Diskuze
Elektrická škodovka na obzoru, svezli jsme se jejím dvojčetem
Děkujeme za pochopení.
T95o73m15á95š 65H46o51c96h82m55u75t75h
S eUP jsem najel poměrně dost kilometrů. Dobré auto pro pražský provoz. Hbité, tiché, člověk si zkrátka rychle zvykne. Ovšem cena je při pořádném počítání opravdu nesmysl..
J21o95s24e43f 73V41a65l53a
pro jezdeni po meste je to dobry napad. Bohuzel - v masovem meritku je to pouzitelne pouze ve meste a co se tyce nabijeni, je to pouzitelne jenom na venkove - tzn. musite mit vlastni pozemek, na kterem auto budete nabijet
T70o89m41á15š 89Z13e29m95a32n
Bydlet v satelitu za Prahou a stát to do 400.000 Kč, tak jde o jasnou volbu jako druhé auto do rodiny.
M14a68r49t83i71n 81K91a86r75á72s48e43k
Doporucuji clanky, ktere vas nezajimaji necit, a neucastnit se pod nimi diskuze :-)
J41a12n 85F79r19i52d13r24i64c60h
S cenou kolem 400 tisíc na město nebo dojíždění do práce to bude fakt ideální.
T55o47m76á85š 32M66a87c69e65j82k94a
Takže v létě neklimovat, v zimně netopit, nebo v našich podmínkách při silnějších nejen celodenních mrazech rači zůstat doma, nebo jet nějakou klasikou se spalovacím motorem. Děkuji nechci.
O69n71d26ř68e80j 87Č97a54p38k27a
Těch 160 km (papírových, za ideálních podmínek a možná ještě podle staré metodiky) je prostě na hraně i na to auto na dojíždění (v zimě to spadne klidně na půlku, podle zkušeností třeba z USA nedávno).
S baterií plánovanou na podzim už to auto k účelům, ke kterým takhle velké auto většinou slouží (dojíždění ze satelitu do města a zpátky, občas nákup, případně třeba 100km na chatu) bude v pohodě stačit bez nutnosti, aby se řidič omezoval.
G85e63o30r32g 17K25o12m20b14e73r53e22c
Az budou teploty nad 25°C tak jsem na ne zvedavej s tim vypinanim klima.
O84n58d34ř98e16j 17Č65a47p36k41a
Pravda je, že u téhle baterie je potřeba řešit jen horko. V zimě to cestu 30km do práce nedá, když tam taky nebude nabíječka a v autobuse je topení na naftu
S tou větší baterií už klima problémy dělat nebude.
T31o12m43á79š 53P62a72č90e40s
Článek o seatu ale do titulku napíšeme škodovku. Geniální.
V59í24t 62K94o39u72b55a
pěkné, ale dokud do toho nenaložím rodinu, lyže (nebo kola na tažné) a nedojedu s tím na jeden zátah alespoň z Prahy do Krkonoš a zpátky, tak je to úplně k ničemu. A kupovat to jako druhé auto na popojíždění do Praze - na to bohužel nemám a neměl bych to ani kam zaparkovat.
M98i47c37h87a19l 52P75t40a94c86e63k
V tom případě to není auto pro Vás.
V31á83c28l25a63v 55P90a28v61e53l91e56k
Jo, otevřete si místo klimy okénko... nejlépe v zácpě na pražském okruhu. Boha, to je takový žvást
Přitom stačí napsat, že je to vhodné vozidlo na cestu do práce a po městě a nehledat za každou cenu nějaký km navíc. Všem je jasné, že tato auta nemohou fungovat jako zástup klasického vozu na cestování po republice...
P94e25t63r 49Č86e75r84m53á63k
No on je právě problém že ta současná kapacita baterie byla často limitní i pro cestu do práce. Proto se nyní bude tak dramaticky zvedat.
L98u28k83á52š 93K24m33e37n77t
V článku jsem nějak nenarazil na cenovku toho vozu. A to se bavíme o verzi s baterkou kolem 18kWh. Co teprve cena varianty s 38kWh baterií. Když se kounu na VW e-up tak vidím akční cenovku 610 tisíc za aktuální 18kWh verzi ... no nevim teda, za to jsou dvě Citiga ve Style výbavě
V32l76a13d76i93s74l95a46v 41B82u81r37y69š65e16k
cena bude odpovídat počtu vyrobených kusů tak, aby se vyrovnala nabídka s poptávkou, pokud by byla nízká, tak by se na auto extrémě dlouho čekalo a pokud by byla vysoká, tak by se počet vyrobených kusů neprodal, proto marketingové oddělení tuto cenu stanoví na základě možností výroby, zpočátku tedy asi moc nízká nebude, protože automobilka není schopna vyprodukovat miliony těchto aut, což se časem bude jistě měnit
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!