Diskuze
Před 20 lety vyrobili poslední z 1,4 milionu felicií. Oblékli ji v Německu
Děkujeme za pochopení.
I31v27o 13P47e45t53e35r25k71a
Já měl Felicii 1.6 kombík koupenou od člověka, který s ní jezdil jen přes léto, takže jsem ji kupoval ve velmi zachovalém stavu. Byl jsem s tím autem velmi spokojený, ta 1.6 jezdila opravdu moc pěkně. Co mě překvapilo byla tyč nad motorem, kterou jsem si uvědomil až ve chvíli, kdy jsem potřeboval vyměnit baterii. Až tehdy jsem se dopátral, že je to torzní tyč bránící tomu, aby na nerovnostech prasklo přední sklo (ta 1.6 už byla na Felicii dost těžká). Snad naprosto typicky mi po jezdění přes několik zim začaly rezivět páté dveře, nejvíce kolem loga, ale jinak rzí nijak zvlášť zasažena nebyla (to jsem měl spíš problém s předchozím Favoritem [motor s přímým vstřikování, taky dobře jezdil], kde mi začaly rezivět prahy).
P11e95t49r 74Č87e78r88m21á39k
To byla normálni vzpěra mezi tlumiče, to se dává na auta běžně kvůli zvýšení tuhosti, u felicie standartně jen na koncernové motory.
P59e50t81r 75S60p52á11l52e82n55k87a
Zaujala mě ta cena. Tady je vidět, jak se máme dobře, dnes je 30 průměrných platů někde za milionem... za to už je auto v úplně jiné třídě
M77i54c76h20a41l 42R16e52i71t36e38r
S Felicii jsem najezdil dost, ale nikde me nenechala. Co se tyka spolehlivosti za me jednoduchy drzak. Co ale Felicii trapilo byla koroze. Shnile pate dvere nebo ram kolem celniho okna byla klasika. Jednou mi takhle po desti nateklo do pojistkove skrine. 7 let stary pickup. Ram kolem okna totalne shnily ze se v autosklu bali tam to sklo znova nasadit a pretesnit.
M61a55r16e17k 14K21l71u63f47a
Co se týče srovnání Favorita a Felicie....
Felicia byla o notný kus dál, co se týče podvozku. V zatáčkách neměl Favorit šanci se Felicie udržet. Pokud chtěl s Feldou udržet krok, musel jet na hraně a cestující v tom Favoritu lítali jak hadr na holi (několikrát osobně vyzkoušeno).
P48e20t50r 49Č18e54r66m59á45k
To jste zrovna netrefil dobře, co se týče podvozku tam nebyl prakticky rozdíl, už i facelift favorita měl jinou nápravnici, jediné čím se felicie lišila byla možnost stabilizátoru.
P92e70t78r 36M14i32c50h72a64l
V podstatě šlo o německý facelift Favorita. Z minima získali maximum. Auto se povedlo a na svou dobu (až na známé bolesti) nebylo špatné.
V56l45a82d67i67m32í21r 30R30e53t45t95i40n21g91e50r
Skutečně nechápu ty nářky jak se vám sype Škoda. Kromě staré 105S po dědovi se mně žádné porevoluční auto nesypalo. Nicméně žádné nemělo zanedbanou údržbu a také žádné díly z Číny ani druhovýroby někde v Polsku/SK/CZ.
J29i67n13d36ř11i85c75h 56L16n77ě65n59i34č51k82a
Taky záleží na staří auta a u VW i dost na době od uvedení modelu. Jako příklad uvedu různé generace Oktávie, kde se chyby v návrhu řešily až za pochodu a první ročníky spolehlivostí moc neoplývaly:
-1. generace: rez okolo nádrže, kvůli chybějícímu plastovému chrániči v podběhu u nižších výbav, neuspokojivý projev 1.8 20V, kvůli odfláklé úpravě pro příčnou zástavbu, odcházející lambda sondy u 1.6 MPI 55 kW...
-2. generace: strašlivé motory 2.0 TDI PD a FSI, zarezlé excentry u zadní nápravy, šetření na protikorozní ochraně...
-3. generace: problematicky řešená kapotu pro ochranu chodců, vodní pumpa u 2.0 TDI
4. generace: příšerné problémy se softwarem, na kterém ale visí všechny komfortní funkce
M61a58r86e85k 83J64a46n45e63č69k68a
Felicia byla jednoznačně nejspolehlivější Škodovka s díly doslova za pár korun, až na tu korozi. Nástupce Fabia I byl proti tomu poruchový krám s hromadou chronických nemocí, kterých jsou dodnes plná fóra s návody, jak je řešit a v tomhle trendu už Škodovka pokračuje dodnes.
M35i60c88h66a61l 95S77t70e78h64l84í94k
Musím autora článku opravit. Funů bylo vyrobeno pouze 4016ks. Respektive možná o 10 víc, ani továrna neví, jestli je to číslo včetně 10ks prototypů.
M72i84c48h26a84l 97Z23e61t62e41k
Felda bylo auto, které dokázal opravit každý vesnický kovář s garáží, ale vzhledem k poruchovosti se ty náklady beztak vyrovnaly mercedesu, který jezdil do autorizáku.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...