Diskuze
Fabia s novou tváří dorazí do Ženevy. Máme první skicu a podrobnosti
Děkujeme za pochopení.
K97a63r10e97l 51M62a69z88a10č
Jak to říkal ten Clarkson? Jo, má to emoce a je to přitažlivý asi jako mrazák.
J34a90k95u83b 43S30e75k82e30r58a
Když uváděli fabii III tím jejich stylem šroubek po šroubků každý den rok dopředu, tak jsem vsem tvrdil, že je to nádherné auto, jak si jej koupím. Pak ale udělali tu chybu, že jej smontovali dokupy a začali prodávat a mohl jsem jej vidět na vlastní oči. Pak jsem v něm i jezdil, další chyba. No atd...
A84n67t27o97n12í58n 76M11o91t66l
Kabáně odešel, a tak mám strach, že to bude s tím designem v budoucnu jen horší a horší. I když to je vždy pouze věcí vkusu toho kterého motoristy.
O69l59d38ř19i74c62h 88O20l74e80š
Škodovky jsou designově tuctové. Výjimkou je nový Superb který se mně líbí. Jinak nic.
P46e22t34r 46M41i76c84h19a73l
Jiný by řekl, že jsou víc konzervativní a tím i nadčasové.
A65n35t21o29n58í70n 54S37e46b75e79r22a
Fabie combi bylo jedno z nejlepších aut pro chudší rodinu. I ojeté.
Tak vidím, že auto pro chudé už jsou asi jen ty dacie....
Tato náhrada Fabie je tak auto dobré pro puberťáky bez dětí a rodiny a bez potřeby cestovat někam dál
P21e40t88r 49M64i10c46h63a61l
Proč? Druhé auto do rodiny, pro manželku na nákupy a do práce.
I75v86a34n 10M83a53r98e53k
A kde je ten magnát vlastně ? Chybí zde jeho "zasvěcený " komentář.
V58á66c53l98a32v 17J58a75r89o19l98í84m
Nevím, jak je to dnes, ale u mého starého auta, z roku 1999, Faceliftová verze obsahovala různé výrobní prvky, pomocí nichž si šlo například vůz nějakým způsobem jednoduše vylepšit, nebo zkednodušovalo jejich montáž. Mohly to být konstrukční prvky, elektrické součásti aj. Zmíním třeba spojené světlomety, namísto dvojdílných, příprava na zapojení tlačítek na palubní desce (konektory, kabelová vedení, pojistková skříň apod.). Především je ale pro většinu zákazníků důležitý vždy vzhled, který už na první pohled dává najevo, že jde o novější typ, obvykle s větším množstvím základní výbavy, širší nabídkou motorizací a že je vůz novější.
V73á18c84l84a17v 25J44a69r71o48l85í95m
To měla být reakce na dotaz, proč se dělají facelifty u samostatného vlákna.
O31n98d98ř92e87j 21Š55t44ě50p21á50n79e19k
Když koukám na facelift této fabie, na facelift rapidu, tak facelift oktávky, známá 4 očka, je jak z totálního lowcostu
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...