Diskuze
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek
Děkujeme za pochopení.
R27o12m73a67n 65K30o57z35e44l
Mám jeden z posledních kusů z roku 1994, pro zajímavost původní cena byla cca 196 tisíc. Za 5 let jsem se ani nedotkl baterky (ani jednou ji nebylo potřeba dobít), v létě spotřeba 6,1 l a celkově naprostá spokojenost..i když na nové auto bych dávno měl, tak si ještě počkám.
M57i38c97h54a78l 10N29a58j31m95a24n
Tak až budete mít nehodu (ne že jí zaviníte, ale až Vás někdo sestřelí) tak Vám přeji hodně štěstí - budete ho potřebovat.....
L39u39k34á91š 80M55ü14l66l27e85r
V rámci východního bloku v konkurenci té doby cca (1989 - 1992) - Oltcita, Trabanta, Wartburga a Žigulíka (snad kromě Samary) to bylo super auto. Ale zase v porovnání s VW Golf III, BMW 3 e36 nebo třeba i Opel Astra nebo Renault 19 to byl podprůměr...
P85e31t73r 58Č13e15r47m77á80k
Favorit vyjel v roce 87, jeho současníci tedy byly golf mk II a kadett a pod, za kterými sice i tak pochopitelně v mnoha aspektech zaostával, ale zas tak velký průšvih jak by se na první pohled zdálo to nebyl. Třeba o standardní pětistupňové převodovce nebo zavěšení porsche si mohl golf nechat jenom zdát.
M30a89r57t45i52n 98K59u13ř37í47t92k30a
Těch zlepšení bylo 548 a jedna vlaječka redaktorovi zbyla.
J81o77s79e87f 76N80o85v20a26k
Byl to hroznej krám už tenkrát. Motor dobrej, brzdy taky, ale ten zbytek. Zatejkání, koroze, poruchy elektroinstalace, topení. Navíjecí pásy, jejichž ukotvení u sloupku bylo ze žvejkavho materiálu a upadávalo to. Ještě že jsem s tím neboural.
Jednou za jízdy přestalo fungovat topení, dveře přimrzly a já se nemohl dostat ven.
Forman byl takovej plaváček - ve 120km/h se auto stávalo neovladatelným.
Jo, nostalgie. Brrr. :)
J17a58k37u51b 75Š79a30f95a24n20d53a
Favorita jsme měli a neměli jsme žádné výraznější potíže. Po koupi zatékalo předním sklem. Jediné potíže snad byly s nastavováním sklonu světel.
M25a93r48e80k 87Š49o80r94f
Mám 18 let staré BMW coupé (E46) a udělat se na tom dá svépomocí skoro všechno, když nepočítám klempířinu. I počítačová diagnostika na autě z roku 1999 je velice primitivní a jde dělat samodomo se softwarem za pár set korun. Nemusí se jednat nutně o komunistickej vergl, aby se v tom mohl člověk hrabat. Tohle se začalo lámat až zhruba 15 let po Favoritu, kdy tak od roku 2005 přestává být jednoduché sahat do aut právě díky softwarové ochraně elektronických jednotek.
L10i38b79o91r 98M14o53u92č69k35a
chtelo by to porovnat s E30 .. to je souputnik Facka .. z toho bude taky uz jen hromada srotu
J33a61r67e64k 39W81o98l18f
Omlouvám se všem nostalgikům, ale to auto je strašný...
V11l33a79d82i40m33í82r 76F65i83b41i16g88e41r
Je to krám, ve své době to bylo zajímavé auto, ale dnes....
L15a25d25i61s37l65a37v 46H32a85š59k70a
Největší problém Favoritů a Felícií je koroze karoserie. Jinak jsou to nezmary
J89a58k85u60b 64Š65p80r78i48n57g24e27r
Jsou to nezmaři, dokud s tím nenabouráte, pač bezpečnost 0.
J97i55ř18í 31N47e68u61m62e45i90s56t52e48r
Od této modernizace se také dají okna zadních bočních dveří stáhnout zcela dolů, což dříve nebylo možné ...Omyl, stahnout uplne dolu nešla u puvodniho favorita přední okna, protože tam soudruzi nejak museli nabastlit stahování ze stopetek. Než se jim to podarilo vyřešit, byl socialismus fuč. LS zadní okna nestahovalo vůbec.
P77e54t42r 80Č63e10r93m32á69k
LS že okna nestahovalo vůbec? Ale notak....
L42u34d90v15í29k 74G35a20j92d56o10š96í62k
Jo, jo.
Bejvávalo, když se půl roku starý prodával dráž než nový, protože nový nebyl k sehnání. Moje posední Škodovka a doufám, že už navždy.
M57i15l97o62s33l95a34v 98J12a43n21o85u21š47e97k
Děda jezdí ve Favoritu dodnes, je to nezničitelné auto. Před pěti lety jsem ale kupoval své první (nové) auto a i v kategorii low-end je jízdní komfort naprosto neporovnatelný :) Sice asi šel opravovat... na tom svém si neopravím nic... ale rozhodně bych neměnil.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...