Diskuze
Konec nafty u Fabie a Rapidu za rok, 1,6 TDI dostane nádrž na močovinu
Děkujeme za pochopení.
J90a67n 76B85e41n81h30á89k
Škoda, že nikoho nezajímají reálné emise zjištěné by Deutsche Umwelthilfe. Všechny zkoušené diesely mnohonásobně překročily limit... Ale že zrovna 1.6 TDi od VW dopadlo jednoznačně daleko nejlépe oproti ostatním (překročilo limit "pouze" 3,3x), o tom je ticho po pěšině. Přitom z vlastní zkušenosti tento agregát mezi moderními spotřebními výrobky mohu vřele doporučit (těch 350 tkm ujede i v Superbu II při ostrém městském používání).
M43i56r59e98k 16H74r55o68c61h
LPG! Jezdím za polovinu i proti naftě, spotřeba v pohodě a ještě je to ekologičtější a bezpečnější než benzín. Akorát to nevyžaduje drahé zásahy do auta a dotace na infrastrukturu (která existuje). Asi proto to není trend.
J48a69n 26K89ř28í46ž
Vždyt naftákem se jezdí nejlépe. Už si ani nedovedu představit jezdit na benzin
J37i36ř23í 48S53c95h30w19a84c86h
z absence oné představy pak logicky vyplývá ten tvůj omyl z úvodu tvého příspěvku....
J51a35n 76K69ř69í43ž
Jste vsichni ..... Mam BMW 3,osd a jeho spotřeba je kolem 7l. Ha!!
O55d30s86t27r67a60n34ě98n96ý 64U29ž16i68v50a62t83e67l
P29a63v42e88l 59Š38e89v31č86í13k
Takže Agrofert bude mít logicky další produkt v portfoliu bioßraček, močovinu.
V88í48t 56K40o11u12b25a
Než litrový tříválec s filtrem pevných částic (od roku 18 asi všichni), tak to si raději koupím elektrokolo.
J19i73ř50í 79S74c65h69w58a36c46h
tvoje volba, někdo jiný si koupí třeba třílitrový šestiválec....
M30i65l22a10n 50C79h58a16l64u35p63a
Nákupní taška Citygo nepotřebuje diesel.
V36á53c74l92a42v 29V37a86n15ě50k
Tak nevím, ale třeba v Americe se diesel skoro nevidí a motory na benzín pod dva litry si kupují pouze chudí a přesto se nic neděje.
V Asii člověk nevidí na dvacet metrů, Saudi nejezdí na nic pod pět litrů obsahu, Indie se znečišťováním ovzduší nijak nezabývá, ale Evropa zachraňuje svět.
Něco se musí změnit.
J24i91ř74í 89S36c55h44w77a37c10h
V Evropě se nic nezmění, změny se dějou ve světě. Evropa svět nezachraňuje a ani nezachrání. Sice ty ekologické limity se ohánějí globálností, ale význam mají hlavně lokálně. Není to tak dávno, kdy ve velkých městech v Evropě a hlavně na velkých křižovatkách to vypadalo velmi podobně jako dnes v Pekingu. Díky Euro normám to dnes vypadá mnohem lépe i když mezitím provoz ještě zhoustnul. Ano svět to nezachrání, ale zdraví nás v evropě to chráni a číňani na to jednou příjdou taky, a Japonci to vědí už dávno. A průměrný objem aut prodávaných v USA je tak poloviční co býval před třiceti, čtyřiceti lety.
P76e31t11r 67B81á43č40a
To s tema ekoteroristama jako nikdo nehodla zamest nebo jak?
J31i66ř39í 33T25o55m47e96š
Že bychom podpořili zvyšování emisí a spotřeby a vytřeli tak zrak "ekoteroristům"?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...