Diskuze
Fabia Combi není odepsaná. Nová generace má šanci
Děkujeme za pochopení.
M75i96c11h78a50l 91N47o49v21ý
Odepsaná je již dáno.
J34i18ř72í 89S39c68h46w60a90c55h
teď ještě aby to potvrdila "souputnice" Michaela Stará, jinak to není směroplatný!
J95a32n 70Č47e95r19m48á63k
užitná hodnota SUV je proti kombíku velikosti Fábie téměř nulová!... Akorát velkej krám...
M43i88c97h39a42l 35J17a35r10o33š
Když SUV, tak velké.
J59i82ř86í 64P18u64d24i75l
Ta níže uvedená motorizace je pro rok 2018 !!, Ale přidám počteníčko o stejném motoru v Rapidu....Snad už to tady někteří pochopí....:
J35a27n 28P82š12e32n87i63č50k52a
Ja ti nevim, ale co to je za pochybnej platek?
"Celkově platí velký posun v kvalitě zpracování interiéru a zlepšení ergonomie. Původní Rapid na tom byl v tomto ohledu docela špatně. Nyní je však výbava velmi solidní a kabina hezky udělaná."
a co psali o Rapidu 11.2.2014:
"Co mě zaujalo již v předchozím testu bylo kvalitní zpracování interiéru. Opravdu zde nemám na mysli kilometry měkčených plastů a luxusního koženého obšití, ale vzhledem k ceně je zde oproti konkurenci, a to především asijské provenience, znát orientace na poctivé provedení. .... O to více mě překvapilo, že jsem po celou dobu nezaslechl byť jediné zaskřípnutí, cvaknutí nebo klepnutí jako je to zcela běžné u zmiňované konkurence. ... Škoda dokáže získané finance vhodně investovat do kvality výroby."
Tak byl na tom puvodni Rapid docela spatne, nebo mel kvalitni zpracovani interieru? A nebo jdou redaktori autojournal.cz Skodovce na ruku?
O59l15d69ř11i37c14h 59O22l93e74š
Škodovky jsou v poslední době, mimo Superbu, naprostá katastrofa.
P47e81t13r68a 23P10o17t68ů41č24k15o32v30á
Včetně.
M82a31r45e59k 86J75a51n78e83č64k30a
Nikdy nezapomenu, jak vedle nás zastavila nová Fabia Combi 3, kterou řídila droboučká holčina a vedle ní seděla podobného vzrůstu další holčina. Z domu naproti vyšli dvě drobnější babky a když si sedali na zadní sedadla, měli problém si tam vůbec napasovat nohy. Naprosto nevěřícně jsme s kolegou na to koukali a nevěřili vlastním očím, jak někdo něco takového mohl vůbec vyrobit
J49i28ř89í 81S58c60h57w51a29c10h
ale Marku, Fabia sice není žádný full size, ale "drobounká holčina" a "drobnější babka" se za sebe do Fabky opravdu vejdou bez problémů.....
J87a44n 24C24h88r32o79m94ý
Možná je problém zadní náprava. Dnes do Fabie kombi jde náprava s vyšší nosností než do krátké. Na druhou stranu - ročně se vyrobí cca 200 tisíc Fabií a 40% je kombík. Tak se určitě vyplatí vymyslet řešení.
P10e37t84r 85Č79e91r53m72á46k
No pravě, poptávka po kombi výrazně upadla a vyrábí se jich dnes už jen tak málo. Proto padlo to rozhodnutí seškrat karosářské verze jenom na 2.
T52o95m63á27š 82K28u93c19h35a19ř
Zrovna Fabie jen v kombíku vždy vypadala a vypadá aspoň trochu jako auto.
P80e65t62r12a 29P94o85t30ů45č96k53o70v82á
Myslí, že ani trochu.
M36i30r22o43s13l11a66v 16S84t15e76i13n34e27r
Tady v Bavorsku je Fabia jako druhé auto v rodině velmi oblíbená. Vozí se v ní děti do školy, jezdí se na nákup, je to držák bez problémů, na servis se majitel dlouho dívá jenom, když jede okolo. Ve městě se stejně víc, jak 50 nesmí a venku i ta Fabie jede snadno 100. Na delší tratě má rodina BMW 520 nebo E250TDI , na dálnici těch Fábií moc nevidíte. Ale okresky jsou jich plné, snad každé páté auto.
P41e94t93r22a 53P84o37t71ů46č34k64o90v93á
Fakt i 100?
J71i17ř74í 92P80u22d87i89l
Ať si každý jezdí v čem chce, hodilo by se mi menší auto do města, to ano, ale Na popojížďky je nové auto zbytečné a jízdní vlastnosti Fábie nic moc. spíš nic , než moc. Je to uskákaná koza. To to Clio je na tom daleko líp.Další zásadní věcí proč nekoupit Fábii je motorizace !! I takovéto malé auto musí mít výkon. Tedy za mě aspoň 1,4_1,6 ka min 70 kW se slušným krouťákem.. A to Fábie s troj řehtačkou nedá... Je to slušně udělaný auto, ale takhle ho Němci zahrabou.
J62i15ř60í 15S34c52h73w80a57c35h
ano, Fabia s tříválcovou "řehtačkou" dá jen 81kW/200Nm, to je opravdu o hodně méně než tebou požadovaných 70kW/140-160Nm
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!