řeší. Ad2. - Ano pokud bychom přešli na středověký způsob hospodaření, budeme mít víc než plnou zaměstnanost. K tomu pokles životní úrovně asi o 85 procent. Zpátečnictví jako řešení problémů nefungovalo nikdy a nikde ...
D35a73n93i72e47l 27T61e62n31č50l
To spíš v práci, kde to jde do nákladů, navíc ve větších firmách bývá lepší tarif, cenový rozdíl včetně daňového tak 50% .
D16a86n15i31e46l 15T43e54n63č30l
Patřilo pod jiný příspěvek, který psal, že "tankovat" se bude doma.
M51i39r64e58k 56K42o59n47e57č32n24ý
Článek má znít oslavně, ale tak úplně se to nepovedlo. Mimo jiné i proto, že budoucnost elektromobilů zatím stále závisí na dotacích a asi to tak ještě dlouho zůstane.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha