Diskuze
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek
Děkujeme za pochopení.
R28o54m39a18n 64K61o57z91e48l
Mám jeden z posledních kusů z roku 1994, pro zajímavost původní cena byla cca 196 tisíc. Za 5 let jsem se ani nedotkl baterky (ani jednou ji nebylo potřeba dobít), v létě spotřeba 6,1 l a celkově naprostá spokojenost..i když na nové auto bych dávno měl, tak si ještě počkám.
M87i71c77h63a47l 23N13a37j74m18a32n
Tak až budete mít nehodu (ne že jí zaviníte, ale až Vás někdo sestřelí) tak Vám přeji hodně štěstí - budete ho potřebovat.....
L68u29k96á63š 66M13ü36l60l54e45r
V rámci východního bloku v konkurenci té doby cca (1989 - 1992) - Oltcita, Trabanta, Wartburga a Žigulíka (snad kromě Samary) to bylo super auto. Ale zase v porovnání s VW Golf III, BMW 3 e36 nebo třeba i Opel Astra nebo Renault 19 to byl podprůměr...
P75e52t84r 85Č54e78r90m24á67k
Favorit vyjel v roce 87, jeho současníci tedy byly golf mk II a kadett a pod, za kterými sice i tak pochopitelně v mnoha aspektech zaostával, ale zas tak velký průšvih jak by se na první pohled zdálo to nebyl. Třeba o standardní pětistupňové převodovce nebo zavěšení porsche si mohl golf nechat jenom zdát.
M15a88r43t38i29n 55K66u62ř64í52t53k77a
Těch zlepšení bylo 548 a jedna vlaječka redaktorovi zbyla.
J79o58s57e68f 40N77o63v51a30k
Byl to hroznej krám už tenkrát. Motor dobrej, brzdy taky, ale ten zbytek. Zatejkání, koroze, poruchy elektroinstalace, topení. Navíjecí pásy, jejichž ukotvení u sloupku bylo ze žvejkavho materiálu a upadávalo to. Ještě že jsem s tím neboural.
Jednou za jízdy přestalo fungovat topení, dveře přimrzly a já se nemohl dostat ven.
Forman byl takovej plaváček - ve 120km/h se auto stávalo neovladatelným.
Jo, nostalgie. Brrr. :)
J93a75k63u21b 16Š33a28f85a75n63d18a
Favorita jsme měli a neměli jsme žádné výraznější potíže. Po koupi zatékalo předním sklem. Jediné potíže snad byly s nastavováním sklonu světel.
M34a79r95e21k 49Š70o67r10f
Mám 18 let staré BMW coupé (E46) a udělat se na tom dá svépomocí skoro všechno, když nepočítám klempířinu. I počítačová diagnostika na autě z roku 1999 je velice primitivní a jde dělat samodomo se softwarem za pár set korun. Nemusí se jednat nutně o komunistickej vergl, aby se v tom mohl člověk hrabat. Tohle se začalo lámat až zhruba 15 let po Favoritu, kdy tak od roku 2005 přestává být jednoduché sahat do aut právě díky softwarové ochraně elektronických jednotek.
L90i46b39o40r 11M62o92u26č23k20a
chtelo by to porovnat s E30 .. to je souputnik Facka .. z toho bude taky uz jen hromada srotu
J96a46r33e38k 34W31o32l95f
Omlouvám se všem nostalgikům, ale to auto je strašný...
V37l79a86d10i43m29í96r 82F47i17b96i72g76e78r
Je to krám, ve své době to bylo zajímavé auto, ale dnes....
L39a57d46i33s20l52a40v 11H71a64š66k71a
Největší problém Favoritů a Felícií je koroze karoserie. Jinak jsou to nezmary
J10a51k71u88b 27Š74p40r29i96n61g56e27r
Jsou to nezmaři, dokud s tím nenabouráte, pač bezpečnost 0.
J41i56ř63í 55N94e53u45m40e17i16s75t90e11r
Od této modernizace se také dají okna zadních bočních dveří stáhnout zcela dolů, což dříve nebylo možné ...Omyl, stahnout uplne dolu nešla u puvodniho favorita přední okna, protože tam soudruzi nejak museli nabastlit stahování ze stopetek. Než se jim to podarilo vyřešit, byl socialismus fuč. LS zadní okna nestahovalo vůbec.
P21e78t64r 35Č18e31r43m71á28k
LS že okna nestahovalo vůbec? Ale notak....
L55u21d57v88í32k 42G56a81j37d81o39š14í75k
Jo, jo.
Bejvávalo, když se půl roku starý prodával dráž než nový, protože nový nebyl k sehnání. Moje posední Škodovka a doufám, že už navždy.
M56i96l44o57s35l34a58v 64J34a59n69o77u48š19e14k
Děda jezdí ve Favoritu dodnes, je to nezničitelné auto. Před pěti lety jsem ale kupoval své první (nové) auto a i v kategorii low-end je jízdní komfort naprosto neporovnatelný :) Sice asi šel opravovat... na tom svém si neopravím nic... ale rozhodně bych neměnil.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej pozemku k bydlení, 984 m2, Skalice u České Lípy
Skalice u České Lípy, okres Česká Lípa
2 590 000 Kč