Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodu brzdí nedostatek kapacit. Hledá, kde vyrobit dalších 400 tisíc aut

Škoda Auto bude na začátku příštího desetiletí potřebovat jen v Evropě další výrobní kapacitu pro zhruba 400 tisíc vozů. Chce to řešit hledáním možností v rámci svých závodů i dalších továren mateřského koncernu VW. Krajní variantou je výstavba nového závodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Postavte novou fabriku v Ostravě. Uvidíme jak dlouho vydrží okolní firmy držet uměle mzdy na současné nízké úrovni.

6 0
možnosti

Můžou postavit fabriku v Řecku nebo Itálii. To je nejlepší způsob, jak našim chudým bratřím z jihu pomoci. Navíc tam mohou zaměstnat všechny ty imigrantské inženýry, kteří nervózně čekají před úřady práce.

0 1
možnosti

Fabriku na auta v recku, odkud je daleko vsude, nemaji tam prazadnou prumyslovou tradici a dodavatele? Zajimavy napad...

3 0
možnosti

Je to šance postavit nový závod s maximální automatizací výroby, kde bude potřeba minimum lidí. Počítám, že do 20 let se už budou stavět plně automatizované továrny, kde bude jen dozor a seřizovači. Je fajn že mají odbyt a je lepší dělat auta než aby byla krajina zastavěna sklady. Jen by tu továrnu měli postavit někde, kde je vyšší nezaměstnanost a dobrá infrastruktura. Třeba na Ustecku je to u Německých hranic, vede tam koridor(později i VRT), dálnice a je tam vyšší nezaměstnanost. Kvasiny jsou fajn ale co z toho. Nevede tam ani pořádná trať ani silnice.

0 0
možnosti
Foto

P11a14v59e96l 96B81a64r34t

4. 10. 2018 21:07

Nejspíš by se mělo začít řešit, kudy ta auta budou jezdit - zabetonovat víc krajiny a okolí měst širšíma a lepšíma silnicema - a kde se budou auta parkovat - další a další parkoviště, každý přeci potřebuje někde parkovat. Už teď se městy nedá projet a zaparkovat taky ne. Pokud se v těch dalších letech těch 400 000 aut opět nezlikviduje - o čemž by se dalo pochybovat. Už se těším:(

0 0
možnosti

A vi kam s nima? Na letiste v Bozim Daru u Milovic uz se zadna nevejdou.

0 0
možnosti

J77a59n 26T74a53r31a19b33a

4. 10. 2018 21:51

Až se podaří dotestovat WLTP, zmizí během tří týdnů

4 0
možnosti

Ak náhodou príde kríza, škodovka bude mat problém vyriešený...

1 4
možnosti

Teď končí pracovní týden ve Škodovce v sobotu ráno,vypadá to že budou končit v pondělí ráno,to znamená 4 směny v nepřetržitém provozu,kdo ví co na to řeknou odboráři a zaměstnanci.

0 0
možnosti

J90i24ř32í 54K42ü32h53r

4. 10. 2018 15:44

Tak pokud by měli dost lidí, tak to klidně mohou rozjet na 3+1 směny. Nepřetržitý provoz tak normálně funguje.

0 0
možnosti

J54i11ř16í 83H10u15d10e95c

4. 10. 2018 13:56

65 tisic karoserii se poveze do nemecka a pak zase zpět?to je panečku efektivita

1 1
možnosti

a určitě ještě kamiony

0 1
možnosti

Vzdyt odbory jim nedovoli nic presouvat jinam. Kdyby takove "odpory" meli v Nemecku nebo Spanelsku, tak Skoda dnes nevyrabi vubec nebo furt Favorit.

0 0
možnosti

Tak oni nebudou přesouvat, ale navyšovat

1 0
možnosti

V bazarech stojí mraky plechovek...na letistich stoji mraky novych plechovek..po silnici jezdi mrak prestarlych plechovek...a porad se dal vyrabi.... Myslim ze by bylo optimální na jedno nove vyrobene auto zlikvidovat jedno staré...aby byla nejaka rovnováha. Drzet auta vyrobene kolem let 1990 je uz nesmysl...pokud nemají specialni výjimku jako veterani.

1 4
možnosti

Když opomineme že to zjevná blbost tak by především nefungovala - nebyla by to žásná rovnováha ale zakonzervování současného stavu, a to nikdo nechce, s tím jak roste životní úroveň zcela logicky přicházejí průvodní aspekty, a někoho kdo by si dobrovolně omezoval životní úroveň neznám ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...