Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda chystá další verzi superbu, terénního Scouta, píše Auto.cz

  17:10aktualizováno  17:10
Skautský oddíl Škodovky dostane velitele. Největší model Superb by mohl dostat zvýšený podvozek a oplastování. První fotky uveřejnil autoserver Auto.cz.

Škoda Superb Scout by se měla představit za necelé tři měsíce na autosalonu v Ženevě | foto: AUTO.CZ

Parta dobrodruhů z Mladé Boleslavi má prozatím čtyři členy: Octavii Scout, Fabii Scout, Roomster Scout a jediné opravdu terénnější auto jménem Yeti. Největšímu modelu Superb verze s lehce zvýšeným podvozkem prozatím chyběla.

Na fotografii od čtenáře Auta.cz je podle všeho testovací prototyp. Automagazín ale spekuluje o tom, že jde o amatérskou přestavbu, která ovšem působí velmi profesionálně. Nechybí typicky upravené nárazníky a podběhy kol, jako mají i ostatní scouty.

Uvedení terénně upravené verze je ale logickým krokem. "Ve střední třídě by taková Škoda mnoho přímých konkurentů neměla, nejblíže by jí bylo menší Audi A4 Allroad, nebo Subaru Outback," píše Auto.cz.

Letos v červnu už spekuloval o uvedení Superbu Scout francouzský L´Automobile magazine. Přidal také přesnější specifikaci: velká škodovka s oplastováním by měla kombinovat pohon všech kol s motorem 2,0 TDI s výkonem 170 koní a šestistupňovou převodovkou. L´Automobile magazine přidal i první nástřel příplatku: 1 500 eur. Premiéra má být naplánovaná na ženevský autosalon v březnu 2011.

Podle informací iDNES.cz se o uvedení Superbu Combi naplánovaném na příští rok šeptá i mezi prodejci, oficiální informace ale zatím nedostali.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.