Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Fabia Scout je v prodeji, stojí 350 900 korun

Víme první   10:35aktualizováno  10:39
Zítra bude mít svou českou premiéru nová "skautská" škodovka, ale objednat se dá už dnes. Základní cena je 350 900 korun, dodací lhůta je přibližně pět týdnů. Za nejlevnější turbodiesel 1,4 59 kW zaplatí zájemce o oplastovanou fabii 415 900 korun.

Škoda Fabia Scout | foto: Škoda Auto

"Fabia Scout už se dá objednat," řekl exkluzivně pro iDNES.cz Radek Donner, vedoucí prodeje největšího pražského dealera škodovek NH Car.

"Nabídka motorů kopíruje Roomster Scout, do Fabie Scout tedy nelze objednat nejslabší benzinové motory 1,2 litru. Základním motorem je tak benzinová 1,4 16V s výkonem 63 kilowattů," popisuje Donner. i přes lehce terénní vzhled musí novinka vystačit s pohonem pouze předních kol.

Oproti výbavě Ambiente (ve které stejně omotorovaná Fabia Combi, z níž scout vychází, stojí 309 900) má nová verze šestnáctipalcová litá kola, mlhovky s corner designem, SunSet čelní sklo s šedým pruhem, stříbrné střešní lišty, elektricky ovládaná okna, loketní opěrku, tempomat, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a metalízový lak.

Pokud by chtěl podobnou výbavou zákazník dovybavit obyčejnou fabii ve verzi Ambiente, připlatil by víc než šedesát tisíc. Klimatizace je za dvacetitisícový příplatek.

"Z našeho pohledu je to spíš okrajová záležitost, poptávka je spíše po standardních provedeních," říká o nové škodovce v terénním stylu Radek Donner ze společnosti NH Car.

Kombíková verze malé škodovky měla světovou premiéru na autosalonu v Ženevě. O víkendu bude k vidění na autovýstavě Tempo na výstavišti Zahrada Čech v Litoměřicích.

Ceny Škody Fabia Scout
benzinové motory cena
1,4 63 kW 350 900
1,6 77 kW 375 900
1,6 77 kW s automatickou převodovkou 420 900
naftové motory
1,4 TDI 59 kW 415 900
1,4 TDI 59 kW s filtrem pevných částic FAP 431 900
1,9 TDI 77 kW 435 900
1,9 TDI 77 kW  s filtrem pevných částic FAP 451 900

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.