Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda chystá na indický trh SUV za 260 tisíc korun, představí ho v únoru

Šéf automobilky Škoda Auto Bernhard Maier během autosalonu IAA ve Frankfurtu prozradil, že firma plánuje v Indii vyrábět lidové SUV s cenou mírně nad deset tisíc eur, tedy přibližně 260 tisíc korun. V další fázi by v Indii měly vznikat i elektricky poháněné škodovky na export.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtělo by to test, jen tak pro srovnání a informace co tomu skutečně chybí pro Evropský trh.

0 0
možnosti

Kromě jiného cca 4 airbagy, několik výztuh v karosérií, nějaká elektronika a několikanásobně vyšší emise škodlivin (ty nechybí, ale přebývají).

0 0
možnosti

P49e59t58r 71S77k30á28l95a

18. 9. 2019 8:24

v čr bude taky, už se testuje v Chanově

1 0
možnosti

A pro náš trh bude jaké SUV za 260 000kč?

1 1
možnosti

Od Škody ne, ale jedem čas vw chystal lowcostovou značku na které by vyzkoušel prodeje.

0 0
možnosti

Tak proč Dcie je tak úspěšná i když její vozy SUV jsou do 300tisíc a to jako by Škodovka nezvládla??Nezvládá z jednoho důvodu a to je koncernový manuál,který jim to zakazuje.Ale proč to si můžeme jen domyslet.No když to Německé vedení je tak moc skostnatělé,že se už pomalu skoro nehýbe.Chtělo by to tam pořádný průvan a dát do vedení mladší než ty vyčpělé trosky přes 50let,které už toho moc nevymislí!!

2 5
možnosti

Zvládne to kdokoliv, ale pozice škodu v koncernu není dělat lowcostová auta. To je celé. Škoda dneska dělá běžný mainstream a vydělává víc než dacia, takže reálně nemá potřebu měnit své zaměření a riskovat tak propad ekonomických výsledků - a ten by jistojistě nastal protože modely vyšších tříd by nebylo možné prodávat pod lowcostovou značkou.

0 0
možnosti

Podle mnoha indícií se blíží období recese automobilek v Evropě. Osobně si myslím, že růst bude jen Dacia a to právě kvůli takovým levným modelům. Škoda by mohla vytvořit nějaké lidové vozy i pro Evropu, i když chápu, že kvůli mnoha nařízením to není zrovna jednoduché. Ale až přestanou Škody kupovat úřady a podnikatelé, padne tvrdě dolů :-/ do soukromého sektoru těch prodejů není zase tolik.

14 0
možnosti

No v tom je právě ta podstata - instituce a korporát budou ty auta kupovat stále, takže pokud tvoří gró klientely tak je to ekonomicky stabilní narozdíl od soukromých zákazníků. R^

3 0
možnosti

M63a50r11c67e41l 27S43u94p

17. 9. 2019 9:26

Mě by se osobně to SUV za 260 K moc líbilo ! Vypadá opravdu hezky ! Velká škoda, že se tady ty "indické" vozy nemohou prodávat ! Já bych zcela určitě do koupě takového vozu šel ! Byla by to pro mě lepší alternativa, než opravovat své starší japonské SUV. Bohužel podobné vozy se na našem trhu prodávají pouze za trojnásobnou cenu.

Je mi jasné, že by to bylo poněkud "spartánské" a neobsahovalo by to plno hejblat a asistentů a displejů, ale to by bylo pro mě spíše plus.

No těžce se skousává, že úředník v EU chrání klima před GO a moji bezpečnost co to dá a já bych to celé měl štědře zaplatit a být mu ještě vděčný !

6 1
možnosti

Na Indickém trhu za 260. Ale v ČR jsme si řekli NE, a budeme to samé prodávat za 750.

3 2
možnosti

Tak ono vyrábět auto pro Indický trh neni nic náročnýho. Automobilka vezme starej už třeba nevyráběnej model, díky tomu, nemusí nic nového vymýšlet, může použít staré stroje na výrobu z továren, kde už se tenhle typ nevyrábí. K tomu jako bonus nemusí na Indickém trhu vyrábět kvalitní kusy a hlavně nemusí dodržovat přísné bezpečnostní předpisy, takže může použít nekvalitní materiál a auto nenusí obsahovat některé bezpečnsotní prvky, což razantně snižuje cenu. Viz. Idická Suzuki Swift, která podle Euro ncap dostala 2hvězdičky a EU verze 5 hvězdiček.

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!