Diskuze
Nové Fabie vyjedou v srpnu s výbavou navíc, klimatizace bude v základu
Děkujeme za pochopení.
S64l66a88v36o38m20í54r 53Š79t85ě87p75á56n
Tak nárust ceny o 40% je považován o "lehký" nárust ceny??? Tak hovoří v článku o příplatku za kombi.
J35i30ř83í 50S30c94h19w15a29c88h
nejspíš proto, že "cena" není jen ten příplatek za kombi.
M15i31l27a69n 25R31e39z31n92i95c43e65k
Aha, oni ještě prodávali auta bez klima? Uff, to jsem si oddychl, že nemám Škoda peněz
M89i32r69o49s32l61a26v 72K53u27c13e37r86a
To, že výrobce nabizi auto bez klimy neznamená, že si ho zákaznik bez klimy musí také koupit.
J17a63n 29H15r93u93b44ý
Tak vyhodou muze byt , ze skodovkari prestanou byt tak hrozne citit potem.
J74i88ř25í 90S87c44h70w65a36c91h
Potůčková alias Mladá, kdybys byla opravdu chlap Jan Hrubý, tak by tě toto vůbec nenapadlo!
R47a85d25e54k 52R42a16i63d88a
Když si vzpomenu, jak jsem u svého starého auta, co mělo 55kw zapl klimu a výkon klesl o dobrou pětinu, přičemž to do kopce nechtělo jet, ani když jsem tam seděl sám, co to udělá u 44kw?
J37a98n 13H70r55u88b10ý
Dech beroucí novinka, ocenil to vesničané?
J48i49ř68í 33M96a51t41ý75s11e17k
A v nové Fabii dostanete bez priplatku dokonce i volant...... :)
T77o60m87a89s 59V46a60g79n27e21r
Mám Dacii Logan r.v. 2017, která má LED svícení od všech verzí (když to autor článku tak vyzdvihuje). Za 230 tisíc ji mám s klimatizací, 4x el. okny, 4x airbag, mlhovkami, navigací s handsfree, ovládáním radia pod volantem, tempomatem, loketní opěrkou, centrálem s DO a hlavně s 4 válcovým motorem a 5 letou zárukou. Za své peníze může zákazník dostat daleko větší kus auta s daleko větší užitnou hodnotou. Jsem maximálně spokojen.
Z41d63e30n23ě50k 14A30. 16U75r85b54a44n
Jo, Dacia jde poslední roky nahoru, ale furt to je ... Dacia
M98a43r31e26k 67B67a49š43i83s78t51a
Zvláštní ceny a přístup ke kupujícímu mně vyhnal k Seatu Toledo. A spokojenost auto jede jak má a pohodlí pro celou rodinu.
M37i12l11a82n 77R61e51z89n37i76c67e84k
Já jsem úplně stejně přesedlal z Octavie do Seatu Leon ST. Za 519 tis. Kč mám 2.0 TDI 110 kW v nejvyšší výbavě Xcellence včetně navigace s pohodlnými sedačkami full led a 5 letou plnou fabrickou zárukou na pěkných 17' kolech a parkovací kamerou a full link technologií a dalších příjemných vymožeností (bezklíčové startování a odemykání atd.). Je to sice koncern, ale jiná káva. Škodu peněz už si nekoupím, takž Vám naprosto rozumím.
P28a55v82e91l 30N34e10v25e61č43e61ř53a67l
Všem vtipálkům na nízký výkon aut (cca 55 kW) bych rád připomenul, že např. LADA (Žigulík) 1500 ccm měl výkon těch 55 kW (a jak to jezdilo po D1), Škoda 105 35,7 kW, Favorit 46/43 kW a odjezdilo se s tím co bylo třeba. To se ale musí umět řídit a ne mít 150 kW a v první zatáčce na mokru nebo listí to poslat do škarpy. Ty telefony udělají též svoje. Dalo by se o tom polemizovat do nekonečna.
P82e37t62r 22Č94e85r47m13á47k
Vtipálek jste v tomto případě i vy, to porovnání nedává smysl. Jednak nejde jen o kW (resp. jejich maximální hodnotu), ale i kdybychom to pro zjednodušení tak brali tak pořád chybí další věci řetězce - minimálně zpřevodování a především hmotmost.
Žigulík jezdil zajímavě právě tak akorát v té konkurenci škody 105 která byla už tenkrát dynamicky naprosto podprůměrná. Favorit pak vážil naopak něco přes 700kg takže srovnání se skoro o půl tuny těžší fabií nedává logiku, to je úplně jinde, a mimochodem paradoxně v mnoha jízdních režimech jela lépe ta 135 s papírově menším výkonem ale zato vhodněji nastavenou převodovkou.
Takže závěrem litr ve fabii na to typické městské poskakování vcelku bez problému stačí, na druhou stranu dokud to dávají i do kombíku který pak občas někdo chce nedejbože využít plně naložený a mimo město tak už to úsměvy vzbuzuje opravněně
A38l23e43š 63L17i31s75o46v97s21k84ý
Fábka byla dobrý auto, měl jsem 1,9 TDI. Skvělej motor. Kdyby něco takovýho bylo zas, beru. Jenže nebude :-(
M23i58c77h36a72l 92H50a56u24f
No jo, pane kolego, ale to bylo v dobách, kdy byl svět ještě relativně v pořádku.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!