Diskuze
Škoda Fabia hatchback končí v prosinci. Nová ještě letos?
Děkujeme za pochopení.
MUF
zaostalá škoda
Měl jsem tu možnost v sobotu navštívit autosalon v Shenzhenu. Myslím, že se mají evropské automobilky v dohledné době na co těšit. Hlavně takoví zpátečníci jako Škoda. Protože čínská auta mají i v ceně kolem 120.000 v základu klimatizaci a elektrická okénka (i vzadu) na rozdíl od Fóbie a Rumstru.
Karl
Re: zaostalá škoda
To jo, a taky maji v zakladu predplacene misto na hrbitove
crazy-felix01
Nekup to...
Kdyby raději přestali vyrábět Roomster!!!Je to děs všech děsů,beru jej pouze jako nutný vývojový postup slepé vývojové větve.
DRathenik_na_odjezdu
Roomster je bomba...
jen ji odpálit...Vypadá jako svařená po cikánsku - z kradených zbytků - vpředu Corsa, uprostřed asi Fabie a vzadu nějaký Pažout, no radost pohledět...
pravic
Cekam na ni jak na smilovani bozi
Chci si koupit novou fabii ale tento vybehovy model, kdyz bude niva jeste letos, koupim ji taky jeste letos!
Spionator
Re: Cekam na ni jak na smilovani bozi
Za ty penize sezenes Renault Megane Sedan a to je auto..... Škoda Simply Never
F_Durst
zavistivi nikdy nevidej!
Skoda jde rapidne nahoru a to by si mel kazdej uvedomit. Stesti bylo ze bolsevici tahli, prisel wv a byl konec 120, 105 a temhle popelnicim co se dali driv. Dneska je Skoda jednou z nejlepsich firem na trhu v cely evrope a uz i dale...porad se rozsiruje a investuje do novejch zavodu. Ja v jednom pracuju a jsem rad, jediny co me mrzi je to, ze platy jsou stale 10x mensi nez ve wv, nebo 5x mensi nez v Seatu. Co se tyce aut, zacla pro me skodovka existovat az vyrobou octavie tour, od ty doby se to obrovsky zlepsuje a myslim ze lidi ktery jezdi v superbu anebo v novy oktavce si proste to svezeni musej chvalit! Prichod novyho designu a roomstra je obrovsky plus, jen sem se bal jak to bude vypadat dal - stejnej design v fabii a hlavne i v novym superbu. Fabia se dala ocekavat ze bude vypadat tak jak vypada....je to solidni auto, ale superb me vyrazil dech...jsem zvedav az tu budou fotky jak to bude kazdej kritizovat, ale to auto ma koule!!! je fakt kruty, jenom cena asi bude velka :-/
asdf
Re: zavistivi nikdy nevidej!
mam otazku k tomu superbu. Je to liftdan?
karel N.
konkurenti
Seděli jste někdy v Renaultu CLIO nebo Opelu CORSA ? Pokud máte postavu hubeného korejce , potom možná konkurence. Ale pokud jste větší postavy na výšku i na šířku, potom zjistíte že lepší volba je přece jenom fabka. A navíc pokud ji dobře obujete, podvozek ve své třídě nemá konkurenci.
Honza
Re: konkurenti
To je pravda ale sedel jsem v novem Peugeot 207 a to je jiny kafe. Nejen designem ale i interierem je to o generaci dal nez jsou Fabie.
betman2006
*
ten údaj o max rychlosti toho Roomsteru - není to náhodou spíš teplota ?
LEOŠ
JSOU I JINÁ AUTA ,LEVNĚJŠÍ, A SLOUŽÍ TAKÉ DOBŘE
Měl jsem octávku=české auto. Neměl jsem asi štěstí při koupi. Ted mám korejské DAEWOO NUBIRA, a jsem mnohem spokojenější- vypadá pěkně, bylo o 1/2 levnější, má menší spotřebu a budete se divit=jsou na něj doknce i levnější náhradní díly ,než na OCTÁVKU. O 3/4 platím i méně na havar.poj. přitom ho mám pojištěné na stejnou hodnotu jako byla OCTÁVKA. Octávka =havar.pj. na rok 8560Kč. DAEWOO=hav.poj. 3400Kč/rok.
TÍM CHCI DOKÁZAT, ŽE NENÍ PRAVDA TO CO SE ŘÍKÁ, ŽE ČESKÁ AUTA ČI WW JSOU SPOLEHLIVÁ
h@luzak
Re: JSOU I JINÁ AUTA ,LEVNĚJŠÍ, A SLOUŽÍ TAKÉ DOBŘE
Řekl bych, že je to srovnatelné. Evropané v 90. letech zaspali korejce a japonce, ale teď už se docela srovnali. Za posledních 15 let jsem prostřídal: Favorit 135L, Felicia Pickup 1.9D, Felicie 1.3i, BMW 316i, Octavia Combi 1.6i, VW Transporter 2.5TDI. Auta povětšinou dál jezdí ve firmě (nebo jsou prodaná). Kromě favorita (dost problémů) jsem asi měl štěstí: Feldu jsem měl do 100k - v pohodě, Oktávka má teď také cca 100k (jeden problém, záruční oprava). VW T5 měl za rok používání už také (záruční) problém s čidlem ABS (problém s dobou dodávky dílů).
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...