Škoda Fabia Monte carlo

Škoda Fabia Monte carlo | foto: Škoda Auto

Škoda má připravené nové logo a koncept. Představí je příští týden

  • 40
Škoda Auto chce od roku 2012 každých šest měsíců představit nový model. V Ženevě ukáže designovou studii a nové logo. Novinářům to řekl ředitel komunikace Peik von Bestenbostel.

"Určitě chceme dynamiku představování nových modelů, ale i nových verzí stávajících vozů zrychlit," uvedl. Podle něj to souvisí s oznámenou strategií značky do roku 2018 zdvojnásobit počet vyráběných aut na nejméně 1,5 milionu.

Během letošního roku chce firma představit rodinný vůz menší než fabia. Příští týden v Ženevě se auto ale ještě skoro určitě neobjeví.

Okřídlený šíp se změní

Nové logo pro škodovky ZDE

Tahákem expozice na 81. autosalonu má být příští týden, vedle nového firemního designu a loga, automobilová studie v duchu nového designového jazyka značky.

"Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail," uvedl mluvčí Evžen Krauskopf. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely Škody.

Výstavní premiéru bude mít v Ženevě také akční model Fabia Monte Carlo, který představila u příležitosti letošního 100. ročníku Rallye Monte Carlo. Více o Fabii Monte Carlo čtěte ZDE

,