Diskuze

Elektrická škodovka na obzoru, svezli jsme se jejím dvojčetem

Nejmenší škodovka bude prvním sériově vyráběným elektromobilem české značky. S dvojčetem bateriového modelu Citigo, Seatem e-Mii jsme se svezli v ulicích Barcelony, kde jezdí v testovacím provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S eUP jsem najel poměrně dost kilometrů. Dobré auto pro pražský provoz. Hbité, tiché, člověk si zkrátka rychle zvykne. Ovšem cena je při pořádném počítání opravdu nesmysl..

4 0
možnosti

J21o95s24e43f 73V41a65l53a

7. 4. 2019 11:29

pro jezdeni po meste je to dobry napad. Bohuzel - v masovem meritku je to pouzitelne pouze ve meste a co se tyce nabijeni, je to pouzitelne jenom na venkove - tzn. musite mit vlastni pozemek, na kterem auto budete nabijet

0 0
možnosti

Bydlet v satelitu za Prahou a stát to do 400.000 Kč, tak jde o jasnou volbu jako druhé auto do rodiny.

4 1
možnosti

P19e87t35r 55B23á29č38a

4. 4. 2019 17:04

Nas to ale nezajima.

1 3
možnosti

Doporucuji clanky, ktere vas nezajimaji necit, a neucastnit se pod nimi diskuze :-)

2 0
možnosti

S cenou kolem 400 tisíc na město nebo dojíždění do práce to bude fakt ideální.

1 1
možnosti

Takže v létě neklimovat, v zimně netopit, nebo v našich podmínkách při silnějších nejen celodenních mrazech rači zůstat doma, nebo jet nějakou klasikou se spalovacím motorem. Děkuji nechci.

4 3
možnosti

Těch 160 km (papírových, za ideálních podmínek a možná ještě podle staré metodiky) je prostě na hraně i na to auto na dojíždění (v zimě to spadne klidně na půlku, podle zkušeností třeba z USA nedávno).

S baterií plánovanou na podzim už to auto k účelům, ke kterým takhle velké auto většinou slouží (dojíždění ze satelitu do města a zpátky, občas nákup, případně třeba 100km na chatu) bude v pohodě stačit bez nutnosti, aby se řidič omezoval.

1 1
možnosti

Az budou teploty nad 25°C tak jsem na ne zvedavej s tim vypinanim klima. ;-D

0 0
možnosti

Pravda je, že u téhle baterie je potřeba řešit jen horko. V zimě to cestu 30km do práce nedá, když tam taky nebude nabíječka a v autobuse je topení na naftu :-)

S tou větší baterií už klima problémy dělat nebude.

0 2
možnosti

Článek o seatu ale do titulku napíšeme škodovku. Geniální.

0 0
možnosti

V59í24t 62K94o39u72b55a

4. 4. 2019 11:28

pěkné, ale dokud do toho nenaložím rodinu, lyže (nebo kola na tažné) a nedojedu s tím na jeden zátah alespoň z Prahy do Krkonoš a zpátky, tak je to úplně k ničemu. A kupovat to jako druhé auto na popojíždění do Praze - na to bohužel nemám a neměl bych to ani kam zaparkovat.

10 4
možnosti

V tom případě to není auto pro Vás.

6 1
možnosti

Jo, otevřete si místo klimy okénko... nejlépe v zácpě na pražském okruhu. Boha, to je takový žvást 8-o

Přitom stačí napsat, že je to vhodné vozidlo na cestu do práce a po městě a nehledat za každou cenu nějaký km navíc. Všem je jasné, že tato auta nemohou fungovat jako zástup klasického vozu na cestování po republice...

0 0
možnosti

No on je právě problém že ta současná kapacita baterie byla často limitní i pro cestu do práce. Proto se nyní bude tak dramaticky zvedat.

0 0
možnosti

V článku jsem nějak nenarazil na cenovku toho vozu. A to se bavíme o verzi s baterkou kolem 18kWh. Co teprve cena varianty s 38kWh baterií. Když se kounu na VW e-up tak vidím akční cenovku 610 tisíc za aktuální 18kWh verzi ... no nevim teda, za to jsou dvě Citiga ve Style výbavě :-)

5 0
možnosti

cena bude odpovídat počtu vyrobených kusů tak, aby se vyrovnala nabídka s poptávkou, pokud by byla nízká, tak by se na auto extrémě dlouho čekalo a pokud by byla vysoká, tak by se počet vyrobených kusů neprodal, proto marketingové oddělení tuto cenu stanoví na základě možností výroby, zpočátku tedy asi moc nízká nebude, protože automobilka není schopna vyprodukovat miliony těchto aut, což se časem bude jistě měnit

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!