Diskuze
Fabia rekordmanka: test škodovky s milionem a čtvrt kilometrů
Děkujeme za pochopení.
R35a14d69o63m73í92r 93A27l13b74e56r58t
Kdo šlohnul ten znak Škoda na krytu motoru?
J94i15ř70í 60K73o39h52o14u70š58e95k
Kdybych toto pořídil manželce, tak za půl roku budu měnit spojku a když se poštěstí tak i turbo!
R69a80d67o28m68í19r 33A46l37b45e65r83t
Mám takové vozidlo. Letos oslavilo patnáct let. Je to můj miláček. Nejdynamičtější vozidlo, které jsem kdy vlastnil. . Ale Trabant měl také dobrý odpich.
J70a67n 16V40a81l64o94u51c63h
No rekordmanka - milion a čtvrt po všem možném vč. dlouhých štrek po dálnicích. A co takhle MĚSTSKÝ autobus (tedy samý rozjezd, brzdění, popojíždění v kolonách, automatická převodovka) s více než milionem km za necelých 14 let rovněž bez podstatných oprav (a dalších 11 vozů s více 900000km)?
J55i73ř98í 15S78c24h24w70a38c29h
u autobusu za mnoho milionů leckdy ve dvousměnném provozu se nájezd v milionech km očekává zcela automaticky....
M42a31r56e10k 90J92a70n33e44č60k34a
Co tak slýchám od kamarádů, co Fabii I měli a sám mám zkušenosti se dvěma kusy v rodině, tak musím napsat, že po motorové stránce to byla spolehlivá auta (motory TDI a MPi), ale zbytek vozu za moc nestál. Čím větší výbava ve voze byla, tím více se to sypalo a co se mohlo pokazit, to se taky pokazilo. Takže ideální je Fabie I ve výbavě holobyt, ale kdo by to zase chtěl.
S58t35a31n57i94s42l73a39v 96N42ý18v61l28t
Třeba my měli v taxislužbě jednu Škodu Octavia z roku 97 s tím neoblíbeným motorem 1.8 bez turba, na LPG a s dobrou údržbou udělala 380 tisíc km. Všecko město. Pak byl motor K.O. Po jeho výměně za jiný repasovaný se vyhoupla na krásných 520tisíc km. Kupující nám to nevěřil, ale koupil. A určitě měnil zase motor. Z bytek auta byl fit.
P17e46t50r 48B20á15č48a
A co s tim?
Do takove piksle bych nesedl ani kdyby to najelo 10 milionu.
J88a92r70o16s12l31a24v 73D83o31š28e81k
Já měl Citroen ZX a najeli jsme s ním přes 600 tisíc. A měnila se jen po bouračce komplet karoserie, potom jenom celej motor a párkrát komplet zavěšení. A řízení. jinak fakt skoro nic, držák!
M96i98r32e10k 23G93a81j84e67r
Takze zustal puvodni volant a sedadla? Nebo i prevodovka - to asi ne, ze?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...