Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Velké finále končící fabie: na všechny se nedostalo. Cena nové se ladí

  10:27aktualizováno  10:27
Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce. „Několika stům lidí, na které se nedostalo, nabídne přednostně novou fabii, která na trh dorazí v polovině listopadu,“ řekl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.

Škoda Fabia Monte Carlo | foto: Škoda Auto

Může se hodit

Nedostalo se na vás a přesto byste fabii rádi měli? Vyberte si ji na Automodul.cz.

"Za poslední léta jsme neměli na domácím hřišti tak úspěšný výběhový model jako v tomto případě. Zájemce pečlivě evidujeme a tito budou prvními, kterým nabídneme novou generaci," uvedl Vlček. Nová Fabia bude mít světovou premiéru na pařížském autosalonu na začátku října.

Podle internetových stránek automobilky je u českých dealerů ještě necelých 250 skladových fabií končící druhé generace. Jde o vozy, u kterých už si zákazník nemůže přesně specifikovat výbavu, ale jsou o něco levnější oproti ceníkové ceně.

Fotogalerie

O ceně nové fabie se podle Vlčka v současnosti diskutuje v mateřském koncernu VW. "Již nyní mohu slíbit, že se bude jednat o velice atraktivní nabídku," řekl pouze. Akční cena končící fabie začíná na 219 900 Kč.

Cena nové fabie se podle odhadů bude pohybovat nad touto hranicí. Třetí generace modelu patří mezi malé citigo (nejnižší cena 186 900 korun) a rapid, jehož akční ceník startuje na 269 900 korunách. Tip redakce Auto.iDNES.cz na startovací cenu nové fabie je 229 900 korun.

Prázdninové prodeje překvapily

Škoda zaznamenala na českém trhu o prázdninách výrazný růst. V červenci zvýšila meziročně prodej o 30 procent na 5 508 vozů, což je nejlepší výsledek značky v tomto měsíci. Byl to devátý růstový měsíc v řadě a zvyšování odbytu očekává i po zbytek roku. "Prázdninové měsíce patří z hlediska zákaznické aktivity v rámci roku logicky spíše k těm slabším, o to větší hodnotu pro nás tento citelný růst představuje. Pozitivní trend v počtu nově přijatých objednávek pro následující období nás naplňuje značným optimismem," dodal Vlček.

V červnu Škoda zahájila nabídku vozů na operativní leasing pro soukromé osoby, kterou dosud využilo 700 lidí. Do konce roku očekává podle Vlčka více než tisíc nových klientských smluv. Nabídku modelů chystá dál rozšiřovat. "Za skutečně významný a důležitý považuji fakt, že se jedná o úplně nové zákazníky, kteří dosud u naší značky nebyli," podotkl.

Prodejní síť Škody v Česku postupně mění svůj vzhled. V současnosti má nový design 24 autocenter a do konce roku by jich mělo být 70. Přechod všech dealerství se plánuje do konce příštího roku. "Předpokládáme, že k tomuto datu bude v ČR maximálně 200 obchodních míst značky Škoda ve zbrusu novém hávu," uvedl Vlček. V současnosti eviduje automobilka v tuzemsku kolem 230 prodejen, a jejich počet se tak zhruba o desetinu sníží.

Do konce letošního roku Škoda zároveň plánuje rozšíření programu prodeje ojetin Škoda Plus na 100 prodejních míst. Prodej ojetých aut by měl stoupnout zhruba o pět tisíc na 30 tisíc aut.

Autoři: ,




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.