Diskuze
Škoda Fabia je dvouletá
Děkujeme za pochopení.
Kambo
Další vady
K dalším minusům Fabie bych přidal následující: - při 3500 otáčkách něco vzadu příšerně hučí - dle vyjádření Škody, a.s. jde o konstrukční vadu Fabie - po 13-ti měsících jízdy (cca 20 tis. Km) odešlo servo - oprava 22 tis. Kč - neustále něco drnčí ve dveřích a v palubní desce. No ikdyž má dobré jízdní vlastnosti, tak tyhle vady mě prostě vytáčejí.smarty
Re: Další vady
jo souhlasim, drnceni v palubce atd jsou klasicke vady Fabie, ovsem hodne reseni najdes v konferenci na auto.cz a treba drnceni palubky mi pri servisni prohlidce opravili vlozenim molitanu kdesi mezi plasty a bylo... odchazejici servo byl zrejme problem fabii vyrobenych v r.2000kroupa
Posouzení Fabie
Dovolím si zde uvést svůj názor plynoucí z téměř dvouletého užívání Škody Fabie. Jakkokliv zaangažujeme konstruktéry třeba z VW, nepečlivá montáž udělá i z dobré konstrukce typické české auto Škoda 1000 MB - tisíc malých bolestí. Ani konstrukčně není auto dokonalé - je ušité horkou jehlou. Jen taková drobnost jako je topení - na hlavu vám je již horko, ale nohy stále ještě mrznou. Pustíte-li si topení jen na nohy, téměř okamžitě se vám zarosí přední sklo, takže nemáte šanci si v zimě příliš jízdu vychutnat. Korunu tomu nasadila Škoda, když se rozhodla žádné podrobnější informace o Fabii nezveřejňovat. Asi tím sleduje závislost na servisech. Auto je uděláno tak, aby přežilo záruční lhůtu a pak se rozsypalo.Eda
Fabii jsou 2 roky ! takže podle ministra dopravy bude již za 3 roky šrotem, vrakem...
Pepe 5
Re: Fabii jsou 2 roky ! takže podle ministra dopravy bude již za 3 roky šrotem, vrakem...
Až za 4 roky! 5 let je ještě snesitelné! Ale debata o dovozu ojetin sem nepatří. Když si totiž někdo chce dovézt vůz, který je starý 6 let, tak jeho koncepce může být stará třeba 15 let. A to je už dosti znát!!!Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!