Diskuze

Fabia Combi není odepsaná. Nová generace má šanci

Fabie Combi to nemá úplně spočítané. O tom, jestli dostane malá škoda i v příští generaci tuto prodlouženou variantu, ještě stále není podle informací iDNES.cz rozhodnuto. Momentálně to podle zpráv ze zákulisí spíše vypadá, že by dorazit měla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odepsaná je již dáno.

0 0
možnosti

teď ještě aby to potvrdila "souputnice" Michaela Stará, jinak to není směroplatný! ;-D

0 1
možnosti
Foto

J16a17n 11Č26e52r62m69á95k

3. 3. 2018 21:08

užitná hodnota SUV je proti kombíku velikosti Fábie téměř nulová!... Akorát velkej krám...!!

3 1
možnosti

Když SUV, tak velké.

2 0
možnosti

J57i46ř42í 84P31u54d21i92l

23. 2. 2018 20:25

Ta níže uvedená motorizace je pro rok 2018 !!, Ale přidám počteníčko o stejném motoru v Rapidu....Snad už to tady někteří pochopí....:

http://www.autojournal.cz/test-skoda-rapid-spaceback-1-0-tsi-81-kw-tri-valce-se-snazi-ale-3/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

0 2
možnosti

Ja ti nevim, ale co to je za pochybnej platek?

"Celkově platí velký posun v kvalitě zpracování interiéru a zlepšení ergonomie. Původní Rapid na tom byl v tomto ohledu docela špatně. Nyní je však výbava velmi solidní a kabina hezky udělaná."

a co psali o Rapidu 11.2.2014:

"Co mě zaujalo již v předchozím testu bylo kvalitní zpracování interiéru. Opravdu zde nemám na mysli kilometry měkčených plastů a luxusního koženého obšití, ale vzhledem k ceně je zde oproti konkurenci, a to především asijské provenience, znát orientace na poctivé provedení. .... O to více mě překvapilo, že jsem po celou dobu nezaslechl byť jediné zaskřípnutí, cvaknutí nebo klepnutí jako je to zcela běžné u zmiňované konkurence. ... Škoda dokáže získané finance vhodně investovat do kvality výroby."

Tak byl na tom puvodni Rapid docela spatne, nebo mel kvalitni zpracovani interieru? A nebo jdou redaktori autojournal.cz Skodovce na ruku?

2 0
možnosti

Škodovky jsou v poslední době, mimo Superbu, naprostá katastrofa.:-/

2 7
možnosti

Nikdy nezapomenu, jak vedle nás zastavila nová Fabia Combi 3, kterou řídila droboučká holčina a vedle ní seděla podobného vzrůstu další holčina. Z domu naproti vyšli dvě drobnější babky a když si sedali na zadní sedadla, měli problém si tam vůbec napasovat nohy. Naprosto nevěřícně jsme s kolegou na to koukali a nevěřili vlastním očím, jak někdo něco takového mohl vůbec vyrobit ;-D

3 7
možnosti

ale Marku, Fabia sice není žádný full size, ale "drobounká holčina" a "drobnější babka" se za sebe do Fabky opravdu vejdou bez problémů.....

7 2
možnosti

J91a30n 21C97h88r71o35m95ý

22. 2. 2018 22:29

Možná je problém zadní náprava. Dnes do Fabie kombi jde náprava s vyšší nosností než do krátké. Na druhou stranu - ročně se vyrobí cca 200 tisíc Fabií a 40% je kombík. Tak se určitě vyplatí vymyslet řešení.

0 0
možnosti

No pravě, poptávka po kombi výrazně upadla a vyrábí se jich dnes už jen tak málo. Proto padlo to rozhodnutí seškrat karosářské verze jenom na 2.

0 0
možnosti

Zrovna Fabie jen v kombíku vždy vypadala a vypadá aspoň trochu jako auto.

2 0
možnosti
Foto

Tady v Bavorsku je Fabia jako druhé auto v rodině velmi oblíbená. Vozí se v ní děti do školy, jezdí se na nákup, je to držák bez problémů, na servis se majitel dlouho dívá jenom, když jede okolo. Ve městě se stejně víc, jak 50 nesmí a venku i ta Fabie jede snadno 100. Na delší tratě má rodina BMW 520 nebo E250TDI , na dálnici těch Fábií moc nevidíte. Ale okresky jsou jich plné, snad každé páté auto.

6 0
možnosti

J33i15ř21í 40P35u69d89i84l

22. 2. 2018 19:42

Ať si každý jezdí v čem chce, hodilo by se mi menší auto do města, to ano, ale Na popojížďky je nové auto zbytečné a jízdní vlastnosti Fábie nic moc. spíš nic , než moc. Je to uskákaná koza. To to Clio je na tom daleko líp.Další zásadní věcí proč nekoupit Fábii je motorizace !! I takovéto malé auto musí mít výkon. Tedy za mě aspoň 1,4_1,6 ka min 70 kW se slušným krouťákem.. A to Fábie s troj řehtačkou nedá... Je to slušně udělaný auto, ale takhle ho Němci zahrabou.

1 2
možnosti

ano, Fabia s tříválcovou "řehtačkou" dá jen 81kW/200Nm, to je opravdu o hodně méně než tebou požadovaných 70kW/140-160Nm ;-D

4 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...