Diskuze
Nové Fabie vyjedou v srpnu s výbavou navíc, klimatizace bude v základu
Děkujeme za pochopení.
S51l52a79v29o71m65í30r 50Š25t70ě87p43á71n
Tak nárust ceny o 40% je považován o "lehký" nárust ceny??? Tak hovoří v článku o příplatku za kombi.
J82i72ř35í 45S38c93h47w40a61c94h
nejspíš proto, že "cena" není jen ten příplatek za kombi.
M98i65l18a68n 82R29e65z21n70i24c71e84k
Aha, oni ještě prodávali auta bez klima? Uff, to jsem si oddychl, že nemám Škoda peněz
M41i57r36o56s70l12a81v 63K91u39c81e93r62a
To, že výrobce nabizi auto bez klimy neznamená, že si ho zákaznik bez klimy musí také koupit.
J48a78n 37H70r71u48b88ý
Tak vyhodou muze byt , ze skodovkari prestanou byt tak hrozne citit potem.
J57i71ř30í 15S56c61h67w94a14c75h
Potůčková alias Mladá, kdybys byla opravdu chlap Jan Hrubý, tak by tě toto vůbec nenapadlo!
R71a56d20e87k 93R87a11i47d75a
Když si vzpomenu, jak jsem u svého starého auta, co mělo 55kw zapl klimu a výkon klesl o dobrou pětinu, přičemž to do kopce nechtělo jet, ani když jsem tam seděl sám, co to udělá u 44kw?
J43i50ř37í 50M98a75t82ý36s69e36k
A v nové Fabii dostanete bez priplatku dokonce i volant...... :)
T30o98m19a43s 85V58a26g66n35e83r
Mám Dacii Logan r.v. 2017, která má LED svícení od všech verzí (když to autor článku tak vyzdvihuje). Za 230 tisíc ji mám s klimatizací, 4x el. okny, 4x airbag, mlhovkami, navigací s handsfree, ovládáním radia pod volantem, tempomatem, loketní opěrkou, centrálem s DO a hlavně s 4 válcovým motorem a 5 letou zárukou. Za své peníze může zákazník dostat daleko větší kus auta s daleko větší užitnou hodnotou. Jsem maximálně spokojen.
Z74d53e89n36ě33k 94A19. 19U26r55b60a31n
Jo, Dacia jde poslední roky nahoru, ale furt to je ... Dacia
M42a55r33e53k 75B35a72š79i36s60t33a
Zvláštní ceny a přístup ke kupujícímu mně vyhnal k Seatu Toledo. A spokojenost auto jede jak má a pohodlí pro celou rodinu.
M61i79l47a66n 93R92e82z98n12i58c39e39k
Já jsem úplně stejně přesedlal z Octavie do Seatu Leon ST. Za 519 tis. Kč mám 2.0 TDI 110 kW v nejvyšší výbavě Xcellence včetně navigace s pohodlnými sedačkami full led a 5 letou plnou fabrickou zárukou na pěkných 17' kolech a parkovací kamerou a full link technologií a dalších příjemných vymožeností (bezklíčové startování a odemykání atd.). Je to sice koncern, ale jiná káva. Škodu peněz už si nekoupím, takž Vám naprosto rozumím.
P88a60v11e26l 13N65e73v20e24č74e98ř66a62l
Všem vtipálkům na nízký výkon aut (cca 55 kW) bych rád připomenul, že např. LADA (Žigulík) 1500 ccm měl výkon těch 55 kW (a jak to jezdilo po D1), Škoda 105 35,7 kW, Favorit 46/43 kW a odjezdilo se s tím co bylo třeba. To se ale musí umět řídit a ne mít 150 kW a v první zatáčce na mokru nebo listí to poslat do škarpy. Ty telefony udělají též svoje. Dalo by se o tom polemizovat do nekonečna.
P19e42t81r 90Č92e54r56m24á30k
Vtipálek jste v tomto případě i vy, to porovnání nedává smysl. Jednak nejde jen o kW (resp. jejich maximální hodnotu), ale i kdybychom to pro zjednodušení tak brali tak pořád chybí další věci řetězce - minimálně zpřevodování a především hmotmost.
Žigulík jezdil zajímavě právě tak akorát v té konkurenci škody 105 která byla už tenkrát dynamicky naprosto podprůměrná. Favorit pak vážil naopak něco přes 700kg takže srovnání se skoro o půl tuny těžší fabií nedává logiku, to je úplně jinde, a mimochodem paradoxně v mnoha jízdních režimech jela lépe ta 135 s papírově menším výkonem ale zato vhodněji nastavenou převodovkou.
Takže závěrem litr ve fabii na to typické městské poskakování vcelku bez problému stačí, na druhou stranu dokud to dávají i do kombíku který pak občas někdo chce nedejbože využít plně naložený a mimo město tak už to úsměvy vzbuzuje opravněně
A25l25e43š 55L58i72s12o25v43s91k74ý
Fábka byla dobrý auto, měl jsem 1,9 TDI. Skvělej motor. Kdyby něco takovýho bylo zas, beru. Jenže nebude :-(
M18i69c24h62a49l 19H85a80u80f
No jo, pane kolego, ale to bylo v dobách, kdy byl svět ještě relativně v pořádku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej pozemku k bydlení, 1671 m2, Biskupice, ul. Biskupice
Biskupice, okres Zlín
2 370 000 Kč