Diskuze

Škodovka má dobýt indický trh speciálními modely. Musí na to sehnat lidi

Indie je dlouhodobě pro všechny automobilky tvrdým oříškem, který neumí rozlousknout. Země navíc zažívá krizi autoprůmyslu. Miliardová země má podle expertů podobný potenciál jako Čína, odhalit ho v ní má pro koncern Volkswagen značka Škoda. Jan Frydrych je jeden z třiceti Čechů, které automobilka v Indii má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestli něco Indie v dopravě potřebuje, tak je to jednoduchý, praktický, bezemisní a levný elektrický tuk-tuk, tdedy spíše bzuk-bzuk. S tímhle Škoda moc neuspěje.

0 0
možnosti

Přebrandujte Dacii

0 0
možnosti

P39e29t38r 37Š74i87m42e45k

18. 11. 2019 8:37

Osobně bych začal s prodejem záchodů

3 0
možnosti

Špecifikom indickej povahy je, že oni čas vnímajú (či skôr nevnímajú) úplne inak ako my. Indovia sa nestresujú kvôli pár minútam či hodinám. V podstate oni sa kvôli času nestresujú vôbec.

Rád by som vedel, ako si s tým koncern Volkswagen, kde všetko funguje systémom Just-In-Time, poradili... :-)

2 0
možnosti

Lidi v Indii na motorkách jezdí hlavně proto, protože tam je normální, že na tříproudé silnici je jezdí v pěti pruzích, červená se bere jako doporučení dát přednost, musíte se vyhýbat kravám a tuktukům atd. A na to by vás auto moc omezovalo a zpomalovalo. Jestli chce někdo nakopnout trh s auty v Indii, musí se zbavit Indů.

8 0
možnosti

Neviem, či si pamätáte, resp. ste niekedy videli zábery z mestskej dopravy v Číne z 80. rokov? Tisíce či desaťtisíce bicyklov, medzitým autobusy a osobné autá vo vlastníctve štátu, motorky žiadne.

A dnes? Ročný predaj viac než 20 miliónov áut. Najväčší automobilový trh na svete.

Tu je jedno také video. Ale to je z Pekingu - tam mali už vtedy široké cesty. V menších mestách to bývalo ďaleko horšie.

https://youtu.be/kLDQPaqrfOU

A tu je trochu novšie video - z roku 1994

https://youtu.be/vpngJ5YbEPM

0 0
možnosti

Škodovka tam nemá ani nejmensi šanci. Kdo tam byl, ví že v Indii vládne u aut Suzuki, případně jiní Japonci. Západní značky jsou spíše mercedes apod jako prestižní záležitost pro ultrabohaté. Na WW nebo škodovku prakticky nenarazíte, je to 1 z 1000. Co jsem se bavil s místními na téma Škoda, říkali že je to drahé a hlavně to má drahý servis. Ani o tom neuvažují. Oni potřebují tuk-tuk nebo něco s obrovskym odpružením na ty jejich silnice 

0 1
možnosti

Tak udělat dobře prodejné auto pro Indii je opravdu oříšek. Musí být dosti levné a přitom vypadat k světu. Na nějaké vlastenectví ke značce tam může každá automobilka rovnou zapomenout. Třeba Tata Nano bylo levné, ale naprosto nevzhledný křáp, ve kterém se styděl jezdit i ten největší chudák a dávali přednost raději něčemu dvoustopému. To je i důvod, proč tam Jawa zabodovala. Trefila se nejen cenou, ale i jednoduchostí a vzhledem. U Škodovky jsem silně skeptický, protože nemá Indům co nabídnout za pro ně přijatelnou cenu, i kdyby to všechno oholila až na kost.

3 0
možnosti

je jich jak hadů ...pokud chtěj v dohledný době prodávat nějakých 200-250 tisíc aut ročně, tak je to reálný

0 0
možnosti