Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodu brzdí nedostatek kapacit. Hledá, kde vyrobit dalších 400 tisíc aut

Škoda Auto bude na začátku příštího desetiletí potřebovat jen v Evropě další výrobní kapacitu pro zhruba 400 tisíc vozů. Chce to řešit hledáním možností v rámci svých závodů i dalších továren mateřského koncernu VW. Krajní variantou je výstavba nového závodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Postavte novou fabriku v Ostravě. Uvidíme jak dlouho vydrží okolní firmy držet uměle mzdy na současné nízké úrovni.

6 0
možnosti

Můžou postavit fabriku v Řecku nebo Itálii. To je nejlepší způsob, jak našim chudým bratřím z jihu pomoci. Navíc tam mohou zaměstnat všechny ty imigrantské inženýry, kteří nervózně čekají před úřady práce.

0 1
možnosti

Fabriku na auta v recku, odkud je daleko vsude, nemaji tam prazadnou prumyslovou tradici a dodavatele? Zajimavy napad...

3 0
možnosti

Je to šance postavit nový závod s maximální automatizací výroby, kde bude potřeba minimum lidí. Počítám, že do 20 let se už budou stavět plně automatizované továrny, kde bude jen dozor a seřizovači. Je fajn že mají odbyt a je lepší dělat auta než aby byla krajina zastavěna sklady. Jen by tu továrnu měli postavit někde, kde je vyšší nezaměstnanost a dobrá infrastruktura. Třeba na Ustecku je to u Německých hranic, vede tam koridor(později i VRT), dálnice a je tam vyšší nezaměstnanost. Kvasiny jsou fajn ale co z toho. Nevede tam ani pořádná trať ani silnice.

0 0
možnosti
Foto

P11a14v59e96l 96B81a64r34t

4. 10. 2018 21:07

Nejspíš by se mělo začít řešit, kudy ta auta budou jezdit - zabetonovat víc krajiny a okolí měst širšíma a lepšíma silnicema - a kde se budou auta parkovat - další a další parkoviště, každý přeci potřebuje někde parkovat. Už teď se městy nedá projet a zaparkovat taky ne. Pokud se v těch dalších letech těch 400 000 aut opět nezlikviduje - o čemž by se dalo pochybovat. Už se těším:(

0 0
možnosti

A vi kam s nima? Na letiste v Bozim Daru u Milovic uz se zadna nevejdou.

0 0
možnosti

J77a59n 26T74a53r31a19b33a

4. 10. 2018 21:51

Až se podaří dotestovat WLTP, zmizí během tří týdnů

4 0
možnosti

Ak náhodou príde kríza, škodovka bude mat problém vyriešený...

1 4
možnosti

Teď končí pracovní týden ve Škodovce v sobotu ráno,vypadá to že budou končit v pondělí ráno,to znamená 4 směny v nepřetržitém provozu,kdo ví co na to řeknou odboráři a zaměstnanci.

0 0
možnosti

J90i24ř32í 54K42ü32h53r

4. 10. 2018 15:44

Tak pokud by měli dost lidí, tak to klidně mohou rozjet na 3+1 směny. Nepřetržitý provoz tak normálně funguje.

0 0
možnosti

J54i11ř16í 83H10u15d10e95c

4. 10. 2018 13:56

65 tisic karoserii se poveze do nemecka a pak zase zpět?to je panečku efektivita

1 1
možnosti

a určitě ještě kamiony

0 1
možnosti

Vzdyt odbory jim nedovoli nic presouvat jinam. Kdyby takove "odpory" meli v Nemecku nebo Spanelsku, tak Skoda dnes nevyrabi vubec nebo furt Favorit.

0 0
možnosti

Tak oni nebudou přesouvat, ale navyšovat

1 0
možnosti

V bazarech stojí mraky plechovek...na letistich stoji mraky novych plechovek..po silnici jezdi mrak prestarlych plechovek...a porad se dal vyrabi.... Myslim ze by bylo optimální na jedno nove vyrobene auto zlikvidovat jedno staré...aby byla nejaka rovnováha. Drzet auta vyrobene kolem let 1990 je uz nesmysl...pokud nemají specialni výjimku jako veterani.

1 4
možnosti

Když opomineme že to zjevná blbost tak by především nefungovala - nebyla by to žásná rovnováha ale zakonzervování současného stavu, a to nikdo nechce, s tím jak roste životní úroveň zcela logicky přicházejí průvodní aspekty, a někoho kdo by si dobrovolně omezoval životní úroveň neznám ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...